Opel Insignia Country Tourer: 4x4 a 20 mm argumentů

Značka Opel v předpremiéře odhalila novou verzi její špičkové modelové řady Insignia.

O přípravách tohoto kombíku se ví již docela dlouho. Původně se o něm hovořilo jako o Insignii CrossFour a v půli minulého měsíce jsme vám již ukázali docela věrohodně působící špionážní snímky Insignie Country Tourer. Novinka nese všechny prvky teprve nedávno představeného faceliftu Opelu Insignia a rozsah jejích modifikací oproti výchozímu modelu nijak nepřekvapil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Country Tourer poprvé bez maskování

Nový Opel Insignia Country Tourer (na přiložených snímcích vidíte i britskou verzi Vauxhall) míří především proti vozům typu Škoda Superb Outdoor či Volkswagen Passat Alltrack a oficiálně bude představen na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, kde se dočkáme také stanovených prodejních cen. Na první pohled si všimneme pozměněných nárazníků a navazujících plastových obkladů blatníků a prahů.

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Co by ale opravdu mělo zlepšovat možnosti pohybu v lehčím terénu, to jsou hlavně o 20 mm zvýšená světlá výška a pohon všech kol elektronicky řízenou soustavou Haldex, jež údajně umožňuje v závislosti na provozních podmínkách každou z náprav zásobovat točivým momentem v rozmezí 0 až 100 %.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Britská verze Vauxhall

Na výběr bude z trojice přeplňovaných, přímovstřikových pohonných jednotek s objemem 2,0 l. Jedinou zážehovou a zároveň nejsilnější variantou bude motor z nové generace agregátů SIDI, jenž nabídne výkon 250 koní (184 kW) a točivý moment 400 Nm. Zájemci o diesely mohou volit z verzí CDTI s výkonem 162 koní (120 kW) a točivým momentem 350 Nm a známého BiTurbo CDTI o výkonu 195 koní (143 kW) a točivém momentu 400 Nm. Slabší z dieselů poznáte podle jediné koncovky výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled si všimneme plastových obkladů a nepatrně zvýšené světlé výšky

Převodovky jsou pro nový Opel Insignia Country Tourer výhradně šestistupňové a dle přání manuální, nebo automatické, přičemž BiTurbo bude k dispozici výhradně s automatem.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků