Opel Insignia GSi vstupuje na český trh. Ceny se drží lehce nad milionem

Sportovní Insignia je k mání se dvěma motory a jako liftback či kombi.

Opel v Česku začíná nabízet sportovní variantu Insignie. Ta se vzdává označení OPC a také není tak brutální jako předchůdce s těmito písmeny. Místo toho si říká GSi - legendárním označením starších modelů.

Liftback označený Grand Sport začíná na částce 1.014.900 korun.  Tehdy s benzinovým motorem 2.0 Turbo s výkonem 260 koní. Dvakrát přeplňovaný diesel je o dvacet tisíc dražší. Obě motorizace se standardně vážou k pohonu všech kol a osmistupňové automatické převodovce. Kombi Sports Tourer je vždy o 25 tisíc dražší. Při využití značkového financování si odečtěte 30tisícovou slevu.

Opel bude na autosalonu v Ženevě chybět. Nemá tam prý co představovat

Opel bude na autosalonu v Ženevě chybět. Nemá tam prý co představovat

Ve standardu získáte Pohon všech kol s dvouspojkovým diferenciálem, přepracovaný adaptivní podvozek FlexRide se sníženou světlou výškou, sportovní brzdy Brembo, sportovní volant, řazení pádly pod volantem, hliníkové pedály a odlišný bodykit. Dále také vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou, bezklíčový vstup a start, sedm reproduktorů, čalounění kombinací kůže/látka či černou stropnici.

Kombi se v základní výbavě liší střešními lištami, dvojitým dnem zavazadelníku nebo organizačním systémem v kufru a příplatky v podobě panoramatické střechy (+31.000) a bezdotykovým ovládáním víka (+15.000). Diesel má navíc elektrické topení, benzín pak navigaci v ceně.

Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

Dál se nabídka příplatků v závislosti na karoserii nemění. Vynikající LED Matrix světlomety stojí 35.000 korun. Opel nabízí tři sady bezpečnostních asistentů od 27 do 40 tisíc korun. V rámci nich si můžete objednat 360stupňový kamerový systém, adaptivní tempomat či automatické parkování.

Sedadla Performance s ventilací a elektrickým ovládání pořídíte za 65 tisíc korun, s "prémiovou" hnědou kůží o 35 tisíc dráž. Navigace k dieselovému provedení stojí 22.200 korun, k benzinovému provedení je ve standardu. Head-up displej můžete mít za 25 tisíc korun. Za dvacetipalcové ráfky se připlácí taktéž 25 tisíc.

Opel Insignia GSi - technická data a české ceny nabízené motorizace
Verze Grand Sport 2.0 TURBO 4x4 Grand Sport 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 Sports Tourer 2.0 TURBO 4x4 Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1998 1956 1998 1956
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 191/5500 154/4000 191/5500 154/4000
Točivý moment [N.m/min] 400/2500-4000 480/1500 400/2500-4000 480/1500
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 250 233 245 231
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,3 7,9 7,5 8,0
Komb. spotřeba [l/100 km] 8,7 7,1 8,7 7,2
GSi [Kč] 1.014.900 1.034.900 1.039.900 1.059.900
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků