Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Opel představil druhou karosářskou variantu modelu Insignia. Kombi Sports Tourer si svou premiéru odbude na autosalonu v Ženevě.

Sedan s dodatkem Grand Sport doplní praktičtější varianta Sports Tourer. Zaujme odvážným designem. Záď pokračuje ve výrazném prvku chromové "šavle", která navazuje na okenní linii a je inspirována konceptem Monza.

Karoserie kombi tradičně nabídne především využitelnější zavazadlový prostor. Po otevření víka se zpřístupní 520 litrů zavazadlového prostoru. Oproti 490 litrům v případě sedanu se však nejedná o výrazný nárůst. Po sklopení zadních opěradel dělených v poměru 40:20:40 se dočkáme 1640 l.

Kombi oproti svému předchůdci shodilo zhruba 200 kilogramů. Na délku měří 4 986 milimetrů, je 1 483 milimetrů vysoké, rozvor byl zvětšen o 92 milimetrů na 2 829 milimetrů. Zadní převis je na první pohled výrazně zkrácen - konkrétně o 30 milimetrů.

Nad pohonnými jednotkami můžeme prozatím jen spekulovat. Kompletní odhalení techniky si Opel schovává na ženevský autosalon. Mezi zážehovými motory však nalezneme novou patnáctistovku a dvoulitr. Nad šestiválci visí otázník.

Nová Insignia zkouší šaty od OPC. Víme, proč může dostat šestiválec

Nová Insignia zkouší šaty od OPC. Víme, proč může dostat šestiválec

Architektura vozu každopádně zůstává stejná. Pohon předních či všech kol a motor uložený vpředu napříč. Převodovka bude manuální šestistupňová či osmistupňová automatická.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků