Opel Insignia ecoFlex dostane úsporný dvoulitr

Opel Insignia ecoFlex dostane úsporný dvoulitr

V expozici automobilky Opel v Paříži byla představena i nová Insignia s přívlastkem ecoFlex, o niž se rozroste početná rodina úsporných modelů s logem tohoto výrobce na přídi. Pod kapotou tohoto ekologického sedanu dřímá vznětový dvoulitrový čtyřválec CDTI Ecotec nabízející slušný výkon 160 koní a maximální točivý moment 380 Nm. Z dalších parametrů je pak zajímavé především zrychlení, které úpravou převodových stupňů pro lepší hospodárnost příliš „neutrpělo“, akceleraci z nuly na stovku zvládne úsporná Insignia za 9,5 vteřin a maximální rychlost činí 216 km/h.

Další provedené změny určitě nebudou nijak zvlášť překvapivé, jelikož je vidíme téměř u každého auta podobného ražení. I přesto si ale zmiňme třeba pneumatiky Michelin s nižším valivým odporem, přední spoiler a upravenou masku chladiče. Těmito úpravami a snížením světlé výšky o 10 mm se povedlo výrazně zlepšit aerodynamické vlastnosti, což se, celkem logicky, podepsalo pod lepší hospodárnost. Automobilka uvádí, že vůz vyprodukuje o málo méně, než 140 gramů emisí CO2 na kilometr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia ecoFlex
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků