Opel Insignia má nejspíš po faceliftu. Design ukazuje čínský Buick Regal

Než se dočkáme zbrusu nové generace, Opel pro model Insignia chystá na příští rok modernizaci. Určité změny teď nejspíš odhaluje jeho čínský klon pod značkou Buick.

Opel Insignia je jedním z posledních modelů německé značky, který se teprve chystá na zásadní změny pod křídly francouzského koncernu PSA. Současná generace vysluhujícího liftbacku a kombi se ještě dočká modernizace, které bychom se měli dočkat příští rok. Už teď ale některé změny naznačuje čínský Buick Regal, tedy přeznačkovaná Insignia pro tamní trh.

Také pro Čínu je totiž chystaná modernizace a vylepšení se tedy dočká i Buick, který se má na čínském trhu stále těšit velké oblibě. Stylistické novinky faceliftu bychom tak čekali i na evropské Insignii, i když zrovna razantní proměny se nejspíš nedočkáme.

Nová Insignia přijede v roce 2022. Bude dalším Opelem, který pohltí Francouzi

Nová Insignia přijede v roce 2022. Bude dalším Opelem, který pohltí Francouzi

Hlavní novinkou je přepracovaná příď s novými světlomety, jejichž tvary už můžete vidět na nové generaci hatchbacku Corsa. Přední nárazník se ukazuje s novými otvory přívodu vzduchu, nicméně samotná mřížka chladiče se jeví bez větších změn. Pár novinek je chystáno i vzadu s hranatými koncovkami výfuku a jinak řešenou spodní stranou nárazníku.

Podobně jako nedávno modernizovaná Astra si ještě Insignia udrží starou platformu vyvíjenou pod koncernem General Motors. Pod kapotou by tak Opel mohl stále udržet některé své motory, i když některé zprávy již uvádějí využití určitých jednotek francouzského PSA – od kterého bude Insignia v nové generaci již využívat motory výhradně.

Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

A co se týče zbrusu nové generace, té bychom se měli dočkat v roce 2022. Základem se již očekává francouzská platforma EMP2, takže novinka by sdílela techniku používanou například u Peugeotu 508. Po stránce celkových proporcí by si Insignia udržela stylověji pojatou karoserii se splývající zádí – Peugeot ji dnes u 508 popisuje jako „fastback“. Na nový kombík ale určitě dojde také.

Galerie doplněna o současnou generaci Opelu Insignia.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků