Opel Insignia kombi: představení již v Paříži

22 komentářů

Jirka
24. srpna • 12:50

Z toho jak na tom General Motors je jsem mel pocit za budou brzo bankrotovat. Ze by to soudruhum z Opelu zapomeli rict? Tohle auto vypada moc dobre na to ze by ho chteli vyrabet jen rok nebo dva. Obzvlast se mi libi ze sedan je skvele aerodynamickej.

kingo12
19. září • 13:51

Sedan ma mozno skvelu aerodynamiku ale na zadne sedadal si clovek s vyskou 180 nesadne - strop je prilis nizko. Takze realne osadenie je 2 dospeli a 2deti.

Hans
17. srpna • 14:11

Ha te spodni leve fotce je provedeni "Holden", cili Australie. Ale obecne, v Australii naprosto jasne boduje Ford Falcon - mistni vyvoj a vyroba. Vidite ho uplne vsude a maji no absolutne vsichny taxiky, kterych je ve mestech jak hnoje. Jede to slusne, ono 4l V6 si jen brumla mezi 1200-1600 otackami. Taxici jezdi na bezne na LPG.

X MEN
17. srpna • 17:33

No já myslím, že podle znaku to bude spíš Vauxhall určený pro Anglii... ;-)

Ivan
15. srpna • 19:21

Jenom 491 cm??

RedBaron
15. srpna • 8:52

Na třetí a čtvrté fotografii bych ho označil i za fešáka, nicméně záď se stále nezbavila nádechu těžkopádnosti předchozí generace.

miso 
15. srpna • 8:51

ak to bude pod 30 000 eur tak lepsie ako passat

RRAAFF
15. srpna • 8:59

Tak to bude zcela určitě, nynější cenový rozdíl je mezi kombi a sedan okolo 1500Eur. Základní Insignia sedan stojí v D 22700Eur, takže do 30tEur se to musí vejít i s výkonějším motorem (např.1,8).Jinak design moc chválím. Akorát možná škoda, že zrušili tradiční název Caravan, i když zase o tolik nejde.

miso 
15. srpna • 11:59

tak myslim ze napriklad 1.9 CDTI 110kw/150hp v normalnej vybave pod 30 000 eur by bola dost dobra kupa. Este je aj celkom pekne

RRAAFF
15. srpna • 12:26

1,9 od Fiatu už nebudou, ale 2,0 od VM motori jestli se nepletu.
ceny sedanu v Německu jsou:
2,0CDTI 81kw - 27 305Eur v Editionu (24300 Eur v úplném základu)
2,0CDTI 96kw - 28 655Eur v Editionu (25 650Eur v základu)
2,0CDTI 118kw - 29 755Eur Edition, později má být ještě 2,9 V6 CDTI, ale tam už bude cena jiná.
Výbava Edition, která má už v Německu v základu dokonce barevnou DVD navigaci, auto klimu, tempomat, ESP, 17" kola ...
Výbavy Cosmo a Sport už jsou se všema diesely přes 30teur.Takže ceny nejsou zase tak špatný, teď jde o to, jak dovozce u nás či v SR nastaví cenu případně oseká výbavu.

miso 
15. srpna • 18:21

inak do takeho auta 2 liter dizel s 81kw je pekne napicu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RRAAFF
16. srpna • 12:08

N1 nevím. Ta 81kw to bude jak ten základní benzín. Ale určitě si svoje najde, například jako taxík:-). Co by mě lákalo je spíš ta 6ti letá záruku, která na Oply běžně v Německu je.

miso 
15. srpna • 18:20

a robi sa v nemecku aj n1 verzia? (alebo ako sa im to tam vola)

°°
15. srpna • 8:43

:-)

roti
15. srpna • 7:57

Dobře to vypadá.:-)

kacik
15. srpna • 7:43

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeee:-/:-|:-|:-(:-O

X MEN
17. srpna • 16:21

V.o.l.eeeeeeeeeeeeeeeeeee B-]

puck
15. srpna • 7:32

to je facelift pasatu alebo golfu ? :-D

X MEN
17. srpna • 16:31

Ale no tak, promni si pořádně své ospalé oči a podívej se ještě jednou. B-]

petrpan
16. srpna • 8:49

S tim faceliftu glofu si si delal srandu, ne? Neznam skaredsi kombik nez je ten posledni glofacky

petr
15. srpna • 9:02

Při pohledu na přední světla jde jednoznačně o facelift nové Fabie :-D

X MEN
17. srpna • 16:28

A ty víš, co je to facelift ? :-D

Doporučujeme

Články odjinud