Opel Insignia nebude z nejdražších

Minulý týden se na autosalonu v Londýně oficiálně představila nový Opel Insignia. Nyní automobilka oznámila i její základní ceny.
Opel Insignia nebude z nejdražších

I když se svým designem, zpracováním a vyspělými technologiemi Insignia řadí na samý vrchol své třídy (jak již to u nových aut většinou bývá), její cena je v rámci daného segmentu konkurenceschopná. Základní cena čtyřdvéřového sedanu Insignia se zážehovým motorem 1,6 16V ECOTEC o výkonu 115 k činí totiž 22 700 EUR.

V porovnání s konkurencí jsou velmi lákavé i vznětové modely - na německém trhu „startuje“ Insignia 2,0 CDTI/110 k na ceně 24 300 EUR. Přitom standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, palubní počítač, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče, stabilizační systém ESP nebo protiprokluzové zařízení TC.

Mezi nejzajímavější prvky modelu Insignia patří např. kamerový systém „Opel Eye“, který registruje dopravní značky a dokáže řidiče upozornit i na nežádoucí vyjetí z jízdního pruhu. Adaptivní světlomety AFL nové generace pracují v devíti různých režimech, takže se dokonale přizpůsobí každé situaci a okolním podmínkám. Velmi příjemná jsou údajně i ergonomická sportovní sedadla nebo vyhřívané ostřikovače čelního skla „Hot Shot“, jež však v automobilovém průmyslu ničím vyloženě novým nejsou.

Nový Opel Insignia se představuje s širokou škálou sedmi motorů, které všechny plní limity emisní normy Euro 5 a jsou všechny propojeny se šestistupňovými převodovkami. Čtveřice zážehových motorů pokrývá výkonové spektrum od 115 k do 260 k. Vznětový čtyřválec 2,0 CDTI se dodává ve třech výkonových verzích od 110 k do 160 k. Pohonné jednotky patří “papírově” k nejhospodárnějším ve svých třídách a produkují jen minimální množství CO2. Velkou předností nové Insignie je podvozek FlexRide, zákazníci si budou moci vybírat mezi verzemi s pohonem pouze předních, nebo všech čtyř kol systému Adaptive 4X4.

Vedle základního provedení se nová Insignie bude nabízet ve vyšších výbavových verzích Edition, Sport a Cosmo. První modely Opel Insignia se u německých dealerů objeví koncem tohoto roku, u nás by to nemělo být o mnoho později. 

Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia

 

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků