Opel Insignia OPC: vylepšení i pro špičkovou verzi

Značka Opel představuje poslední část do puzzle své modernizované modelové řady Insignia.

Automobilka Opel se s pozorností obrací od Opelu Adam a dalších nových modelů ke své vlajkové lodi v podobě sedanu a kombi Opel Insignia. Facelift řady Insignia přinese nejen rozšířenou multimediální soustavu včetně docela zajímavého systému Opel IntelliLink, ale také zcela novou, „soft-roadovou“ verzi Opel Insignia Country Tourer. Celá paleta verzí řady Insignia oslaví svoji výstavní premiéru na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia OPC s vylepšeními pro modelový rok 2014

A bude mezi nimi i špičková, na jízdní výkony zaměřená verze Opel Insignia OPC. Ačkoli se proslýchalo, že by s faceliftem mohly pod kapotu Insignie OPC zamířit nějaké další koně, po stránce výkonu nakonec zůstane bohužel vše při starém. Známý vidlicový šestiválec s objemem 2,8 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel zůstane na výkonu 325 koní (239 kW) a točivém momentu 435 Nm, pohon všech kol stále zajišťuje systém se spojkou Haldex.

Vauxhall Insignia VXR SuperSport: rychlejší než Insignia OPC, až 274 km/h

Vauxhall Insignia VXR SuperSport: rychlejší než Insignia OPC, až 274 km/h

Pokud jste dobrými pozorovateli, zaznamenáte na voze přepracované čelo karoserie i její záď s párem koncovek výfuků vestavěných do rohů nárazníku. Na palubě si všimneme nového volantu (s páčkami řazení u vozů s automatickou převodovkou), upravených sedadel Recaro, ale hlavně nového přístrojového štítu s dominujícím osmipalcovým displeje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinky zaznamenáme také v interiéru

Co ale zákazníky bude zřejmě zajímat nejvíce, to jsou úpravy na podvozku. Ty se dotkly především přepracované zadní nápravy a účinnějšího tlumení přenosů hluku a vibrací do prostoru pro posádku. Změnami prošlo také řízení tlumičů a nastavení ESP, jež má účinněji omezovat tendence vozu k nedotáčivosti.

Opel Insignia Country Tourer: 4x4 a 20 mm argumentů

Opel Insignia Country Tourer: 4x4 a 20 mm argumentů

Insignia OPC zrychlí z 0 na 100 km/h v závislosti na provedení okolo 6 s, verze Unlimited zůstává k dispozici s nejvyšší rychlostí 270 km/h. A také stále platí, že britský Vauxhall Insignia VXR je o 4 km/h rychlejší...
 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků