Opel Insignia GSi po faceliftu má české ceny. Je výhodnější než Octavia RS TSI!

56 komentářů

Mr.number
7. listopadu • 0:09

A proc tu srovnavate octavii s insignii??? Octavka je o tridu nizsi auto! Bez ohledu na to,jak se cpe do vyssi tridy. A ano,mela by na tom byt s vykonem mnohem lip. Jeji devizou je ale skvely podvozek,odpojitelny nahon,vybava,vnitrni prostor,to,jak to auto celkove pusobi

OnlyTruth
7. října • 19:36

ale to ide proti superbu 2,0 tsi 4x4 .. nie octava to je o triedu mensie auto

Ne321
7. října • 8:41

Problem tehle Insignie je, ze Opel z ciste legislativnich duvodu dela stejnou chybu jako koncern a sice ze se zbavil dieselu, ktery byl super a dobre hodnocen a nechal jenom benzin, ktery nestal za nic. Cili duvod koupit Insignii je jeste mensi nez kdykoliv predtim, coz s ohledem ze to ani predtim nebyl zadny trhac prodejnich rekordu nevypada pro dalsi prodeje moc dobre.

julo19
6. října • 7:34

Zas porovnávajú dve rozdielne triedy vozidiel octavia nie je stredná trieda je o dosť menšia a ľahšia a ma vyšší výkon je smutné že je drahšia aj bez 4x4

Michal2
6. října • 12:40

Smutné je to u Opla že aby se vůbec prodal musí jít s cenou o 180 dolů.Stejně to platí jen do konce roku a pak zase podraží.

JirkaK
6. října • 19:32

Jeden známý si koupil na podnikání novou dodávku od Opla. S představou, že když nahradí olítaného tranzita, bude mít po starostech se spolehlivostí :-D Nejdřív mu ubývala chladicí kapalina, potom se zase začaly vždy po 200- 300 km rozsvěcet kontrolky poruchy motoru a DPF..... Celkově už je auto po půl roce (ne)provozu prý podeváté v servisu a závady se stále opakují a ani přímo v Německu to nejsou schopní opravit :-O V podstatě jen asi vždy smažou závady z registru, auto mu vrátí s tím že je v pořádku, a po pár stech km to všechno zase svítí na palubce znova.....
Začíná mi to připadat, že Opel má podobnou obchodní politiku jako potravinové supermarkety - aha, kvalita stojí za prd, tak to odvezte do Česka a hoďte na to slevu, oni to tam lidi koupí :-D

RR
8. října • 14:29

Jenomže ta dodávka je od Renaultu nebo Pežotu, co?B-]

Luke
6. října • 21:04

Měl jsem z půjčovny dodávku od Opela. Nájezd přes 600tis. Všechno v pohodě. Motor krásně táhnul. Řazení nic moc, ale problém nebyl. Řízení trochu volnější. Překvapilo mě, že to vůbec jestě funguje.

Michal2
7. října • 4:49

Staré motory bez eko fičur při správném použití a sevise vydrží navěky.

Luke
6. října • 13:15

A za kolik si myslíš, že berou velcí odběratelé koncern? My jsme na firmu dostali Passata Bitdi za 830tis vč. Dph. Opel nemá zákazníky, tak odkryl tyto ceny všem.

5. října • 23:17

Krasna a Opwlu drzom palce

Tias
5. října • 23:17

20 palce v základu, to fakt nechces.

Michal2
6. října • 2:01

Kola 20" asi problém nebudou(jestli má pneu 245/40 to jsou ještě relativně komfortní pneu) a u tohohle GT s 5metry délky a 1700kg váhy nebude nastavení podvozku jak u HH.

Ne321
7. října • 8:39

245/40 R20 mam na svem aute a v komfortu problem neni, pokud je to auto na ne delane, tak je to v pohode. Problem je spise v tom, ze je to americky rozmer, protoze realne je to neprakticka guma delana jen aby bylo videt velky kolo, protoze zadny jizdni prinos to nema. Ta guma je uzka tudiz neprenese vykon a ma hodne gumy, takze nema ani stabilitu. Proto je to oblibena guma v USA, kde se preferuje vzhled pred funkci, coz ovsem znamena ze v Europe stoji celkem hodne penez a hlavne skoro se v tomhle rozmeru nedaji sehnat zimaky, protoze Americane zimni gumy nepouzivaji. Cili na leto relativne gumu clovek v tomhle rozmeru sezene, ale na zimu je jen minimalni sortiment za strasidelne ceny.

Luke
7. října • 17:16

V Kalifornii jsem měl v září na autě z půjčovny gumy se sněhovou vločkou. A nevěřím, že celá severní část států nepoužívá zimáky, když tam běžně chumelí.

Ne321
7. října • 21:42

Auta z pujcoven maji dost casto univerzaly a lidi jezdi nejcasteji celorocne na letnich. Pokud napadne snih, tak bud nejezdi (ve spouste mest USA je centimetr napadnuteho snehu duvod ke skolnim prazdninam) a nebo jedou na letnacich s tim, ze do kopcu si pomuzou retezy. Zimaky se tam objevuji v poslednich letech, ale malo.

kari
5. října • 21:04

A pokud opravdu chce auto, které má i nějaký předpoklad zábavy, když má silný motor, tak to zabije automat, což alespoň u té RS jde vyhodit a ještě ušetřit.

Honza
5. října • 21:19

Tak rychlý kombík s manuálem si koupí jen pár nadšenců.

Twan
5. října • 21:21

Bohužel...je to tak a fakt nevím co k tomu lidi vede.

Shimi
5. října • 21:32

Twan: Bohužel?

Twan
5. října • 22:04

Jo. Protože s manuálem se dá být jen o pár milisekund pomalejší a ten pocit, že tam kopnu další kvalt, je k nezaplacení. Když vidím, kolik času umí automat ztratit zmatkováním nebo podřazením pro 300 otáček, v autě co má být rychlé nemá místo. Celkově je řidič víc spojený s autem a má ho opravdu pod kontrolou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pikus
6. října • 8:30

Žádný manuál, jediné CVT a náhodne zvuky vysavače jsou v autech opravdových znalců!

Shimi
5. října • 22:28

Twan: Já tě sice chápu, ale tady se bavíme o střednětřídní limuzíně a ne o HH z nižší střední. Pro Insignii si fakt nepůjde nevybouřený puboš, takže řešit v tomto kontextu manuál a zábavnost je úplně mimo mísu. A nezapomínej na to, že GSi není žádný speciál, je to jenom rychlejší verze, nic víc.

Twan
5. října • 22:34

Zapoměl jsi na Lotus Omega? Co to dříve bylo za auto? Vím že GSi je jen rychlejší kombík ale sakra, to fakt chceme tohle?

.
6. října • 7:53

Twane, tvůj způsob argumentace je nápadně podobný způsobu petr.r.

Twan
6. října • 11:48

tečko, tvůj způsob řešení mindráku je směšný :-D

.
6. října • 13:24

Vyvodit Twane z mé reakce na tebe mindrák, to odpovídá abstraktnímu myšlení petra.r. Já na rozdíl od tebe mindrák nemám a proto nepíši hovadiny jako petr.r nebo jako v poměrně častých případech i ty. Těmi hovadinami se sám zesměšňuješ, já na ně nereaguji, reagují ostatní. Až dosáhneš úrovně hlouposti petra.r. a podobné intenzity příspěvků, tak se ale vyjádřím.

Twan
6. října • 16:30

"Vyvodit Twane z mé reakce na tebe mindrák" napíšeš a pak meleš o abstraktním myšlení...víš vůbec co znamená abstraktní myšlení ty inteligente? A čím se podle tebe zesměšňuji, že napíšu svůj názor který se ti nelíbí? Prostě věci vidím jinak a nejsem ve stádu. Jsi k smíchu...

.
6. října • 16:43

Nic jsi nepochopil a ani nepochopíš. Ani to, že věci nevidíš jinak ale jednoduše blbě. Jak chápeš a abstrahuješ informace, to jsi už vícekrát předvedl svými příspěvky ve více diskuscích, nejen v této větvi. Zkrátka seš mi volný, jdi do paďous a diskutuj si klidně s petrem r. , se kterým si budeš určitě rozumět. :-)

Twan
6. října • 16:49

Ty jsi tupoun :-D Mysli si jak jsi chytrý, takoví většinou tvrdě narazí, na to přijdeš až budeš starší :-D A pro tvojí informaci, mimo jiné jsem pracoval jako televizní grafik, mé abstraktní myšlení je více než v pořádku. Co obhajuje tvoje souzení lidí? A diskutujeme o autech, na psychologický kroužek si jdi hrát jinam ty šášo.

.
6. října • 16:56

Předvedl jsi Twane tímto příspěkem opět reakci debila. Stejným obsahem a formou už kdysi reagoval petr.r. Ten akorát argumentoval ne televizním grafikem ale tím že umí všechno na autě opravit a seřídit a je vůbec největší odborník (přesnou profesi a funkci si už nepamatuji)....:-)

Twan
6. října • 16:57

:-D to víš že jo...

Twan
6. října • 16:28

Copak, jsem ti pošlapal košíček že sem tě poslal doháje když ses do něj navážel a stále navážíš? Ty by si v reálu seděl a šoupal nohama...ale tady, na dálku, to jsi bivoj co? :-D Už máš hotové úkoly?

.
6. října • 16:49

Předvedl jsi tímto příspěkem Twane reakci debila. Stejným obsahem a formou už kdysi reagoval petr.r.:-)

Shimi
6. října • 7:36

Twan: Malá hrstka nadšenců to nechce, ale ta automobilku neuživí. Mimochodem máš pocit, že by si jezdci F1, WRC, WTCC apod. jízdu neužívali? Páč ani v jednom není manuál. Jestli to spíš není o tom, že přání je otcem myšlenky.

Twan
6. října • 16:47

Jo asi máš pravdu. Holt na to mám jiný pohled. Chybí mi tanec po pedálech jako předváděl Senna, nebo Rohl. Nebo mechanická auta, která se musela řídit a nepohybovala se jen v mantinelu počítačů a špatného podvozku. Budoucí generace budou zase o něco neschopnější. To je ten můj pohled.

.
6. října • 16:58

Twan předvedl pohled televizního grafika...:-D

.
6. října • 17:03

Twan o kousek ve větvi dole: "A pro tvojí informaci, mimo jiné jsem pracoval jako televizní grafik, mé abstraktní myšlení je více než v pořádku."

.
6. října • 7:55

Jasně Shimi! Ale Twan (a petr.r) to stejně nepochopí.:-)

Allamarein
6. října • 5:40

Ano, chceme. Chceme se pohodlně a svižně přesouvat, a neřešit u toho zbytečnosti. Kravin k řešení má člověk za den až dost na to, aby se musel ještě zabývat autem.

Honza
5. října • 22:17

Tak řadím pádly no. Ono kombík je rodinné auto, takže to řídí i manželka. Ta rychle řadit neumí a meziplyny už vůbec ne. Manuál by dostával dost za uši, zvláště ve výkonnějším autě...

Twan
5. října • 22:33

Jenže to je právě ono. Za účelem co největšího publika zmrví kde co. V podstatě se už mechanická řidičská auta, co s řidičem mluví nevyrábějí, aby manželka mohla pro děti do školy. Celé je to na hlavu postavené...do Ferrari z 80. let by nevlezl ani zkušený řidič, byla to auta pro závodní jezdce a kdokoliv jiný by z toho po jízdě zelený vypadl, nebo by to prostě zbořil. A dnes s podobně výkonnými vozi lidé jezdí na nákupy. Nechápu to.

Luke
6. října • 13:12

V tom je ta dokonalost. Vem si letoun Concorde. Do té doby v takové výšce a rychlosti létal jen vojenský us speciál, pilot byl ve velmi speciální kombinéze a s helmou a kyslíkovou maskou. Absolutní hi-tech. A pak kolem něho proletěl zmíněný Concord, kde pojíjeli lidé v obleku šampaňské. Concordem na silnici se stalo Bugatti. Ultimátní závodní vůz, který byl pohodlný a snadný na řízení, jako běžné auto. To je pokrok.

Honza
5. října • 21:25

No já mám taky rychlý kombík s automatem...:-D

zvláštní škola
5. října • 21:16

náš Olcit má jen 4 rychlostní stupně,ale je to MANUÁL,a taky ho můžem vyhodit a ušetřit,myslím to auto.

Luke
5. října • 19:21

Takové auto by mělo mít vysoko přes 200kw. Jinak deklasují tento přídomek Gsi.

Honza
5. října • 20:56

230k a zrychlení 0-100km/h za 7,4s. No rychlé to moc není.

WRC Fabia R2 TwinCharger
6. října • 9:27

Ano, s mym sestiletym civilnim specialem by sprint 0-100 taky nevyhral.. Holt neni to OPCecko.

Anežka Jechová
7. října • 15:32

Tebe žeru!

Twan
5. října • 21:20

Protože je to těžké. Tahle prastará platforma, co Opel používá byla vždy o alespoň 200kg těžší než konkurence. Ale zase to vypadá, že to je celkem odolné a Opel konečně přestal reznout :)

Shimi
5. října • 19:32

Luke: Nic nedeklasují, vše je v pořádku. To, o čem píšeš ty, by platilo v případě verze OPC.

petr r. (petrumr)
5. října • 19:15

Tohle je článek pro cenového odborníka škody.

Petr
6. října • 9:26

Bohužel ještě dnes je Škodovka považována za premii a od toho se doposud odvíjí i jejich ceny! Budeme si muset ještě chvíli počkat až bude zařazena na úroveň Dacie a potom jejich ceny klesnou konečně na odpovádající úroveň!!!

Škodomilec
7. října • 14:44

To se teda načekáte, prý Dacie :-D. Škoda je určitě na vyšší úrovni než tenhle sOpel, kde člověk ani neví, jestli je to v jádru už už francouzská a nebo ještě americká mrdka...

.
6. října • 6:58

Snad pro zákazníky, ne, ty vole? Proč by Škoda měla snižovat ceny a být levnější, když jsou zákazníci ochotni platit to co Škoda požaduje? Až přestanou zákazníci kupovat, půjde Škoda s cenou dolů. Petře.r, máš v hlavě vymeteno, žížala je chytřejší než ty.:-D

EL2020
5. října • 19:13

A teď tu cenu porovnejte s důchodcovským sranda autíčkem Opel GrandlandX, kde za verzi PHEV AWD dáte bez mrknutí oka 1,3 milionu a se slevou moc počítat nemůžete. Přitom ten Grandlad začíná s tříválcem 1,2, kdy stojí cca 400tis. To je dost divná cenová politika u toho Oplu.

Doporučujeme

Články odjinud