Opel Insignia GSi po faceliftu má české ceny. Je výhodnější než Octavia RS TSI!

EL2020  |  05. 10. 2020 19:13

A teď tu cenu porovnejte s důchodcovským sranda autíčkem Opel GrandlandX, kde za verzi PHEV AWD dáte bez mrknutí oka 1,3 milionu a se slevou moc počítat nemůžete. Přitom ten Grandlad začíná s tříválcem 1,2, kdy stojí cca 400tis. To je dost divná cenová politika u toho Oplu.

Odpovědět  |   | 

Tohle je článek pro cenového odborníka škody.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 06:58

Snad pro zákazníky, ne, ty vole? Proč by Škoda měla snižovat ceny a být levnější, když jsou zákazníci ochotni platit to co Škoda požaduje? Až přestanou zákazníci kupovat, půjde Škoda s cenou dolů. Petře.r, máš v hlavě vymeteno, žížala je chytřejší než ty.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 10. 2020 09:26

Bohužel ještě dnes je Škodovka považována za premii a od toho se doposud odvíjí i jejich ceny! Budeme si muset ještě chvíli počkat až bude zařazena na úroveň Dacie a potom jejich ceny klesnou konečně na odpovádající úroveň!!!

Odpovědět  |   | 
Škodomilec  |  07. 10. 2020 14:44

To se teda načekáte, prý Dacie . Škoda je určitě na vyšší úrovni než tenhle sOpel, kde člověk ani neví, jestli je to v jádru už už francouzská a nebo ještě americká mrdka...

Odpovědět  |   | 
Luke  |  05. 10. 2020 19:21

Takové auto by mělo mít vysoko přes 200kw. Jinak deklasují tento přídomek Gsi.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 10. 2020 19:32

Luke: Nic nedeklasují, vše je v pořádku. To, o čem píšeš ty, by platilo v případě verze OPC.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 10. 2020 20:56

230k a zrychlení 0-100km/h za 7,4s. No rychlé to moc není.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 21:20

Protože je to těžké. Tahle prastará platforma, co Opel používá byla vždy o alespoň 200kg těžší než konkurence. Ale zase to vypadá, že to je celkem odolné a Opel konečně přestal reznout :)

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  06. 10. 2020 09:27

Ano, s mym sestiletym civilnim specialem by sprint 0-100 taky nevyhral.. Holt neni to OPCecko.

Odpovědět  |   | 
Anežka Jechová  |  07. 10. 2020 15:32

Tebe žeru!

Odpovědět  |   | 
kari  |  05. 10. 2020 21:04

A pokud opravdu chce auto, které má i nějaký předpoklad zábavy, když má silný motor, tak to zabije automat, což alespoň u té RS jde vyhodit a ještě ušetřit.

Odpovědět  |   | 
zvláštní škola  |  05. 10. 2020 21:16

náš Olcit má jen 4 rychlostní stupně,ale je to MANUÁL,a taky ho můžem vyhodit a ušetřit,myslím to auto.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 10. 2020 21:19

Tak rychlý kombík s manuálem si koupí jen pár nadšenců.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 21:21

Bohužel...je to tak a fakt nevím co k tomu lidi vede.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 10. 2020 21:25

No já mám taky rychlý kombík s automatem...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 10. 2020 21:32

Twan: Bohužel?

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 22:04

Jo. Protože s manuálem se dá být jen o pár milisekund pomalejší a ten pocit, že tam kopnu další kvalt, je k nezaplacení. Když vidím, kolik času umí automat ztratit zmatkováním nebo podřazením pro 300 otáček, v autě co má být rychlé nemá místo. Celkově je řidič víc spojený s autem a má ho opravdu pod kontrolou.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 10. 2020 22:17

Tak řadím pádly no. Ono kombík je rodinné auto, takže to řídí i manželka. Ta rychle řadit neumí a meziplyny už vůbec ne. Manuál by dostával dost za uši, zvláště ve výkonnějším autě...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 22:33

Jenže to je právě ono. Za účelem co největšího publika zmrví kde co. V podstatě se už mechanická řidičská auta, co s řidičem mluví nevyrábějí, aby manželka mohla pro děti do školy. Celé je to na hlavu postavené...do Ferrari z 80. let by nevlezl ani zkušený řidič, byla to auta pro závodní jezdce a kdokoliv jiný by z toho po jízdě zelený vypadl, nebo by to prostě zbořil. A dnes s podobně výkonnými vozi lidé jezdí na nákupy. Nechápu to.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  06. 10. 2020 13:12

V tom je ta dokonalost. Vem si letoun Concorde. Do té doby v takové výšce a rychlosti létal jen vojenský us speciál, pilot byl ve velmi speciální kombinéze a s helmou a kyslíkovou maskou. Absolutní hi-tech. A pak kolem něho proletěl zmíněný Concord, kde pojíjeli lidé v obleku šampaňské. Concordem na silnici se stalo Bugatti. Ultimátní závodní vůz, který byl pohodlný a snadný na řízení, jako běžné auto. To je pokrok.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 10. 2020 22:28

Twan: Já tě sice chápu, ale tady se bavíme o střednětřídní limuzíně a ne o HH z nižší střední. Pro Insignii si fakt nepůjde nevybouřený puboš, takže řešit v tomto kontextu manuál a zábavnost je úplně mimo mísu. A nezapomínej na to, že GSi není žádný speciál, je to jenom rychlejší verze, nic víc.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 22:34

Zapoměl jsi na Lotus Omega? Co to dříve bylo za auto? Vím že GSi je jen rychlejší kombík ale sakra, to fakt chceme tohle?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 10. 2020 05:40

Ano, chceme. Chceme se pohodlně a svižně přesouvat, a neřešit u toho zbytečnosti. Kravin k řešení má člověk za den až dost na to, aby se musel ještě zabývat autem.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 10. 2020 07:36

Twan: Malá hrstka nadšenců to nechce, ale ta automobilku neuživí. Mimochodem máš pocit, že by si jezdci F1, WRC, WTCC apod. jízdu neužívali? Páč ani v jednom není manuál. Jestli to spíš není o tom, že přání je otcem myšlenky.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 07:55

Jasně Shimi! Ale Twan (a petr.r) to stejně nepochopí.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2020 16:47

Jo asi máš pravdu. Holt na to mám jiný pohled. Chybí mi tanec po pedálech jako předváděl Senna, nebo Rohl. Nebo mechanická auta, která se musela řídit a nepohybovala se jen v mantinelu počítačů a špatného podvozku. Budoucí generace budou zase o něco neschopnější. To je ten můj pohled.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 16:58

Twan předvedl pohled televizního grafika...

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 17:03

Twan o kousek ve větvi dole: "A pro tvojí informaci, mimo jiné jsem pracoval jako televizní grafik, mé abstraktní myšlení je více než v pořádku."

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 07:53

Twane, tvůj způsob argumentace je nápadně podobný způsobu petr.r.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2020 11:48

tečko, tvůj způsob řešení mindráku je směšný

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 13:24

Vyvodit Twane z mé reakce na tebe mindrák, to odpovídá abstraktnímu myšlení petra.r. Já na rozdíl od tebe mindrák nemám a proto nepíši hovadiny jako petr.r nebo jako v poměrně častých případech i ty. Těmi hovadinami se sám zesměšňuješ, já na ně nereaguji, reagují ostatní. Až dosáhneš úrovně hlouposti petra.r. a podobné intenzity příspěvků, tak se ale vyjádřím.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2020 16:28

Copak, jsem ti pošlapal košíček že sem tě poslal doháje když ses do něj navážel a stále navážíš? Ty by si v reálu seděl a šoupal nohama...ale tady, na dálku, to jsi bivoj co? Už máš hotové úkoly?

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 16:49

Předvedl jsi tímto příspěkem Twane reakci debila. Stejným obsahem a formou už kdysi reagoval petr.r.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2020 16:30

"Vyvodit Twane z mé reakce na tebe mindrák" napíšeš a pak meleš o abstraktním myšlení...víš vůbec co znamená abstraktní myšlení ty inteligente? A čím se podle tebe zesměšňuji, že napíšu svůj názor který se ti nelíbí? Prostě věci vidím jinak a nejsem ve stádu. Jsi k smíchu...

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 16:43

Nic jsi nepochopil a ani nepochopíš. Ani to, že věci nevidíš jinak ale jednoduše blbě. Jak chápeš a abstrahuješ informace, to jsi už vícekrát předvedl svými příspěvky ve více diskuscích, nejen v této větvi. Zkrátka seš mi volný, jdi do paďous a diskutuj si klidně s petrem r. , se kterým si budeš určitě rozumět.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2020 16:49

Ty jsi tupoun Mysli si jak jsi chytrý, takoví většinou tvrdě narazí, na to přijdeš až budeš starší A pro tvojí informaci, mimo jiné jsem pracoval jako televizní grafik, mé abstraktní myšlení je více než v pořádku. Co obhajuje tvoje souzení lidí? A diskutujeme o autech, na psychologický kroužek si jdi hrát jinam ty šášo.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2020 16:56

Předvedl jsi Twane tímto příspěkem opět reakci debila. Stejným obsahem a formou už kdysi reagoval petr.r. Ten akorát argumentoval ne televizním grafikem ale tím že umí všechno na autě opravit a seřídit a je vůbec největší odborník (přesnou profesi a funkci si už nepamatuji)....

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2020 16:57

to víš že jo...

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  06. 10. 2020 08:30

Žádný manuál, jediné CVT a náhodne zvuky vysavače jsou v autech opravdových znalců!

Odpovědět  |   | 
Tias  |  05. 10. 2020 23:17

20 palce v základu, to fakt nechces.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  06. 10. 2020 02:01

Kola 20" asi problém nebudou(jestli má pneu 245/40 to jsou ještě relativně komfortní pneu) a u tohohle GT s 5metry délky a 1700kg váhy nebude nastavení podvozku jak u HH.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 10. 2020 08:39

245/40 R20 mam na svem aute a v komfortu problem neni, pokud je to auto na ne delane, tak je to v pohode. Problem je spise v tom, ze je to americky rozmer, protoze realne je to neprakticka guma delana jen aby bylo videt velky kolo, protoze zadny jizdni prinos to nema. Ta guma je uzka tudiz neprenese vykon a ma hodne gumy, takze nema ani stabilitu. Proto je to oblibena guma v USA, kde se preferuje vzhled pred funkci, coz ovsem znamena ze v Europe stoji celkem hodne penez a hlavne skoro se v tomhle rozmeru nedaji sehnat zimaky, protoze Americane zimni gumy nepouzivaji. Cili na leto relativne gumu clovek v tomhle rozmeru sezene, ale na zimu je jen minimalni sortiment za strasidelne ceny.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  07. 10. 2020 17:16

V Kalifornii jsem měl v září na autě z půjčovny gumy se sněhovou vločkou. A nevěřím, že celá severní část států nepoužívá zimáky, když tam běžně chumelí.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 10. 2020 21:42

Auta z pujcoven maji dost casto univerzaly a lidi jezdi nejcasteji celorocne na letnich. Pokud napadne snih, tak bud nejezdi (ve spouste mest USA je centimetr napadnuteho snehu duvod ke skolnim prazdninam) a nebo jedou na letnacich s tim, ze do kopcu si pomuzou retezy. Zimaky se tam objevuji v poslednich letech, ale malo.

Odpovědět  |   | 
 |  05. 10. 2020 23:17

Krasna a Opwlu drzom palce

Odpovědět  |   | 
julo19  |  06. 10. 2020 07:34

Zas porovnávajú dve rozdielne triedy vozidiel octavia nie je stredná trieda je o dosť menšia a ľahšia a ma vyšší výkon je smutné že je drahšia aj bez 4x4

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  06. 10. 2020 12:40

Smutné je to u Opla že aby se vůbec prodal musí jít s cenou o 180 dolů.Stejně to platí jen do konce roku a pak zase podraží.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  06. 10. 2020 13:15

A za kolik si myslíš, že berou velcí odběratelé koncern? My jsme na firmu dostali Passata Bitdi za 830tis vč. Dph. Opel nemá zákazníky, tak odkryl tyto ceny všem.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  06. 10. 2020 19:32

Jeden známý si koupil na podnikání novou dodávku od Opla. S představou, že když nahradí olítaného tranzita, bude mít po starostech se spolehlivostí Nejdřív mu ubývala chladicí kapalina, potom se zase začaly vždy po 200- 300 km rozsvěcet kontrolky poruchy motoru a DPF..... Celkově už je auto po půl roce (ne)provozu prý podeváté v servisu a závady se stále opakují a ani přímo v Německu to nejsou schopní opravit V podstatě jen asi vždy smažou závady z registru, auto mu vrátí s tím že je v pořádku, a po pár stech km to všechno zase svítí na palubce znova.....
Začíná mi to připadat, že Opel má podobnou obchodní politiku jako potravinové supermarkety - aha, kvalita stojí za prd, tak to odvezte do Česka a hoďte na to slevu, oni to tam lidi koupí

Odpovědět  |   | 
Luke  |  06. 10. 2020 21:04

Měl jsem z půjčovny dodávku od Opela. Nájezd přes 600tis. Všechno v pohodě. Motor krásně táhnul. Řazení nic moc, ale problém nebyl. Řízení trochu volnější. Překvapilo mě, že to vůbec jestě funguje.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  07. 10. 2020 04:49

Staré motory bez eko fičur při správném použití a sevise vydrží navěky.

Odpovědět  |   | 
RR  |  08. 10. 2020 14:29

Jenomže ta dodávka je od Renaultu nebo Pežotu, co?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 10. 2020 08:41

Problem tehle Insignie je, ze Opel z ciste legislativnich duvodu dela stejnou chybu jako koncern a sice ze se zbavil dieselu, ktery byl super a dobre hodnocen a nechal jenom benzin, ktery nestal za nic. Cili duvod koupit Insignii je jeste mensi nez kdykoliv predtim, coz s ohledem ze to ani predtim nebyl zadny trhac prodejnich rekordu nevypada pro dalsi prodeje moc dobre.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 10. 2020 19:36

ale to ide proti superbu 2,0 tsi 4x4 .. nie octava to je o triedu mensie auto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster