Vylepšený Opel Insignia dorazil do ČR. Ušetříte až 160.000 Kč, základ má tříválec

37 komentářů

OnlyTruth
6. října • 18:02

Kde je GSi 4x4? benzin...

A
6. října • 21:23

O tom psali včera v jiném článku.

-
6. října • 14:09

Opel dopadne ako je kolega Saab.

Allamarein
6. října • 17:24

Zaspal jsi dobu, Opel už dávno není pod GM.

-
6. října • 18:25

No asi prečo sa ho GM zbavil lebo bol pravidelne stratový oni len vyhrali a francúzi majú problémy sami zo sebou tak uvidíme do kedy ich to bude baviť...

Allamarein
6. října • 19:05

Plácáš nesmysly. PSA nemá problémy, je v zisku, a proto si mohli dovolit koupit Opel.

-
6. října • 19:22

PSA má dosť problémov, uvidíme ako zvládnu prechod na elektro a fuzia Fiatom to je kapitola sama o sebe...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
6. října • 20:31

Přechod na elektro zvládají bez problémů, ale to zaslepený odpůrce nikdy neuvidí.

Ondras
6. října • 13:21

4x4 v Insignii je o mile lepší než současná generace Haldexu v koncernu

Honimir
6. října • 13:52

akorat koncern konkurence je o 200kg lehci a ma vice vnitrniho prostoru. Pak si to muzou ladit jak chteji, ten vahovy rozdil je proste hodne a kazi to kde co.

Michal2
6. října • 9:25

To bude hrozná motorizace pro tak velký i těžký auto ten 1.5D no snad to někdo nedostane jako služební.

Honza M.
6. října • 10:06

Nojo, motor s 300 Nm sotva pohne s autem střední třídy, že?

Kosanovič
6. října • 12:35

No 300 Nm s autem střední třídy opravdu nepohne už do docela mírného kopečku. Můžeš si to vyzkoušet, přidělej ke středu kola metrovou trubku a na její konec zavěs 30 kg závaží. Auto musí mít na kolech řádově větší točivý moment aby bylo jen trochu svižné. Takže 300Nm motoru je nepodstatná veličina, podstatná veličina je výkon 90 kW a hmotnost Insignie. A to je dost žalostný poměr výkon/hmotnost.

Allamarein
6. října • 17:24

Děláš si prdel, že jo? 300 Nm na motoru je na kolech kolik, hm? Dochází ti, co za kokotinu jsi napsal s tou trubkou? Pro pružné zrychlení a provozní dynamiku je naopak točivý moment motoru naprosto zásadní.
Jen tak pro představu, před faceliftem měl motor 1,6 výkon 81 kW a "stačilo" to na zrychlení 11,7 sekundy. 100 kW verze na 8,9. 90 kW bude mít zrychlení kolem deseti sekund a to na základní motor více než stačí, to auto nebude rozhodně žádná brzda provozu.

Michal2
7. října • 4:24

Alle tahle motorizace bzde stačit na dálnici a poklidnou jízdu.Jakýkoliv pokus o předjíždění mimo město bude horor i když pojede řidič sám a bez nákladu.Do astry by to jako základ stačilo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
7. října • 5:42

No, když jsi jouda, tak bezpochyby. Zvládal jsem předjíždění se 44 kW a zrychlením asi 15 sekund, a nebyl to žádný horor. Stačilo přemýšlet a necpat se bezhlavě do každé díry, když není místo.

Kosanovič
6. října • 20:39

Prdel si nedělám, tu máš ty místo hlavy. 300 Nm na motoru je na kolech přesně tolik, kolik je točivý moment motoru krát celkový převodový poměr. Motor, který má třeba jen 200 Nm, ale výkon 120 kW bude vždy rychlejší (na kola dostane stejný nebo vyšší točivý moment pomocí jiného zpřevodování). Pro dynamiku auta je rozhodující průběh výkonu a ne točivý moment.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
7. října • 5:44

Jo, a proto je turboauto pružnější, než atmosféra o stejném výkonu... V provozu potřebuju pružnost, ne 0-100.

Znalec
8. října • 15:28

Pruznost je nieco uplne ine..
Ano, na turbomotore sa jazdi lepsie, ale vo finale je to len o vykone.Ked pojdes nadoraz, tak 100 kw bude v rovnakej karoserii vzdy rychlejsich ako 90 kw.V beznej premavke, napr. pri zrychlovani 60-100 na 4ke uz moze byt vysledok opacny. Lebo uz nejdes na doraz moznosti motorov a skutocne potom je turbo pruznejsie.

Dan
6. října • 13:29

Cca to odpovídá Passatu 1.9 tdi 66kw 202 Nm,ten měl o 300 kg míň ,a soupeři byly favority,Avie a škody 125 takže to tenkrát šlo.Ale dnes....

Allamarein
6. října • 10:37

To víš, do střední třídy minimálně 300 kW, jinak to nestojí za řeč.

Kankunen
6. října • 9:08

Kdo si dobrovolně koupí naftový tříválec patří k Chocholouškovi a na léčbu použít klystýr a chinin.

Alias
6. října • 13:14

Tak tak, hlavne do auta teto tridy vubec nepatri!

Allamarein
6. října • 10:36

Ne každý motor musí být jako koncernoVWý 1,4 TDI. Nelze soudit ostatní podle značky, která neumí udělat motory.

chytrák
6. října • 12:33

Ale lze. U nafty je fakt tříválec konstrukční problém s ohledem na kultivovanost.

Allamarein
6. října • 17:18

Jen pokud ho dělá VW.

Kankunen
6. října • 11:00

Jasně, Opel co zkrachoval má R3 jak V6

MLokkkk
6. října • 9:08

Trojvalec diesel to bude lahôdka Opel je v koncoch a blíži sa skorý koniec.

Arnošt
6. října • 10:31

BMW ho má ještě v dražších modelech. :-D Lahůdka to skutečně je, tak asi je to některým jedno.

chytrák
6. října • 12:32

No ale ten oplý třívalec je fakt "povedenej". Podívej se na německé testy astry s tím motorem. Asi něco na úrovni fabie 1.4 TDI PD. To do auta nechceš.
Do insignie to fakt není vhodný motor.
Ale i tak ceny ostatních verzí jsou docela dobré.

Ginter
6. října • 9:06

Nevíte někdo, zda je 4x4 permanentní nebo automaticky připojitelná asi zadní náprava?

Jiri
6. října • 12:21

Myslím, že trvale. Spíš mi ale vadí, že stejně jako u předchozí generace, není s benzínovým motorem. Tohle prostě nechci... 🤔

Jiri
6. října • 12:24

No a taky bez PHEV, které leckterá konkurence už má. Škoda Superb, třeba, ani není o moc dražší, drobné mínus je absence opět 4x4.

LOL2000
6. října • 8:46
Ota
6. října • 17:28

spis Superb ne?

LOL2000
6. října • 8:42

Ty ceny jsou přívětivé. Nekoumal jsem teda
do podrobna výbavu , ale vypadá to na dobrou nabídku.

Honimir
6. října • 8:25

Bez pokuty za emise by to byla fakt levna auta. Takhle ale nabídka motorizací (bez dopování elektrony) vypadá jak něco 2-3 roky pozadu.

Doporučujeme

Články odjinud