Opel Insignia míří do Číny, jako Buick Regal

Jeden z nejočekávanějších letošních modelů automobilky Opel, který u nás posune jméno Vectra do minulosti, se brzy začne prodávat i v Číně, kde jej bude distribuovat Shangaiská automobilová společnost SAIC. A s jakými změnami se „převlečená“ Insignia bude ucházet o přízeň Číňanů?

Hlavní změnou je jméno. General Motors vsadil pro čínský trh na image značky Buick a osvědčené jméno Regal. Čínský Buick Regal se od standardní evropské Insignie skutečně liší jen v detailech, což se dalo koneckonců i očekávat, protože už sama automobilka označila tento sedan za globální. Odlišuje se tedy jen maskou chladiče, na niž se vypíná znak Buicku a jinou výplní předního nárazníku, avšak musíme uznat, že i takto nevypadá vůz vůbec špatně.

Co se týče nabídky agregátů, Buick Regal se její pestrostí rozhodně nebude moci příliš chlubit. Pro Čínu výrobce vybral pouze dva agregáty a to 2,4 litrový atmosférický čtyřválec s výkonem 121 kW a přeplňovaný dvoulitr disponující výkonem 160 kW. Oba motory jsou standardně dostupné se šestistupňovou manuální převodovkou. Nový model se v Čínských showroomech objeví v průběhu prosince a automobilka předpokládá, že nový Regal bude mít rozhodně veliký úspěch. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Buick Regal
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků