Opel Insignia míří do Číny, jako Buick Regal

Jeden z nejočekávanějších letošních modelů automobilky Opel, který u nás posune jméno Vectra do minulosti, se brzy začne prodávat i v Číně, kde jej bude distribuovat Shangaiská automobilová společnost SAIC. A s jakými změnami se „převlečená“ Insignia bude ucházet o přízeň Číňanů?

Hlavní změnou je jméno. General Motors vsadil pro čínský trh na image značky Buick a osvědčené jméno Regal. Čínský Buick Regal se od standardní evropské Insignie skutečně liší jen v detailech, což se dalo koneckonců i očekávat, protože už sama automobilka označila tento sedan za globální. Odlišuje se tedy jen maskou chladiče, na niž se vypíná znak Buicku a jinou výplní předního nárazníku, avšak musíme uznat, že i takto nevypadá vůz vůbec špatně.

Co se týče nabídky agregátů, Buick Regal se její pestrostí rozhodně nebude moci příliš chlubit. Pro Čínu výrobce vybral pouze dva agregáty a to 2,4 litrový atmosférický čtyřválec s výkonem 121 kW a přeplňovaný dvoulitr disponující výkonem 160 kW. Oba motory jsou standardně dostupné se šestistupňovou manuální převodovkou. Nový model se v Čínských showroomech objeví v průběhu prosince a automobilka předpokládá, že nový Regal bude mít rozhodně veliký úspěch. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Buick Regal
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků