Od roku 91 sedlám tuto značku, najeto více jak 1 mil. km a za celou tu dobu 1x prasklé těsnění pod hlavou /Omega A 85kw/ a 1x vodní pumpa /Astra G 66kw/. Jinak pouze pravidelný servis. Pouze poslední Vectra C potřebovala trošičku doladit, ale vše v záruce vyřešeno a už 3 roky naprosto v pohodě funguje. Takže i v dobách "absoulutní nespolehlivosti " této značky mě celkem spolehlivě vozila po celé Evropě. Toť moje zkušenost. Nejsem žádnej zarytej fanda značky, ale pokaždé když měním auto a vezmu v potaz těch 17 let, stejně jdu pro Opla.
Od roku 2001 sme mali v rodine 4 Ople - (2xVectra (B -)
...nejak to useklo... - no proste 4xOpel a nijake zavaznejsie problemy ;)
Název článku je trochu zavádějící ne ? Nejdřív výrobcem nejspolehlivějších aut a hned v první větě je to upřesněný na nejspolehlivější německý ... :-O:-O:-O
Mám Vectru B 1,8 170tkm a spokojenost. Myslím, že ale v autobildu byl Opel až na 4. pozici, takže lepší by bylo napsat nejpolehlivější německá značka když už. Před ním je Toyota, Mazda, Honda.Každopádně pro mě je stejně nejdůležitější ta vlastní zkušenost a ta je prostě dobrá ať už jsou statistiky jakýkoliv:-)
"Nevěřím žádné statistice, kterou jsem sám nezfalšoval." ;-)
To zas bude sranda, článek si přečte pomocný dělník ze stavby a hned si půjde koupit jetou Omegu se šestiválcem a v kůži za 70 000 Kč. No a pak budou dva týdny klid a pak začne tento Einstein psát na různé fóra, např. klubrenbau, svá překvapení: prodejce mi tvrdil, že omega za 70 klacků je bez vady a mě nejede, mám se s ním soudit? Přece auta za takové peníze musí být vad! Jo,jo to se zas pobavíme.
Mam Vectru B 1.8 16V r.v. 2002 a taky naprosta spokojenost, zatim jedina zavada bylo vadne cidlo teploty :-)
Z mam Opel vectra c . Ma nanazdene 172000 km a bez akejkolvek poruchy. Jedine co je zle je servis opel v Ziline . po styroch hodinach mi neboli schopny vymenit olej a to som bol dopredu objednany.
Jak bylo napsano v clanku: klicem k uspechu je zlepsovani se. Da rozum, ze Opel se zlepsil, protoze v minulosti se u jejich vozu nedalo mluvit o spolehlivosti, ale pouze NEspolehlivosti. Zaverem: kdyz jdete ze dna, tak se proste zlepsujete velkymi skoky... ale na same spicce je to uz tezsi. A celkem bych se hadal, ze je Opel v soucasnoti na spicce ve spolehlivosti.
Když chceš mluvit o NEspolehlivosti začni u Francouzů, pak přejdi k Italům a zakonči to Španělskem- to jsou země, kde vznikají NEkvalitní a NEspolehlivé vozy. B-]
o- la, la ... slyšte, znalec promluvil. :-D Nějaká osobní zkušenost by nabyla? Nebo nás budete častovat jenom těmi obecnými frázemi, které přece tak dobře zná každý hrdý majitel některého z německých ubervagebnů?
Pro Vaši informaci, sděluji moji osobní zkušenost se služebním vozem- předposlední generace Laguny- neustálé problémy převážně s elektronikou, nebo s motorem dci, většina závad bohužel končila odtahem vozu do servisu. Auto stálo týden v servisu a po nějaké době auto opět nepojízdné. Fiat Marea 1.6 16V zakoupen jako nový (byl půjčený od známého) neustálé potíže s imobilizérem a následným startem motoru, uniklá kapalina posilovače řízení, vrzání interiéru při přejezdu nerovností. Zánovní Seat Ibiza mé přítelkyně- neustále praskající žárovky, svítící kontrolka airbagu, netěsnosti v motoru atd., atd. Takže vozy téhle 'jižní provenience' právem považuji za nekvalitní- ostatně nezávislé statistiky spolehlivosti to jen potvrzují. ;-)
Tomu snad nevěří ani sami Opláci.Jinak pro dnešek dobrej vtip.
autor zabudol pripísať "platená inzercia"
Tak proc v testech na 100tkm je na prvnich dvou mistech Mazda? Proc se ve statistikach spolehlivosti na prvnich dvou mistech umistila Mazda3 a Mazda2? Atd. :-D
mazda neni nemecka znackatahle tabulka proste rika, ze bmw, mb a vw se serou vic nez opel :-))
Tato tabulka vubec neresi zadnou spolehlivost, poruchovost apod. Tato řeší komplexní pohled na německé automobilky jako takové. Je to taková obdoba JD Poweru, kdy se neřeší jenom určité objektivně srovnatelné záležitosti, ale dává se do toho i subjektivní část. Tedy např. "ochota servisu" je neměřitelná apod. Quality Report prostě říká, kde je to globálně po všech stránkách nejlepší, tedy jak po stránce kvality vozu, tak po stránce zázemí, servisní sítě apod.
Nemáš pravdu tahle tabulka na rozdíl od JD Power vychází hlavně z dlouhodobých srovnávacích testů při kterých Autobild využíval zkušenosti TÜVu a jiných podobných nezávislých organizací. V Autobildu byl dlouhodobý test Astry H 1.9 CDTI- po 200 000 km nebyla shledána žádná vážná závada, či opotřebení mimo normu. Podobný dlouhodobý test na 100 000 km proběhl i u nejsilnější benzinové Astry OPC, Vectry C, Zafiry B a výsledek byl totožný....
Mal som Astru, predaval som ju ako 7 rocnu s 210 000km a ziadna vazna zavada nebola. Nasledovala Vectra predavana po 6 rokoch a 215 000km, kde v zavere odislo cerpadlo. Inak rovnako bez zavad.
moja osobna skusenost a ci poznam majitelov oplov tak mame prave opacnu skusenost. Naposledy sme sa ulakomili na 1,7 cdti 101 ps a nikdy viacej!!!!!!!!!!!!!!!
To mas tak ked kupujes diesel ;-)
a teraz tú o červenej kalkulke :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.