Opel Insignia GSi vstupuje na český trh. Ceny se drží lehce nad milionem

19 komentářů

GR8
23. ledna • 6:46

Nemuzu se zbavit dojmu kdy povazuju Opel za mrtvou znacku respektive zbytecnou nevyraznou udrzovanou jen z principu. Stejne tak i Seat. Nebyt casti kontinentu na zapad od nasich hranic nejspis by uz tyto brandy neexistovali. U nas jsou jen doplnkovou zalezitosti v prodeji. Seat jeste na silnici semtam uzrim ale Opel je vazne vzacnost. Pritom se mi vcelku zamlouva jejich design. Pred par lety jsem mel moznost ridit kamosovu Insi a musim rici ze tak rozvrzany interier jsem dlouho nezazil.Je to skoda protoze design je dle meho hodne povedeny.

Rossi
23. ledna • 9:50

Na západ o našich hranic se prodá většina nových aut v Evropě. Opel není v poměru cena/výkon o nic horší než zbytek mainstreamu (VW, Ford, ostatní značky PSA apod.). V jednom máte vrzající interiér (což je problém mj. i některých BMW), v druhém zase horší akustický komfort za vyšší cenu (VW group, Mazda 6 před FL), a tak by se dalo u každého najít něco - nebudu to vyjmenovávat všechno. Je na každém, kolik je schopný za auto utratit a které ty neduhy je ještě schopen zkousnout. Ve střední třídě se nejvíce kusů prodává v cenovém rozmezí 600-800 tis. a tam je na výběr zejména O.Insignia, F.Mondeo, Š.Superb, VW.Passat, Mazda.6, T.Avensis, P.508, R.Talisman. Pokud chcete silnější motor a slušnou výbavu, pak vám např. na Superb a Passat těch 800 tis. stačit nebude. Takže váš známý má možná problém s vrzajícím interiérem, ale zase není "bychař" (tím teď nemyslím třeba vás, ale na diskuzích je jich spousta, co by si rozhodně (ne)koupili..). Koupil za danou cenu auto, které mu trh nabízel podle svých preferencí. A i když mám teď na mysli auta nová, velmi podobné uvažování bude i u těch ojetých řekněme do 5 let stáří.

Pavel
23. ledna • 7:44

Opel je vzacnost? Mozna u vas v Hornidolni :-D:-D ...a jinak, nsignie je posledni auto ciste od opelu.

Petr
22. ledna • 19:55

Mega za francouzskej Opel? To je terno..

mpolan
23. ledna • 13:50

Nerad tě zklamu, ale tenhle Opel s Francouzi nemá vůbec nic společného. To ví i podprůměrně inteligentní opice.

Peter
22. ledna • 21:19

A Mega za Superb je OK?

Stan
23. ledna • 7:58

Aby tu zas nějaký pičusek nedotáhl Škodovku, ale není, přes míč za Superba není v pořádku, ale raději dám milion za Škodu než za Opel....

Joe Doe
23. ledna • 9:18

Nie, milion za ziadnu skodovku skratka nie je OK. Pretoze v kazdom modelovom rade, kde sa skodovky predavaju za milion a viac, dostanes od konkurencie za rovnaky peniaz viac a lepsie. Opakujem to tu stale, ale ked Superb stoji viac ako hybridny Lexus GS, tak je to skratka smiesne.

Petr
23. ledna • 9:49

Jeste abych dodal.
https://www.lexus.cz/car-models/gs/gs-200t/... Stoji ten GS 1 188 000Kc. Ma to slabsi motor nez Superb 2,0TSi, ma to vybavu tzv socka - holobyt. Displej 4,3", bez ACC, mala kolecka... vypada to hrozne.
Kdyz dorovnas vybavu na uroven Superba za mega, tak potrebujes vybavovy stupen FSport - ten je za 1 570 000Kc a nebo Luxury [to ma teda par prkotin navic] za 1 613 000Kc.
Tak mi tady nepovidej, ze Superb stoji vic, nez Lexus. To leda ve tvem pomatenem svete.
Mohu napsat i ze Audi A4 stoji min nez Opel Insignia- ale bude to podmotorovana holota. A co si kazdy vybere, to je na nem. Ja osobne radeji koupim vybaveneho Passata/Insignii, nez za stejne penize Audi - protoze tam bude maximalne slaboucky naftovy motor a vybava bude naprosto socialni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
23. ledna • 13:57

Prima... a pořád dostaneš jen přerostlou Oktávku...
A mimochodem, kde má Superb šestiválec, když ho chceš srovnávat s prémií?

Petr
23. ledna • 15:11

Prave ze to s premii nesrovavam. Premie stoji vic a o dost. Premii v holote kupujou akorat pozeri a uprimne - jestli jsi jel v Superbu a v Oktavce, tak vis, ze jen o prostoru to neni. Supa mas za mega plne nalozenyho s komfortnima funkcema a na co chces sestivalec, kdyz mas k dispozici vybornej 4valec 206kw. Ty kecy o sestivalcech jsou vtipny, kdyz uz ani ta tvoje premie je v podstate nema a kdyz je ma, tak vrcholny dva modely, ktery jsou cenou uplne nekde jinde. Proste pokud mas k dispozici mega, tak je Superb realne dobra koupe. Tu “premii” nekoupis - nebo holobyt s tim nejslabsim “ctyrvalcem”.
A ty kecy, ze je Superb Oktavka, Passat Golf - to je vtipny. To bych mohl rict, ze BMW 3 je BMW 7 - aneb modularni platforma. To je trend doby a tak to je. A bude hur :)

mpolan
23. ledna • 17:33

No, chlapečku, tak ty jsi prémii viděl z dálky a ještě z rychlíku. Takového teoretika jsme tu dlouho neměli.

Petr
23. ledna • 17:46

A mimochodem - zjisti si , kdo vsechno pouziva modularni platformu a kde.

Petr
23. ledna • 17:45

Aaa. koukam, ze pan si hraje na frajera. Co je na jakemkoliv BMW nebo Audi v hodnote Superba premioveho? :-D Podvozek jehoz limity okusi tak 0,0001 procent motoristu? Zvukova izolace, ktera je o neco lepsi? Materialy, ktere jsou kvalitnejsi?
Ze ty jsi takovej ten uhrovatej blbecek, co jezdi ve 3roky stary shnily brambore a dela, ze je premiant :-D

Petr
23. ledna • 9:31

Ty asi neumis cist, ze by ses kouknul do ceniku na to sve GS. Oholene na kost zacina na temer 1,2mio. A to nema nic!!! Talze nesrovnavej nesrovnatelne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
23. ledna • 12:51

Lexus nepredava oholene auta - aj zakladny model je vybaveny celkom slusne. Predavat holobyty na operak manazerom nizsej kategorie je domena nemeckej trojky.A ano, porovnavam neporovnatelne. Skodovku, lowcost s pozlatkom, technologicky zastaralymi motormi a kvalitou/spolahlivostou na dolnej hranici priemeru, porovnavam s hybridnym lidrom premiovej triedy.Staci ti to tak?

Petr
23. ledna • 15:14

To Joe Doe - tak si tvl precti, co je v tom zakladu od Lexusu za 1,2mip - ty fakt neumis cist - je to total holota s maly 4” displejem - to i mobil ma vetsi. Sedacky latka, bez ACC - no holota.
To se tady nemusime dohadovat - dal jsem odkaz a kazdy si to muze najit na webu, tak tu neplkej nesmysly.

Peter
23. ledna • 22:57

Takže holobyt Lexusu ve tvém podání dle tvého odkazu :
Parkovací asistent, senzory vpředu i vzadu
Asistent rozjezdu do kopce
Tempomat
Alarm s dvojitým zámkem
4,2" barevný multiinformacni displejTFT + 8 " multimediální displejTFT
Audio s 12 reproduktory
Elektronicky řízená 2zonova klimatizace ( dle tebe bez ACC)
18" litá kola, kompletní LED osvětlení vpředu i vzadu
Elektrické nastavování volantu a předních sedadel s pamětí,
elektrické střešní okno
Chce to číst celou specifikaci!Opravdu dovedeš pobavit!

Peter
24. ledna • 11:11

Podle těch mínusů se prostě zastáncům Škodovky nedá odporovat ani fakty. Stejně nakonec zvítězí díky 1000 litrovému kufru.👏

Doporučujeme

Články odjinud