Nevím, zase tak extra úsporné se mi nezdají... Třeba ta 1.6 v benzínu si vezme papírově stejně jako 1,8 turbo v Superbu... A Opel v porovnání s Vectrou zvednul spotřebu o cca 10%. Němci se taky divili, Insignia je sice těžší, ale má lepší aerodynamiku a šest rychlostí... Okomentovali to vcelku vtipně tak, že "auta budoucnosti vypadají jinak". Uvidíme po zveřejnění všech informací a po nějakých testech...
Myslím, že auto s motorem 1,6 (tedy tato verze) se nedá počítat za plnohodnotného zástupce střední třídy, myslím že to vůz (konrétní tuto verzi, nemyslím celou Insignii) sráží o třídu níž, ten turbodiesel 110k asi nebdue o moc lepší. Ještě k textu : "...standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci...", řekl bych, že se taktně mlčí, že jde o klimatizaci manuální, což už je těžko obhájitelné i v nižší střední třídě.
Nový Ford Mondeo má v základu taky 1.6ku a manuální klimu, nová Mazda 6 má v základu taky manuální klimu, Toyota Avensis má v základu taky 1.6ku a manuální klimu, nový Renault Laguna má taktéž v základu 1.6ku s manuální klimou atd.
bez komentáře jaké to auto je (to se teprve uvidí), tak ty startovací ceny vypadají sympaticky.
V tom pripade neni ani plnohodnotnym zastupcem stredni tridy Passat s 1.6/75kW, Mondeo s 1.6/81kW, Laguna s 1.6/82kW, Avensis s 1.6/81kW. V nafte je to obdobny...A k te klimatizaci v NST (v CR), tam vetsinou v zakladu neni zadna, druhy vybavovy stupen ma manualni a az v tech nejvyssich vybavach byva automaticka...
Tak ono Mondeo 2001 mělo už od začátku v základu manuální klimatizaci.
Priznam se, ze tyto prispevky mam nejradeji. Auto jsi videl zatim jen na obrazku, ale uz vis jak zrychli, reze zatacky, zpozdeni turba, pohodli sedacky, vyhled vzad zpetnym zrcatkem atd....3-[
Dej pokoj a běž si koupit Superba. Ten ti v základu za pouhých 600000 nabídne motor 1.4, volant a stahovací okýnka. :-P
Turbo u té 1.4 v Superbu jsi přehlédl?
To Vector a Superb: 1.4ka se zrychlením ve velkém autě 0-100 km/h za 10,5s a maximálkou 201 km/h a přitom se spotřebou 6,6 l / 100 km se ti zdá špatná jako základní motor? Že bys jsi si zapomněl něco nastudovat? Možná, že by bylo lepší, se příště zdržet komentářů...
Ono je potreba nahradit spojku "a" spojkou "nebo". Bud s tim autem pojedete jako 1.4rkou tj. maximalni klobouk a pak mozna bude mit spotrebu pres tech sest a nebo budete vyuzivat tech 0-100 a maximalku a pak tam bude patnactka jen to frkne. Nic neni zadarmo, ani vykon v malem motoru.
No tak to zrychlování v rámci legálních rychlostí trvá pár sekund, pak následuje ustálená rychlost, na kterou ten maximální výkon nepotřebuješ. V normálním životě bude spotřeba u té 1.4T velmi příjemná a prostor pro divočení tam bude pořád. Kouzlo malého motoru s turbem je v e vysokém rozsahu výkonů, které z něho můžeš odebírat, u velkého objemu bez turba to rozpětí je podstatně menší. Já si počkám na testy, než něco odsoudím.
1.4 v Superbu je silnejsi a vykonejsi nez 1.6 v Insignii... V dnesni dobe uz to neni jen o objemu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.