Opel Insignia 2014: nově se spotřebou 3,7 l/100 km

Opel představí na frankfurtském autosalonu modernizovanou Insignii. Kromě lehce přepracovaného designu se máme těšit na nový naftový motor, díky kterému se Insignia chlubí titulem nejúspornější vůz ve své kategorii.

Opel přichází s faceliftem pro model Insignia. Přesně jak je v podobných případech zvykem, nečekejte žádné radikální změny, co se designu týká. Přepracovaná jsou přední světla, oba nárazníky a úpravy se dotkly také koncových svítilen. To je v podstatě vše. Do interiéru se stěhuje u vyšších výbav nový osmipalcový dotykový displej a na středový tunel také nový multifunkční ovladač s touchpadem. S tím souvisí menší množství tlačítek na středovém panelu. Spolu s faceliftem dorazil i nový přístrojový štít, kde opět najdete velký barevný displej.

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Nejvíce se změnila použitá technika Novinkou pod kapotou je dvoulitrový turbodiesel naladěný buď na 120 koní (320 Nm), nebo na 140 koní (370 Nm). V obou případech produkuje 99 gramů emisí CO2 a ve spojení s karoserií sedan/liftback si vystačí v kombinovaném provozu s přídělem 3,7 l/100 km. U kombi je spotřeba vyšší o 0,2 l/100 km. Naftová novinka dělá z přepracované Insignie nejúspornější model ve své třídě, tedy alespoň podle tiskové zprávy. Vrcholem naftové části nabídky je dvakrát přeplňovaný dvoulitr s parametry 195 koní a 400 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zájemci o benzin mají na výběr mezi dvoulitrem SIDI Turbo (250 k a 400 Nm) nebo menší jedna-šestkou, která nabídne 170 koní a 260 Nm, respektive 280 Nm díky funkci overboost. Vrcholný dvoulitr je dostupný jak s pohonem předních, tak s pohonem zadních kol. Komu by se nezamlouvala spotřeba benzinových jednotek, pro něj Opel připravil navíc verzi 1.4 LPG (140 k, 200 Nm). Ta plní normu Euro 6.

Aby toho nebylo málo, slibuje Opel ještě upravený podvozek. Konkrétně se měnilo odpružení, stabilizátory a řízení. Výsledkem by měl být lepší komfort, méně vibrací a nižší hluk. Jako první si budou moci objednat novou Insignii zákazníci v Německu, a to už od 21. Června. Cena začíná na 24 325 euro. Ve Frankfurtu by se pak spolu s faceliftem měla představit i oplastovaná verze CrossFour.
 

bazar

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 149 087 km
Cena: 210 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2014
Stav: 135 010 km
Cena: 320 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2012
Stav: 217 364 km
Cena: 220 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 225 123 km
Cena: 170 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2015
Stav: 40 451 km
Cena: 420 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2011
Stav: 192 556 km
Cena: 190 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků