Opel Insignia: nové motory pro rok 2012

Opel přichystal pro model Insignia facelift, který znamená především úpravy na motorech. Insignia modelového roku 2012 se tak nově představí s benzinovou přeplňovanou jedna-čtyřkou, která nahradí atmosféricky plněný Ecotec 1,8 l. V nabídce se objeví také motor 2.0 Turbo Ecotec s výkonem 250 koní.

Pohonnou jednotku 1.4 Turbo Ecotec dobře známe z jiných modelů značky (např. Astra). Motor vyprodukuje maximální výkon 140 k a točivý moment 200 Nm. Insignii tyto hodnoty stačí k nejvyšší rychlosti 205 km/h a ke zdolání sprintu z nuly na 100 km/h za 10,9 s. V kombinovaném provozu si novinka řekne o necelých šest litrů paliva (5,9 l/100 km).

Čtěte také:
Opel Insignia CDTI 4x4: milovník sněhu
Opel Insignia 2.0 CDTI: český ideál?
Opel Insignia OPC Sports Tourer: pekelný kombík
Opel Insignia ST 1.6T: kombi na úrovni

Přeplňovaný dvoulitr s maximálním výkonem 250 k bude určen pouze pro Insignii 4x4. Maximální rychlost tohoto provedení je elektronicky omezena na 250 km/h, přičemž zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 7,5 vteřiny. Průměrná spotřeba činí 8,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

V nabídce zůstane také původní agregát 2.0 Turbo nalděný na 220 k. Ten bude spojen s pohonem předních kol, manuální šestistupňovou převodovkou, systémem Start/Stop, pneumatikami s nízkým valivým odporem a aerodynamickým paketem. Tohle všechno má dopomoci k nižší spotřebě. Ta by měla klesnout o půl litru na 7,6 l/100 km.

Zájemci o Insignii si budou moci díky faceliftu objednat nové multimediální systémy s jinou navigací a slotem pro SD kartu, systém Lane Keep Assist nebo nové kožené čalounění. Opel Insignia modelového roku 2012 se představí na autosalonu ve Frankfurtu. 

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský