A proc tu srovnavate octavii s insignii??? Octavka je o tridu nizsi auto! Bez ohledu na to,jak se cpe do vyssi tridy. A ano,mela by na tom byt s vykonem mnohem lip. Jeji devizou je ale skvely podvozek,odpojitelny nahon,vybava,vnitrni prostor,to,jak to auto celkove pusobi
ale to ide proti superbu 2,0 tsi 4x4 .. nie octava to je o triedu mensie auto
Problem tehle Insignie je, ze Opel z ciste legislativnich duvodu dela stejnou chybu jako koncern a sice ze se zbavil dieselu, ktery byl super a dobre hodnocen a nechal jenom benzin, ktery nestal za nic. Cili duvod koupit Insignii je jeste mensi nez kdykoliv predtim, coz s ohledem ze to ani predtim nebyl zadny trhac prodejnich rekordu nevypada pro dalsi prodeje moc dobre.
Zas porovnávajú dve rozdielne triedy vozidiel octavia nie je stredná trieda je o dosť menšia a ľahšia a ma vyšší výkon je smutné že je drahšia aj bez 4x4
Smutné je to u Opla že aby se vůbec prodal musí jít s cenou o 180 dolů.Stejně to platí jen do konce roku a pak zase podraží.
Jeden známý si koupil na podnikání novou dodávku od Opla. S představou, že když nahradí olítaného tranzita, bude mít po starostech se spolehlivostí :-D Nejdřív mu ubývala chladicí kapalina, potom se zase začaly vždy po 200- 300 km rozsvěcet kontrolky poruchy motoru a DPF..... Celkově už je auto po půl roce (ne)provozu prý podeváté v servisu a závady se stále opakují a ani přímo v Německu to nejsou schopní opravit :-O V podstatě jen asi vždy smažou závady z registru, auto mu vrátí s tím že je v pořádku, a po pár stech km to všechno zase svítí na palubce znova..... Začíná mi to připadat, že Opel má podobnou obchodní politiku jako potravinové supermarkety - aha, kvalita stojí za prd, tak to odvezte do Česka a hoďte na to slevu, oni to tam lidi koupí :-D
Jenomže ta dodávka je od Renaultu nebo Pežotu, co?B-]
Měl jsem z půjčovny dodávku od Opela. Nájezd přes 600tis. Všechno v pohodě. Motor krásně táhnul. Řazení nic moc, ale problém nebyl. Řízení trochu volnější. Překvapilo mě, že to vůbec jestě funguje.
Staré motory bez eko fičur při správném použití a sevise vydrží navěky.
A za kolik si myslíš, že berou velcí odběratelé koncern? My jsme na firmu dostali Passata Bitdi za 830tis vč. Dph. Opel nemá zákazníky, tak odkryl tyto ceny všem.
Krasna a Opwlu drzom palce
20 palce v základu, to fakt nechces.
Kola 20" asi problém nebudou(jestli má pneu 245/40 to jsou ještě relativně komfortní pneu) a u tohohle GT s 5metry délky a 1700kg váhy nebude nastavení podvozku jak u HH.
245/40 R20 mam na svem aute a v komfortu problem neni, pokud je to auto na ne delane, tak je to v pohode. Problem je spise v tom, ze je to americky rozmer, protoze realne je to neprakticka guma delana jen aby bylo videt velky kolo, protoze zadny jizdni prinos to nema. Ta guma je uzka tudiz neprenese vykon a ma hodne gumy, takze nema ani stabilitu. Proto je to oblibena guma v USA, kde se preferuje vzhled pred funkci, coz ovsem znamena ze v Europe stoji celkem hodne penez a hlavne skoro se v tomhle rozmeru nedaji sehnat zimaky, protoze Americane zimni gumy nepouzivaji. Cili na leto relativne gumu clovek v tomhle rozmeru sezene, ale na zimu je jen minimalni sortiment za strasidelne ceny.
V Kalifornii jsem měl v září na autě z půjčovny gumy se sněhovou vločkou. A nevěřím, že celá severní část států nepoužívá zimáky, když tam běžně chumelí.
Auta z pujcoven maji dost casto univerzaly a lidi jezdi nejcasteji celorocne na letnich. Pokud napadne snih, tak bud nejezdi (ve spouste mest USA je centimetr napadnuteho snehu duvod ke skolnim prazdninam) a nebo jedou na letnacich s tim, ze do kopcu si pomuzou retezy. Zimaky se tam objevuji v poslednich letech, ale malo.
