Kde je GSi 4x4? benzin...
O tom psali včera v jiném článku.
Opel dopadne ako je kolega Saab.
Zaspal jsi dobu, Opel už dávno není pod GM.
No asi prečo sa ho GM zbavil lebo bol pravidelne stratový oni len vyhrali a francúzi majú problémy sami zo sebou tak uvidíme do kedy ich to bude baviť...
Plácáš nesmysly. PSA nemá problémy, je v zisku, a proto si mohli dovolit koupit Opel.
PSA má dosť problémov, uvidíme ako zvládnu prechod na elektro a fuzia Fiatom to je kapitola sama o sebe...
Přechod na elektro zvládají bez problémů, ale to zaslepený odpůrce nikdy neuvidí.
4x4 v Insignii je o mile lepší než současná generace Haldexu v koncernu
akorat koncern konkurence je o 200kg lehci a ma vice vnitrniho prostoru. Pak si to muzou ladit jak chteji, ten vahovy rozdil je proste hodne a kazi to kde co.
To bude hrozná motorizace pro tak velký i těžký auto ten 1.5D no snad to někdo nedostane jako služební.
Nojo, motor s 300 Nm sotva pohne s autem střední třídy, že?
No 300 Nm s autem střední třídy opravdu nepohne už do docela mírného kopečku. Můžeš si to vyzkoušet, přidělej ke středu kola metrovou trubku a na její konec zavěs 30 kg závaží. Auto musí mít na kolech řádově větší točivý moment aby bylo jen trochu svižné. Takže 300Nm motoru je nepodstatná veličina, podstatná veličina je výkon 90 kW a hmotnost Insignie. A to je dost žalostný poměr výkon/hmotnost.
Děláš si prdel, že jo? 300 Nm na motoru je na kolech kolik, hm? Dochází ti, co za kokotinu jsi napsal s tou trubkou? Pro pružné zrychlení a provozní dynamiku je naopak točivý moment motoru naprosto zásadní.Jen tak pro představu, před faceliftem měl motor 1,6 výkon 81 kW a "stačilo" to na zrychlení 11,7 sekundy. 100 kW verze na 8,9. 90 kW bude mít zrychlení kolem deseti sekund a to na základní motor více než stačí, to auto nebude rozhodně žádná brzda provozu.
Alle tahle motorizace bzde stačit na dálnici a poklidnou jízdu.Jakýkoliv pokus o předjíždění mimo město bude horor i když pojede řidič sám a bez nákladu.Do astry by to jako základ stačilo.
No, když jsi jouda, tak bezpochyby. Zvládal jsem předjíždění se 44 kW a zrychlením asi 15 sekund, a nebyl to žádný horor. Stačilo přemýšlet a necpat se bezhlavě do každé díry, když není místo.
Prdel si nedělám, tu máš ty místo hlavy. 300 Nm na motoru je na kolech přesně tolik, kolik je točivý moment motoru krát celkový převodový poměr. Motor, který má třeba jen 200 Nm, ale výkon 120 kW bude vždy rychlejší (na kola dostane stejný nebo vyšší točivý moment pomocí jiného zpřevodování). Pro dynamiku auta je rozhodující průběh výkonu a ne točivý moment.
Jo, a proto je turboauto pružnější, než atmosféra o stejném výkonu... V provozu potřebuju pružnost, ne 0-100.
Pruznost je nieco uplne ine..Ano, na turbomotore sa jazdi lepsie, ale vo finale je to len o vykone.Ked pojdes nadoraz, tak 100 kw bude v rovnakej karoserii vzdy rychlejsich ako 90 kw.V beznej premavke, napr. pri zrychlovani 60-100 na 4ke uz moze byt vysledok opacny. Lebo uz nejdes na doraz moznosti motorov a skutocne potom je turbo pruznejsie.
Cca to odpovídá Passatu 1.9 tdi 66kw 202 Nm,ten měl o 300 kg míň ,a soupeři byly favority,Avie a škody 125 takže to tenkrát šlo.Ale dnes....
To víš, do střední třídy minimálně 300 kW, jinak to nestojí za řeč.
Kdo si dobrovolně koupí naftový tříválec patří k Chocholouškovi a na léčbu použít klystýr a chinin.
Tak tak, hlavne do auta teto tridy vubec nepatri!
Ne každý motor musí být jako koncernoVWý 1,4 TDI. Nelze soudit ostatní podle značky, která neumí udělat motory.
Ale lze. U nafty je fakt tříválec konstrukční problém s ohledem na kultivovanost.
Jen pokud ho dělá VW.
Jasně, Opel co zkrachoval má R3 jak V6
Trojvalec diesel to bude lahôdka Opel je v koncoch a blíži sa skorý koniec.
BMW ho má ještě v dražších modelech. :-D Lahůdka to skutečně je, tak asi je to některým jedno.
No ale ten oplý třívalec je fakt "povedenej". Podívej se na německé testy astry s tím motorem. Asi něco na úrovni fabie 1.4 TDI PD. To do auta nechceš.Do insignie to fakt není vhodný motor.Ale i tak ceny ostatních verzí jsou docela dobré.
Nevíte někdo, zda je 4x4 permanentní nebo automaticky připojitelná asi zadní náprava?
Myslím, že trvale. Spíš mi ale vadí, že stejně jako u předchozí generace, není s benzínovým motorem. Tohle prostě nechci... 🤔
No a taky bez PHEV, které leckterá konkurence už má. Škoda Superb, třeba, ani není o moc dražší, drobné mínus je absence opět 4x4.
Můžete porovnat ....https://www.skoda-auto.cz/modely/octavia/octavia/oc... ...
spis Superb ne?
Ty ceny jsou přívětivé. Nekoumal jsem teda do podrobna výbavu , ale vypadá to na dobrou nabídku.
Bez pokuty za emise by to byla fakt levna auta. Takhle ale nabídka motorizací (bez dopování elektrony) vypadá jak něco 2-3 roky pozadu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.