Opel Insignia: nový diesel s dvojicí turbodmychadel

Již nyní je nabídka pohonných jednotek pro vlajkovou loď značek Opel a Vauxhall docela rozsáhlá, nyní však vstupuje do nové etapy.

Na volání doktríny směřující k omezování emisí CO2 všemi dostupnými prostředky evropská část amerického koncernu General Motors zareagovala širokou plejádou vznětových i zážehových motorů s přímým vstřikováním a přeplňováním, nicméně nyní se hra posouvá o stupeň dále.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel/Vauxhall Insignia modelového roku 2011

General Motors (zatím jen ve Velké Británii) představil novou Insignii BiTurbo. Jak již její jméno napovídá, pod svojí kapotou ukrývá motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. Jde o vznětovou jednotku s objemem 2,0 l, která se vyznačuje nejvyšším výkonem 194 koní (143 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový motor bi-turbo pro Insignii

Nový motor má Insignii zajistit zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,7 s a dosažení rychlosti 230 km/h, to vše při průměrné spotřebě v kombinovaném režimu jen 4,9 l/100 km. Tato jednotka bude dostupná pro všechny druhy karoserií a její cena ve Velké Británii začíná v přepočtu na 838 000 Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků