Opel Insignia také dostal nový motor 1.6 CDTI. Má jezdit za 3,9 l/100 km

Základní provedení nabízí 88 kW, spotřebovat má jen 3,9 l/100 km v kombinovaném režimu. Opel Insignia také dostane asistenční systém OnStar.
Opel Insignia také dostal nový motor 1.6 CDTI. Má jezdit za 3,9 l/100 km

Nový naftový motor 1.6 CDTI se nyní nastěhoval i pod kapotu Opelu Insignia. Nahrazuje tak slabší verze staršího motoru o objemu 2,0 l. Základní provedení nabízí výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 320 Nm v 2000 ot./min. Spotřebovat má jen 3,9 l/100 km v kombinovaném režimu.

Akcelerace z nuly na 100 km/h trvá ale 11,9 sekundy a na pětku akceleruje z 80 na 120 km/h za 10,4 sekundy. Pak je tu k dispozici ještě silnější varianta nového motoru 1.6 CDTI, který nabízí výkon 100 kW (136 k) a stejný točivý moment.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Výkonnější motor na stovku akceleruje o sekundu rychleji a jeho kombinovaná spotřeba je dokonce ještě o desetinku nižší než v případě verze o výkonu 88 kW. Za 210 km/h se ale silnější verze už nedostane.

Opel Insignia také dostane asistenční systém OnStar, jehož provoz je první rok v ceně auta. Vedle asistenčních služeb umožňuje systém i připojení k internetu, kdy Opel vytvoří WiFi hot spot a připojit se může až sedm zařízení najednou. Rozšířila se i konektivita s „chytrými“ telefony.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků