Opel Insignia OPC: 300 koní v levném balení (spy photos)

Výstavní premiéra nového Opelu Insignia, nástupce Vectry, byla oznámena na London Motor Show v červnu tohoto roku. A pokud byste byli obyvatelé severního Švédska, určitě byste měli šanci ji zahlédnout při závěrečném testování.

Ovšem co by to bylo za Opel, kdyby se nedal koupit v našlapané verzi s přídomkem OPC. Už v loňském roce jsme vám přinesli informace o přípravě sportovní modifikace nové Insignie, byť tehdy jsme ji ještě nazvali Vectrou. A dnes si můžete prohlédnout další obrázky.

Verze OPC se od té sériové bude lišit rozdílným předním nárazníkem se zvětšenými otvory sání vzduchu pro motor a brzdy, většími prostory pro kola, samozřejmě většími koly ve speciálním designu a velkým spoilerem na víku zavazadlového prostoru. O pohon se postará nový, přeplňovaný šestiválec s výkonem přesahujícím 300 koní. Spekuluje se, zda OPC dostane náhon na všechna čtyři kola, protože přenést takový výkon jen přes přední nápravu bude celkem oříšek. Prohlédnete-li si pozorně poslední fotografii, za černou trubkou výfuku v podobě roztaženého písmene W lze vidět něco, co by mohlo být hliníkovým víkem diferenciálu. Přítomnost diferenciálu by mohlo také naznačovat prohnutí výfuku viditelné na předposlední fotografii. Ovšem možná vidím duchy.

Snad se brzy dozvíme více, samotné uvedení Insignie OPC na trh je očekáváno v létě 2009.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Opel Insignia OPC při zimních testech

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků