Opel Insignia 2014: nově se spotřebou 3,7 l/100 km

20 komentářů

Brouk
13. června • 10:10

Stredni trida 3,7l/100km, male 3,2l/100km (VW Polo). Za chvili padne trilitrova hranice (jsem zvedav, kdo bude prvni) a ja uz se na to strasne tesim. Svet bude hned veselejsi...:-D

broom
13. června • 14:56

Já myslím,že tato hranice již padla. naftové lupo od vw. říkalo se mu třílitrové autíčko. Jen jsem to ale někde četl. Nikdy nevyzkoušel.

Zíbo
13. června • 19:46

prej Lupo tvl. to neni auto pro chlapáky to si možná koupí náká mladá čubka nebo nákej Buznopes.:-O

broom
13. června • 20:00

Buznopes....:-D To někde použiju...:-D Lupo není naštěstí po čechách moc vidět,myslím,že se tady ani neprodávalo.

Zíbo
13. června • 20:54

ale jo já viděl tak 4 auta Lupo u nás samá buzna v růžovím tričku a s pěkně ostříhaným pudlikem to řídí:-O

qwertyuiop
12. června • 19:32

Tahle tezka mrdka v realu zere i travu kolem silnice.

Memorex
16. června • 13:20

V reale 160PS verzia zerie v priemere 6,1/100km, nonstop klima, dialnica 150kmh gps 6,7/100km. Fakt desiva spotreba ;)

NoFear
12. června • 21:03

Vyjadřuješ se jak největší buran a o autech moc nevíš.
Srovnání Insignia vs. Superb:Insignia 1.4 Turbo - 1513 kg
Suberb 1.4 TSi - 1477 kgInsignia Sports Tourer 2.0 CDTI - 1613 kg
Suberb Combi 2.0 TDI - 1577 kg

qwertyuiop
12. června • 21:24

Superb je taky mrdka

Brouk
13. června • 10:04

:-D:-D:-D

.
12. června • 19:13

nevěřím tomuhle údaji o spotřebě ve chvíli, kdy je už obecně známo, že zajeté nafťáky v reálu jezdí za víc, než udávají výrobci. tohle bude papat tak 6l/100 při normálním používání běžnou rodinou

Michal
12. června • 20:20

Ale i těch 6 je na takové auto docela slušná spotřeba.

Zíbo
12. června • 17:14

jojo to je poctivá kára já tomu věřim že tak málo žere;-)

broom
12. června • 16:52

Za rok za dva budou psát spotřebu okolo jednoho litru na sto km. Za deset let budou ty auta pohoné hmoty vyrábět a plnit si nádrže.:-D Reklama dělá hodně a pár lidí tomu věří. Ale slovo reklama má v kořenu klam a je dobré si na to dát pozor...

ctrl
12. června • 19:18

A co pak budeme s tím palivem dělat? Už vím! Já jej budu odlévat sousedovi do popelnice :-).

Brouk
13. června • 10:06

No jo, ale co kdyz se naplni tak rychle, ze ji popelari nestihnou vyvezt?

ctrl
13. června • 21:37

Aha, tak to jsme objevili nový problém celoplanetárního rozsahu ! Chtělo by to nějaký "grantík" z EU na financován výzkumu :-).

Zíbo
12. června • 17:48

stakovým volkswagnem by si už musel prcat pana pumpaře aby si měl na benzín do práce:-O

lantra
12. června • 16:02

Dobrý den, a myslíte, že už také někdy dojde ke změně pravidel v určování takto nesmyslných údajů o spotřebách? Bylo by zajímavé některá takováto tvrzení porovnat se skutečností s vozidlem v běžném provozu a ne laděném za ideálních podmínek, na jiných pneumatikách apod.

goro
13. června • 11:23

ad průměrná spotřeba - tento pojem už kulminuje ad absurdum, a paradoxně samotní novináři tenhle blud mohutně podporují tupým přepisováním propagačních materiálů.
to co se dnes vehementně uvádí jako průměrná spotřeba, pod čímž si normální uživatel logicky představí, že takhle to nějak běžně bude fungovat, je spíše nejmenší možná dosažitelná spotřeba, ovšem za podmínek neslučujících se s běžným provozem: vypnout všechny spotřebiče, zavřít okna, rovinatá trať bez křižovatek, semofarů a provozu, teplota okolí 20°C, sucho, měření začít až s ohřátým motorem, auto zatíženo pouze řidičem, a trasa projeta bez jakékoliv akcelerace / decelerace na nejvyšší převodový stupeň a nejnižší možné otáčky motoru.

Doporučujeme

Články odjinud