Opel Insignia OPC jako návrat MR Car Designu mezi osobní auta

6 komentářů

Tomogo
12. dubna • 9:43

Když pominu vše ostatní, tak si to teď srovnejte s BMW 335i. Hned vás napadne "Co to BMW blbne?" BMW má 225kW a 400Nm a Opel 276 kW a točivého momentu 495Nm. Nechápu, nerozumím, jsem smutný, že se už i BMW víc soustředí na turbo diesely, než na bezíňáky :-( A Opel má ode mne palec nahoru

Drabant
12. dubna • 14:52

Me hned napadlo- co blbes ty?
1. Cena +/- podobna
2. BMW ve vsech parametrech lepsi (zrychleni, spotreba)
3. Opel byl, je a zustane pocitove o 2 tridy niz nez BMWZe se BMW soustredi vic na diesly je jeho strategie, evidentne tam vi, co delaji...

lethal924
13. dubna • 8:45

Nech je at si blbnou, kdyz tomu nerozumi. Kdo by si pak ty Oply a Prasáty kupoval? :-D

LG
12. dubna • 16:40

Naprostý souhlas, jen bych doplnil, že kdo jiný, než BMW by se měl začít soustředit na diesely, aby nebyly stále brány jako podřadné motory? Když udělá diesel BMW, tak to bude Diesel s velkým D. Věřím, že postupným vývojem je dotáhnou na hranu dokonalosti a už nebudou platit za motory pouze pro pracovní stroje. Už dnes je pryč doba klepavých, hlučných a čmoudivých dieselů a bude to jen lepší. Jen se na ně musí zaměřit ta správná firma...a tou myslím BMW bezpochyby je!

Tomogo
12. dubna • 23:05

Já neberu diesely jako podřadné motory. Jsou to motory jako každý jiný, diesel má svoje specifika výhody i nevýhody:
1. menší spotřeba a tím menší emise CO2, fakt vycházející z fyziky
2. škodlivější emise, prostě to tak je a proto tam musí být filtry atp.
3. větší hlučnost, klepání atp. to tak bude vždy, protože komprese je +/- 19:1
4. menší výkon, nepočítám turbo, turbem si nahoníte kolik chcete a nezáleží na palivu
5. menší použitelný rozsah otáček, vychází z pomalejšího hoření nafty
6. k provozu není nutná elektrika (neplatí pro moderní diesely)
atp. těch pro i proti se dá sepsat hodně, takže diesel je určitě výhodnější pro určitá použití, ale do svého vlastního osobáku chci benzín. Protože má kultivovanější chod, větší rozsah použitelných otáček, je živější a s turbem táhne od malých otáček stejně jako diesel. A prostě nechápu, proč dělat benzín s menším výkonem než diesel, když to popírá základní rozdíl mezi benzíňákem a dieselem dle bodu 4. Je to jako kdyby na startovní čáru F1 postavili SUV a naopak valník s prasaty připnuli k Bugatti Veyron.

Tomogo
12. dubna • 9:59

Sorry v základu má Opel míň, než jsem napsal a sice 325koní a 430Nm a to má motor jen 2.8 a stejně je pořád víc než u BMW.

Doporučujeme

Články odjinud