Opel Insignia nebude z nejdražších

Minulý týden se na autosalonu v Londýně oficiálně představila nový Opel Insignia. Nyní automobilka oznámila i její základní ceny.
Opel Insignia nebude z nejdražších

I když se svým designem, zpracováním a vyspělými technologiemi Insignia řadí na samý vrchol své třídy (jak již to u nových aut většinou bývá), její cena je v rámci daného segmentu konkurenceschopná. Základní cena čtyřdvéřového sedanu Insignia se zážehovým motorem 1,6 16V ECOTEC o výkonu 115 k činí totiž 22 700 EUR.

V porovnání s konkurencí jsou velmi lákavé i vznětové modely - na německém trhu „startuje“ Insignia 2,0 CDTI/110 k na ceně 24 300 EUR. Přitom standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, palubní počítač, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče, stabilizační systém ESP nebo protiprokluzové zařízení TC.

Mezi nejzajímavější prvky modelu Insignia patří např. kamerový systém „Opel Eye“, který registruje dopravní značky a dokáže řidiče upozornit i na nežádoucí vyjetí z jízdního pruhu. Adaptivní světlomety AFL nové generace pracují v devíti různých režimech, takže se dokonale přizpůsobí každé situaci a okolním podmínkám. Velmi příjemná jsou údajně i ergonomická sportovní sedadla nebo vyhřívané ostřikovače čelního skla „Hot Shot“, jež však v automobilovém průmyslu ničím vyloženě novým nejsou.

Nový Opel Insignia se představuje s širokou škálou sedmi motorů, které všechny plní limity emisní normy Euro 5 a jsou všechny propojeny se šestistupňovými převodovkami. Čtveřice zážehových motorů pokrývá výkonové spektrum od 115 k do 260 k. Vznětový čtyřválec 2,0 CDTI se dodává ve třech výkonových verzích od 110 k do 160 k. Pohonné jednotky patří “papírově” k nejhospodárnějším ve svých třídách a produkují jen minimální množství CO2. Velkou předností nové Insignie je podvozek FlexRide, zákazníci si budou moci vybírat mezi verzemi s pohonem pouze předních, nebo všech čtyř kol systému Adaptive 4X4.

Vedle základního provedení se nová Insignie bude nabízet ve vyšších výbavových verzích Edition, Sport a Cosmo. První modely Opel Insignia se u německých dealerů objeví koncem tohoto roku, u nás by to nemělo být o mnoho později. 

Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia

 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků