Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Opel představil druhou karosářskou variantu modelu Insignia. Kombi Sports Tourer si svou premiéru odbude na autosalonu v Ženevě.

Sedan s dodatkem Grand Sport doplní praktičtější varianta Sports Tourer. Zaujme odvážným designem. Záď pokračuje ve výrazném prvku chromové "šavle", která navazuje na okenní linii a je inspirována konceptem Monza.

Karoserie kombi tradičně nabídne především využitelnější zavazadlový prostor. Po otevření víka se zpřístupní 520 litrů zavazadlového prostoru. Oproti 490 litrům v případě sedanu se však nejedná o výrazný nárůst. Po sklopení zadních opěradel dělených v poměru 40:20:40 se dočkáme 1640 l.

Kombi oproti svému předchůdci shodilo zhruba 200 kilogramů. Na délku měří 4 986 milimetrů, je 1 483 milimetrů vysoké, rozvor byl zvětšen o 92 milimetrů na 2 829 milimetrů. Zadní převis je na první pohled výrazně zkrácen - konkrétně o 30 milimetrů.

Nad pohonnými jednotkami můžeme prozatím jen spekulovat. Kompletní odhalení techniky si Opel schovává na ženevský autosalon. Mezi zážehovými motory však nalezneme novou patnáctistovku a dvoulitr. Nad šestiválci visí otázník.

Nová Insignia zkouší šaty od OPC. Víme, proč může dostat šestiválec

Nová Insignia zkouší šaty od OPC. Víme, proč může dostat šestiválec

Architektura vozu každopádně zůstává stejná. Pohon předních či všech kol a motor uložený vpředu napříč. Převodovka bude manuální šestistupňová či osmistupňová automatická.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků