Opel Insignia nebude z nejdražších

Minulý týden se na autosalonu v Londýně oficiálně představila nový Opel Insignia. Nyní automobilka oznámila i její základní ceny.
Opel Insignia nebude z nejdražších

I když se svým designem, zpracováním a vyspělými technologiemi Insignia řadí na samý vrchol své třídy (jak již to u nových aut většinou bývá), její cena je v rámci daného segmentu konkurenceschopná. Základní cena čtyřdvéřového sedanu Insignia se zážehovým motorem 1,6 16V ECOTEC o výkonu 115 k činí totiž 22 700 EUR.

V porovnání s konkurencí jsou velmi lákavé i vznětové modely - na německém trhu „startuje“ Insignia 2,0 CDTI/110 k na ceně 24 300 EUR. Přitom standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, palubní počítač, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče, stabilizační systém ESP nebo protiprokluzové zařízení TC.

Mezi nejzajímavější prvky modelu Insignia patří např. kamerový systém „Opel Eye“, který registruje dopravní značky a dokáže řidiče upozornit i na nežádoucí vyjetí z jízdního pruhu. Adaptivní světlomety AFL nové generace pracují v devíti různých režimech, takže se dokonale přizpůsobí každé situaci a okolním podmínkám. Velmi příjemná jsou údajně i ergonomická sportovní sedadla nebo vyhřívané ostřikovače čelního skla „Hot Shot“, jež však v automobilovém průmyslu ničím vyloženě novým nejsou.

Nový Opel Insignia se představuje s širokou škálou sedmi motorů, které všechny plní limity emisní normy Euro 5 a jsou všechny propojeny se šestistupňovými převodovkami. Čtveřice zážehových motorů pokrývá výkonové spektrum od 115 k do 260 k. Vznětový čtyřválec 2,0 CDTI se dodává ve třech výkonových verzích od 110 k do 160 k. Pohonné jednotky patří “papírově” k nejhospodárnějším ve svých třídách a produkují jen minimální množství CO2. Velkou předností nové Insignie je podvozek FlexRide, zákazníci si budou moci vybírat mezi verzemi s pohonem pouze předních, nebo všech čtyř kol systému Adaptive 4X4.

Vedle základního provedení se nová Insignie bude nabízet ve vyšších výbavových verzích Edition, Sport a Cosmo. První modely Opel Insignia se u německých dealerů objeví koncem tohoto roku, u nás by to nemělo být o mnoho později. 

Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia

 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků