Opel Insignia míří do Číny, jako Buick Regal

Jeden z nejočekávanějších letošních modelů automobilky Opel, který u nás posune jméno Vectra do minulosti, se brzy začne prodávat i v Číně, kde jej bude distribuovat Shangaiská automobilová společnost SAIC. A s jakými změnami se „převlečená“ Insignia bude ucházet o přízeň Číňanů?

Hlavní změnou je jméno. General Motors vsadil pro čínský trh na image značky Buick a osvědčené jméno Regal. Čínský Buick Regal se od standardní evropské Insignie skutečně liší jen v detailech, což se dalo koneckonců i očekávat, protože už sama automobilka označila tento sedan za globální. Odlišuje se tedy jen maskou chladiče, na niž se vypíná znak Buicku a jinou výplní předního nárazníku, avšak musíme uznat, že i takto nevypadá vůz vůbec špatně.

Co se týče nabídky agregátů, Buick Regal se její pestrostí rozhodně nebude moci příliš chlubit. Pro Čínu výrobce vybral pouze dva agregáty a to 2,4 litrový atmosférický čtyřválec s výkonem 121 kW a přeplňovaný dvoulitr disponující výkonem 160 kW. Oba motory jsou standardně dostupné se šestistupňovou manuální převodovkou. Nový model se v Čínských showroomech objeví v průběhu prosince a automobilka předpokládá, že nový Regal bude mít rozhodně veliký úspěch. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Buick Regal
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků