Opel Insignia ecoFlex dostane úsporný dvoulitr

V expozici automobilky Opel v Paříži byla představena i nová Insignia s přívlastkem ecoFlex, o niž se rozroste početná rodina úsporných modelů s logem tohoto výrobce na přídi. Pod kapotou tohoto ekologického sedanu dřímá vznětový dvoulitrový čtyřválec CDTI Ecotec nabízející slušný výkon 160 koní a maximální točivý moment 380 Nm. Z dalších parametrů je pak zajímavé především zrychlení, které úpravou převodových stupňů pro lepší hospodárnost příliš „neutrpělo“, akceleraci z nuly na stovku zvládne úsporná Insignia za 9,5 vteřin a maximální rychlost činí 216 km/h.

Další provedené změny určitě nebudou nijak zvlášť překvapivé, jelikož je vidíme téměř u každého auta podobného ražení. I přesto si ale zmiňme třeba pneumatiky Michelin s nižším valivým odporem, přední spoiler a upravenou masku chladiče. Těmito úpravami a snížením světlé výšky o 10 mm se povedlo výrazně zlepšit aerodynamické vlastnosti, což se, celkem logicky, podepsalo pod lepší hospodárnost. Automobilka uvádí, že vůz vyprodukuje o málo méně, než 140 gramů emisí CO2 na kilometr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia ecoFlex
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků