Opel Insignia: nový diesel s dvojicí turbodmychadel

Již nyní je nabídka pohonných jednotek pro vlajkovou loď značek Opel a Vauxhall docela rozsáhlá, nyní však vstupuje do nové etapy.

Na volání doktríny směřující k omezování emisí CO2 všemi dostupnými prostředky evropská část amerického koncernu General Motors zareagovala širokou plejádou vznětových i zážehových motorů s přímým vstřikováním a přeplňováním, nicméně nyní se hra posouvá o stupeň dále.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel/Vauxhall Insignia modelového roku 2011

General Motors (zatím jen ve Velké Británii) představil novou Insignii BiTurbo. Jak již její jméno napovídá, pod svojí kapotou ukrývá motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. Jde o vznětovou jednotku s objemem 2,0 l, která se vyznačuje nejvyšším výkonem 194 koní (143 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový motor bi-turbo pro Insignii

Nový motor má Insignii zajistit zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,7 s a dosažení rychlosti 230 km/h, to vše při průměrné spotřebě v kombinovaném režimu jen 4,9 l/100 km. Tato jednotka bude dostupná pro všechny druhy karoserií a její cena ve Velké Británii začíná v přepočtu na 838 000 Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků