Opel Insignia také dostal nový motor 1.6 CDTI. Má jezdit za 3,9 l/100 km

Základní provedení nabízí 88 kW, spotřebovat má jen 3,9 l/100 km v kombinovaném režimu. Opel Insignia také dostane asistenční systém OnStar.
Opel Insignia také dostal nový motor 1.6 CDTI. Má jezdit za 3,9 l/100 km

Nový naftový motor 1.6 CDTI se nyní nastěhoval i pod kapotu Opelu Insignia. Nahrazuje tak slabší verze staršího motoru o objemu 2,0 l. Základní provedení nabízí výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 320 Nm v 2000 ot./min. Spotřebovat má jen 3,9 l/100 km v kombinovaném režimu.

Akcelerace z nuly na 100 km/h trvá ale 11,9 sekundy a na pětku akceleruje z 80 na 120 km/h za 10,4 sekundy. Pak je tu k dispozici ještě silnější varianta nového motoru 1.6 CDTI, který nabízí výkon 100 kW (136 k) a stejný točivý moment.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Výkonnější motor na stovku akceleruje o sekundu rychleji a jeho kombinovaná spotřeba je dokonce ještě o desetinku nižší než v případě verze o výkonu 88 kW. Za 210 km/h se ale silnější verze už nedostane.

Opel Insignia také dostane asistenční systém OnStar, jehož provoz je první rok v ceně auta. Vedle asistenčních služeb umožňuje systém i připojení k internetu, kdy Opel vytvoří WiFi hot spot a připojit se může až sedm zařízení najednou. Rozšířila se i konektivita s „chytrými“ telefony.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků