Opel Insignia CrossFour se připravuje na frankfurtskou premiéru

Opel Insignia CrossFour se připravuje na frankfurtskou premiéru

Minulý rok byla na autosalonu v Ženevě k vidění studie „terénní“ Insignie. Jmenovala se Cross4 a Opelu s její přípravou pomáhal tradiční úpravce Irmscher. Přesně podle klasického receptu, který použil například Volkswagen pro svůj Passat Alltrack nebo Škoda Superb kombinovaná s paketem Outdoor, také tato Insignia se mohla pyšnit především efektními plasty na karoserii.

Design | Škoda | Kombi | Premiéry | Škoda Superb

Škoda Superb Combi: Scout nebude, těšte se na Outdoor

Možná proto, že se podobně upravená auta těší nemalé oblibě, se nakonec Opel rozhodl přeci jen pro sériovou výrobu. Alespoň to dokazují fotografie, které zveřejnil server autoevolution.com. Ty zachycují při testech Insignii Sports Tourer maskovanou převážně v místech, kde lze očekávat nové plasty.

Chystaný konkurent pro zmíněný Passat Alltrack dostane kromě plastů také vyšší světlou výšku, standardem by měl být pohon všech kol a větší disky. Neoficiální informace zatím hovoří o tom, že se tato novinka představí na podzimním autosalonu ve Frankfurtu spolu s faceliftem modelu Insignia. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků