Opel Insignia: nový diesel s dvojicí turbodmychadel

Již nyní je nabídka pohonných jednotek pro vlajkovou loď značek Opel a Vauxhall docela rozsáhlá, nyní však vstupuje do nové etapy.

Na volání doktríny směřující k omezování emisí CO2 všemi dostupnými prostředky evropská část amerického koncernu General Motors zareagovala širokou plejádou vznětových i zážehových motorů s přímým vstřikováním a přeplňováním, nicméně nyní se hra posouvá o stupeň dále.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel/Vauxhall Insignia modelového roku 2011

General Motors (zatím jen ve Velké Británii) představil novou Insignii BiTurbo. Jak již její jméno napovídá, pod svojí kapotou ukrývá motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. Jde o vznětovou jednotku s objemem 2,0 l, která se vyznačuje nejvyšším výkonem 194 koní (143 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový motor bi-turbo pro Insignii

Nový motor má Insignii zajistit zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,7 s a dosažení rychlosti 230 km/h, to vše při průměrné spotřebě v kombinovaném režimu jen 4,9 l/100 km. Tato jednotka bude dostupná pro všechny druhy karoserií a její cena ve Velké Británii začíná v přepočtu na 838 000 Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků