Opel Insignia nebude z nejdražších

Minulý týden se na autosalonu v Londýně oficiálně představila nový Opel Insignia. Nyní automobilka oznámila i její základní ceny.
Opel Insignia nebude z nejdražších

I když se svým designem, zpracováním a vyspělými technologiemi Insignia řadí na samý vrchol své třídy (jak již to u nových aut většinou bývá), její cena je v rámci daného segmentu konkurenceschopná. Základní cena čtyřdvéřového sedanu Insignia se zážehovým motorem 1,6 16V ECOTEC o výkonu 115 k činí totiž 22 700 EUR.

V porovnání s konkurencí jsou velmi lákavé i vznětové modely - na německém trhu „startuje“ Insignia 2,0 CDTI/110 k na ceně 24 300 EUR. Přitom standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, palubní počítač, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče, stabilizační systém ESP nebo protiprokluzové zařízení TC.

Mezi nejzajímavější prvky modelu Insignia patří např. kamerový systém „Opel Eye“, který registruje dopravní značky a dokáže řidiče upozornit i na nežádoucí vyjetí z jízdního pruhu. Adaptivní světlomety AFL nové generace pracují v devíti různých režimech, takže se dokonale přizpůsobí každé situaci a okolním podmínkám. Velmi příjemná jsou údajně i ergonomická sportovní sedadla nebo vyhřívané ostřikovače čelního skla „Hot Shot“, jež však v automobilovém průmyslu ničím vyloženě novým nejsou.

Nový Opel Insignia se představuje s širokou škálou sedmi motorů, které všechny plní limity emisní normy Euro 5 a jsou všechny propojeny se šestistupňovými převodovkami. Čtveřice zážehových motorů pokrývá výkonové spektrum od 115 k do 260 k. Vznětový čtyřválec 2,0 CDTI se dodává ve třech výkonových verzích od 110 k do 160 k. Pohonné jednotky patří “papírově” k nejhospodárnějším ve svých třídách a produkují jen minimální množství CO2. Velkou předností nové Insignie je podvozek FlexRide, zákazníci si budou moci vybírat mezi verzemi s pohonem pouze předních, nebo všech čtyř kol systému Adaptive 4X4.

Vedle základního provedení se nová Insignie bude nabízet ve vyšších výbavových verzích Edition, Sport a Cosmo. První modely Opel Insignia se u německých dealerů objeví koncem tohoto roku, u nás by to nemělo být o mnoho později. 

Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia

 

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků