Insignia je zatím stále ještě poměrně „čerstvé zboží“, ale vývoj nezastavíte. V modelovém roce 2011 se tento všemožné vavříny sbírající matador dočká především modernizovaných motorů se sníženou spotřebou paliva i hladinou emisí CO2.
Zážehový přeplňovaný dvoulitr se nyní spokojí s o 5 % nižším přídělem pohonných látek, ale většinu našich čtenářů budou spíše zajímat jednotky vznětové, včetně verze ecoFLEX. U základního motoru 2,0 CDTi v pětidveřové karoserii klesly emise CO2 ze 136 na 129 g/km a průměrná spotřeba se snížila z 5,2 na 4,9 l/100 km, což ocení například zákazníci v Anglii, neboť budou vystaveni nižšímu zdanění. V kombíku Sports Tourer klesly emise na 134 g/km a spotřeba na 5,1 l/100 km, tedy opět o tři desetinky. Motor CDTi s výkonem 160 koní se může pochlubit poklesem emisí o 5,5 % na 144 g/km a verze 130 koní sníží zatížení životního prostředí dokonce o 11,5 %. Podle výrobce jdou tyto změny ruku v roce s omezováním hlučnosti a vibrací.
Tip: Přečtěte si náš test Opelu insignia 2,0 CDTI.
Opel Insignia 2,0 CDTI v našem loňském testu