pro automobilového fandu budou vždycky jenom koně, přestože to není oficiální jednotka, protože kw prostě pod kapotou nenajdeš:-P:-D
FlexRide je mechatronický systém umožnující adaptivní nastavení podvozku, čili není to jen adaptivní stabilizační systém. Tato chyba se opakuje i v ceníku jednoho pražského prodejce Opelu... ;-)
o com je ten clanok? informacna hodnota blizka nule. kazdy normalny clovek si nahodi konfigurator na www.opel.de a vie presne ceny vratane vybav atd. rozdiely medzi ceskymi a nemeckymi cenami su zanedbatelne a budu ked tak vyssie ako nemecke.
Pokud vím, tak mezinárodně uznávanou jednotkou výkonu od 1.1.1980 jsou kW a ne koně!Viz http://www.converter.cz/prevody/vykon.htm. Všichni výrobci udávají v katalozích výkony motoru v těchto jednotkách, případně doplňují výkon v koních v závorce. Jakožto technický inženýr a fanda aut jsem se pracně přeškolil ze starých koní na kW a teď vidím, že jsem asi udělal chybu....Nevím, proč se redaktoři autorevue.cz drží starých jednotek a udávají ve svých testech většinou výkony jen v koních. Asi si budu muset vždy dát na stůl i kalkulačku a koňské síly dělit konstantou 1,34 abych dostal výkon v kW a mohl tak daný motor porovnat s konkurencí :-/Přimlouvám se o respektování daných norem a uvádění výkonu prioritně v kW, případně v obou jednotkách, prosím......děkuji.
šťouro.. :-P
Proč měřit výkon auta stejnými jednotkami jako výkon kuchyňského robotu?Navíc i výrobci při konstrukci motorů se řídí koni, jinak by neudávaly výkon v tak hezky kulatých číslech.
Také se k tomu přimlouvám.Ještě poznámka, to že se výkon často vyjadřuje v koních má asi důvody:- historické- výkon v koních je číselně vyšší než v kW- přizpůsobování se USA
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.