A pokud opravdu chce auto, které má i nějaký předpoklad zábavy, když má silný motor, tak to zabije automat, což alespoň u té RS jde vyhodit a ještě ušetřit.
Tak rychlý kombík s manuálem si koupí jen pár nadšenců.
Bohužel...je to tak a fakt nevím co k tomu lidi vede.
Twan: Bohužel?
Jo. Protože s manuálem se dá být jen o pár milisekund pomalejší a ten pocit, že tam kopnu další kvalt, je k nezaplacení. Když vidím, kolik času umí automat ztratit zmatkováním nebo podřazením pro 300 otáček, v autě co má být rychlé nemá místo. Celkově je řidič víc spojený s autem a má ho opravdu pod kontrolou.
Žádný manuál, jediné CVT a náhodne zvuky vysavače jsou v autech opravdových znalců!
Twan: Já tě sice chápu, ale tady se bavíme o střednětřídní limuzíně a ne o HH z nižší střední. Pro Insignii si fakt nepůjde nevybouřený puboš, takže řešit v tomto kontextu manuál a zábavnost je úplně mimo mísu. A nezapomínej na to, že GSi není žádný speciál, je to jenom rychlejší verze, nic víc.
Zapoměl jsi na Lotus Omega? Co to dříve bylo za auto? Vím že GSi je jen rychlejší kombík ale sakra, to fakt chceme tohle?
Twane, tvůj způsob argumentace je nápadně podobný způsobu petr.r.
tečko, tvůj způsob řešení mindráku je směšný :-D
Vyvodit Twane z mé reakce na tebe mindrák, to odpovídá abstraktnímu myšlení petra.r. Já na rozdíl od tebe mindrák nemám a proto nepíši hovadiny jako petr.r nebo jako v poměrně častých případech i ty. Těmi hovadinami se sám zesměšňuješ, já na ně nereaguji, reagují ostatní. Až dosáhneš úrovně hlouposti petra.r. a podobné intenzity příspěvků, tak se ale vyjádřím.
"Vyvodit Twane z mé reakce na tebe mindrák" napíšeš a pak meleš o abstraktním myšlení...víš vůbec co znamená abstraktní myšlení ty inteligente? A čím se podle tebe zesměšňuji, že napíšu svůj názor který se ti nelíbí? Prostě věci vidím jinak a nejsem ve stádu. Jsi k smíchu...
Nic jsi nepochopil a ani nepochopíš. Ani to, že věci nevidíš jinak ale jednoduše blbě. Jak chápeš a abstrahuješ informace, to jsi už vícekrát předvedl svými příspěvky ve více diskuscích, nejen v této větvi. Zkrátka seš mi volný, jdi do paďous a diskutuj si klidně s petrem r. , se kterým si budeš určitě rozumět. :-)
Ty jsi tupoun :-D Mysli si jak jsi chytrý, takoví většinou tvrdě narazí, na to přijdeš až budeš starší :-D A pro tvojí informaci, mimo jiné jsem pracoval jako televizní grafik, mé abstraktní myšlení je více než v pořádku. Co obhajuje tvoje souzení lidí? A diskutujeme o autech, na psychologický kroužek si jdi hrát jinam ty šášo.
Předvedl jsi Twane tímto příspěkem opět reakci debila. Stejným obsahem a formou už kdysi reagoval petr.r. Ten akorát argumentoval ne televizním grafikem ale tím že umí všechno na autě opravit a seřídit a je vůbec největší odborník (přesnou profesi a funkci si už nepamatuji)....:-)
:-D to víš že jo...
Copak, jsem ti pošlapal košíček že sem tě poslal doháje když ses do něj navážel a stále navážíš? Ty by si v reálu seděl a šoupal nohama...ale tady, na dálku, to jsi bivoj co? :-D Už máš hotové úkoly?
Předvedl jsi tímto příspěkem Twane reakci debila. Stejným obsahem a formou už kdysi reagoval petr.r.:-)
Twan: Malá hrstka nadšenců to nechce, ale ta automobilku neuživí. Mimochodem máš pocit, že by si jezdci F1, WRC, WTCC apod. jízdu neužívali? Páč ani v jednom není manuál. Jestli to spíš není o tom, že přání je otcem myšlenky.
Jo asi máš pravdu. Holt na to mám jiný pohled. Chybí mi tanec po pedálech jako předváděl Senna, nebo Rohl. Nebo mechanická auta, která se musela řídit a nepohybovala se jen v mantinelu počítačů a špatného podvozku. Budoucí generace budou zase o něco neschopnější. To je ten můj pohled.
Twan předvedl pohled televizního grafika...:-D
Twan o kousek ve větvi dole: "A pro tvojí informaci, mimo jiné jsem pracoval jako televizní grafik, mé abstraktní myšlení je více než v pořádku."
Jasně Shimi! Ale Twan (a petr.r) to stejně nepochopí.:-)
Ano, chceme. Chceme se pohodlně a svižně přesouvat, a neřešit u toho zbytečnosti. Kravin k řešení má člověk za den až dost na to, aby se musel ještě zabývat autem.
Tak řadím pádly no. Ono kombík je rodinné auto, takže to řídí i manželka. Ta rychle řadit neumí a meziplyny už vůbec ne. Manuál by dostával dost za uši, zvláště ve výkonnějším autě...
Jenže to je právě ono. Za účelem co největšího publika zmrví kde co. V podstatě se už mechanická řidičská auta, co s řidičem mluví nevyrábějí, aby manželka mohla pro děti do školy. Celé je to na hlavu postavené...do Ferrari z 80. let by nevlezl ani zkušený řidič, byla to auta pro závodní jezdce a kdokoliv jiný by z toho po jízdě zelený vypadl, nebo by to prostě zbořil. A dnes s podobně výkonnými vozi lidé jezdí na nákupy. Nechápu to.
V tom je ta dokonalost. Vem si letoun Concorde. Do té doby v takové výšce a rychlosti létal jen vojenský us speciál, pilot byl ve velmi speciální kombinéze a s helmou a kyslíkovou maskou. Absolutní hi-tech. A pak kolem něho proletěl zmíněný Concord, kde pojíjeli lidé v obleku šampaňské. Concordem na silnici se stalo Bugatti. Ultimátní závodní vůz, který byl pohodlný a snadný na řízení, jako běžné auto. To je pokrok.
No já mám taky rychlý kombík s automatem...:-D
náš Olcit má jen 4 rychlostní stupně,ale je to MANUÁL,a taky ho můžem vyhodit a ušetřit,myslím to auto.
Takové auto by mělo mít vysoko přes 200kw. Jinak deklasují tento přídomek Gsi.
230k a zrychlení 0-100km/h za 7,4s. No rychlé to moc není.
Ano, s mym sestiletym civilnim specialem by sprint 0-100 taky nevyhral.. Holt neni to OPCecko.
Tebe žeru!
Protože je to těžké. Tahle prastará platforma, co Opel používá byla vždy o alespoň 200kg těžší než konkurence. Ale zase to vypadá, že to je celkem odolné a Opel konečně přestal reznout :)
Luke: Nic nedeklasují, vše je v pořádku. To, o čem píšeš ty, by platilo v případě verze OPC.
Tohle je článek pro cenového odborníka škody.
Bohužel ještě dnes je Škodovka považována za premii a od toho se doposud odvíjí i jejich ceny! Budeme si muset ještě chvíli počkat až bude zařazena na úroveň Dacie a potom jejich ceny klesnou konečně na odpovádající úroveň!!!
To se teda načekáte, prý Dacie :-D. Škoda je určitě na vyšší úrovni než tenhle sOpel, kde člověk ani neví, jestli je to v jádru už už francouzská a nebo ještě americká mrdka...
Snad pro zákazníky, ne, ty vole? Proč by Škoda měla snižovat ceny a být levnější, když jsou zákazníci ochotni platit to co Škoda požaduje? Až přestanou zákazníci kupovat, půjde Škoda s cenou dolů. Petře.r, máš v hlavě vymeteno, žížala je chytřejší než ty.:-D
A teď tu cenu porovnejte s důchodcovským sranda autíčkem Opel GrandlandX, kde za verzi PHEV AWD dáte bez mrknutí oka 1,3 milionu a se slevou moc počítat nemůžete. Přitom ten Grandlad začíná s tříválcem 1,2, kdy stojí cca 400tis. To je dost divná cenová politika u toho Oplu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.