Opel Insignia nebude z nejdražších

Ivan  |  28. 07. 2008 07:43

Myslím, že auto s motorem 1,6 (tedy tato verze) se nedá počítat za plnohodnotného zástupce střední třídy, myslím že to vůz (konrétní tuto verzi, nemyslím celou Insignii) sráží o třídu níž, ten turbodiesel 110k asi nebdue o moc lepší. Ještě k textu : "...standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci...", řekl bych, že se taktně mlčí, že jde o klimatizaci manuální, což už je těžko obhájitelné i v nižší střední třídě.

Odpovědět  |   | 
Vestor  |  28. 07. 2008 09:31

Dej pokoj a běž si koupit Superba. Ten ti v základu za pouhých 600000 nabídne motor 1.4, volant a stahovací okýnka.

Odpovědět  |   | 
Špizek  |  28. 07. 2008 11:20

1.4 v Superbu je silnejsi a vykonejsi nez 1.6 v Insignii... V dnesni dobe uz to neni jen o objemu...

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  28. 07. 2008 22:06

To Vector a Superb: 1.4ka se zrychlením ve velkém autě 0-100 km/h za 10,5s a maximálkou 201 km/h a přitom se spotřebou 6,6 l / 100 km se ti zdá špatná jako základní motor? Že bys jsi si zapomněl něco nastudovat? Možná, že by bylo lepší, se příště zdržet komentářů...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  29. 07. 2008 15:26

Ono je potreba nahradit spojku "a" spojkou "nebo". Bud s tim autem pojedete jako 1.4rkou tj. maximalni klobouk a pak mozna bude mit spotrebu pres tech sest a nebo budete vyuzivat tech 0-100 a maximalku a pak tam bude patnactka jen to frkne. Nic neni zadarmo, ani vykon v malem motoru.

Odpovědět  |   | 
Koloss  |  31. 07. 2008 23:01

No tak to zrychlování v rámci legálních rychlostí trvá pár sekund, pak následuje ustálená rychlost, na kterou ten maximální výkon nepotřebuješ. V normálním životě bude spotřeba u té 1.4T velmi příjemná a prostor pro divočení tam bude pořád. Kouzlo malého motoru s turbem je v e vysokém rozsahu výkonů, které z něho můžeš odebírat, u velkého objemu bez turba to rozpětí je podstatně menší. Já si počkám na testy, než něco odsoudím.

Odpovědět  |   | 
Koloss  |  31. 07. 2008 23:09

Turbo u té 1.4 v Superbu jsi přehlédl?

Odpovědět  |   | 
KOSS  |  28. 07. 2008 10:16

Priznam se, ze tyto prispevky mam nejradeji.

Auto jsi videl zatim jen na obrazku, ale uz vis jak zrychli, reze zatacky, zpozdeni turba, pohodli sedacky, vyhled vzad zpetnym zrcatkem atd....

Odpovědět  |   | 
Špizek  |  28. 07. 2008 11:19

V tom pripade neni ani plnohodnotnym zastupcem stredni tridy Passat s 1.6/75kW, Mondeo s 1.6/81kW, Laguna s 1.6/82kW, Avensis s 1.6/81kW. V nafte je to obdobny...
A k te klimatizaci v NST (v CR), tam vetsinou v zakladu neni zadna, druhy vybavovy stupen ma manualni a az v tech nejvyssich vybavach byva automaticka...

Odpovědět  |   | 
Koloss  |  31. 07. 2008 23:06

Tak ono Mondeo 2001 mělo už od začátku v základu manuální klimatizaci.

Odpovědět  |   | 
petr  |  28. 07. 2008 11:30

Nový Ford Mondeo má v základu taky 1.6ku a manuální klimu, nová Mazda 6 má v základu taky manuální klimu, Toyota Avensis má v základu taky 1.6ku a manuální klimu, nový Renault Laguna má taktéž v základu 1.6ku s manuální klimou atd.

Odpovědět  |   | 
Tomas B  |  28. 07. 2008 13:03

bez komentáře jaké to auto je (to se teprve uvidí), tak ty startovací ceny vypadají sympaticky.

Odpovědět  |   | 
MZ  |  28. 07. 2008 20:01

Nevím, zase tak extra úsporné se mi nezdají... Třeba ta 1.6 v benzínu si vezme papírově stejně jako 1,8 turbo v Superbu... A Opel v porovnání s Vectrou zvednul spotřebu o cca 10%. Němci se taky divili, Insignia je sice těžší, ale má lepší aerodynamiku a šest rychlostí... Okomentovali to vcelku vtipně tak, že "auta budoucnosti vypadají jinak". Uvidíme po zveřejnění všech informací a po nějakých testech...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW 430i Cabrio: Léto sice skončilo, ale zábava může pokračovat

BMW 430i Cabrio

Čtyřválec, sportovní automatická převodovka, pohon zadních kol a otevřené nebe nad hlavou. Co by se mohlo pokazit?

včera | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

17.  9.  2021 | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 58 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro