Opel Insignia OPC jako návrat MR Car Designu mezi osobní auta

Německá ladičská firma MR Car Design je zpět mezi výkonnými osobními vozy, její Insignia OPC dosahuje výkonu 375 koní.

Z poslední doby si dílo MR Car Designu připomeneme především bizarním laděním dodávky VW Transporter, přičemž loňská stavba Renault Clio RS 200 MR Car Design příliš zájmu nevzbudila. Nyní se ale pánové z MR Car Designu do hry vrací specifickým laděním špičkového modelu Opel Insignia OPC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia OPC v čerstvém ladění německou firmou MR Car Design

A hned při prvním pohledu na přiložené snímky si kromě specifických dvacetipalcových litých ráfků Oxigin všimneme především enormně nízké světlé výšky. Novinka se však s přehledem vypořádá i s běžnými silničními nerovnostmi, neboť pánové z MR Car Designu na ní aplikovali, podobně jako na již zmíněné dodávce Volkswagen, systém pneumatického pérování s možností regulace světlosti v relativně širokém rozsahu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při prvním pohledu na tento stroj vyniknou především nízká světlá výška a výrazné ráfky

Mnoho technických detailů firma MR Car Design ke své Insignii OPC nezveřejnila, snad s výjimkou pohonné jednotky. Standardní zážehový šestiválec Opelu Insignia OPC s objemem 2,8 l nově dosahuje výkonu 375 koní (276 kW) a točivého momentu 495 Nm, což je o 50 koní, resp. 60 Nm více než v sérii.

Srdcem tohoto posílení jsou nový program řídicí jednotky a upravené sání s filtrem K&N.
 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků