Opel Insignia v úpravě Irmscher: dravost nadevše

Německá společnost Irmscher spolupracuje s Opelem již déle než čtyři desetiletí, takže není ani překvapením, že právě ona představila jednu z prvních úprav nového sedanu Insignia. A toprávě v době, kdy se Insignia začíná prodávat. Souprava úprav zahrnuje sadu aerodynamických prvků, tužší pérování, posílené brzdy a dvacetipalcová litá kola. Právě sada upravených povrchových dílů patří k nejdůležitějším změnám. Má za úkol optimalizovat proudění obtékajícího vzduchu, ale samozřejmě Insignii přidat na agresivitě. Jedinou úpravou směřující ke zvýšení výkonu e použití nové, otevřenější výfukové soustavy se dvěmi dvoustupňovými ocelvými tlumiči.

Není tajemstvím, že Opel pracuje na vlastní výkonné verzi Insignie, jež se bude prodávat opět s doplňkovým označením OPC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Irmscher Opel Insignia

 

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků