Opel Insignia Crossfour: „crossover“ přímo z továrny

Automobilka Opel po vzoru konkurence z VW Group připravuje oplastované provedení svého kombi Insignia Sports Tourer.
Opel Insignia Crossfour: „crossover“ přímo z továrny

Novinka se má jmenovat Opel Insignia Sports Tourer Crossfour a ponese se na vlně současného pozérství a popularity automobilů se zdánlivě zlepšenými schopnostmi provozu mimo silnice. Mohutné kombi Auri A6 Allroad sbírá úspěchy již od roku 1999, a když v půli loňského roku prosákly informace o přípravě modelu Volkswagen Passat Alltrack, rozhodli se zřejmě u Opelu dále neotálet.

Na přípravě nové Insignie Crossfour se údajně do značné míry podílí značkový ladič Irmscher, který však mnoho práce neměl. Vůz dostane plastování prahů, spodních částí nárazníků a lemů blatníků a tím to prakticky končí. Standardem se podle zákulisních informací stane pohon všech kol se svorným zadním diferenciálem a adaptivní pérování FlexRide, za příplatek bude k mání stavitelná světlá výška.  

Test Opel Insignia CDTI 4x4: milovník sněhu

Test Opel Insignia CDTI 4x4: milovník sněhu

Pro novinku u Opelu připravili specifický výbavový stupeň Sportive a dvojici dvoulitrových pohonných jednotek doplněnou soustavou start/stop, přičemž nijak lidové ceny nečekejte. Insignia Sports Tourer Crossfour se vznětovým motorem CDTi o výkonu 160 koní (118 kW) má stát v Německu v přepočtu 907 000 Kč a zážehové Turbo s výkonem 195 koní (143 kW) vás přijde alespoň na 972 000 Kč.
 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků