Opel Insignia 2011: v novém roce s vylepšenými motory

Insignia je zatím stále ještě poměrně „čerstvé zboží“, ale vývoj nezastavíte. V modelovém roce 2011 se tento všemožné vavříny sbírající matador dočká především modernizovaných motorů se sníženou spotřebou paliva i hladinou emisí CO2.

Zážehový přeplňovaný dvoulitr se nyní spokojí s o 5 % nižším přídělem pohonných látek, ale většinu našich čtenářů budou spíše zajímat jednotky vznětové, včetně verze ecoFLEX. U základního motoru 2,0 CDTi v pětidveřové karoserii klesly emise CO2 ze 136 na 129 g/km a průměrná spotřeba se snížila z 5,2 na 4,9 l/100 km, což ocení například zákazníci v Anglii, neboť budou vystaveni nižšímu zdanění. V kombíku Sports Tourer klesly emise na 134 g/km a spotřeba na 5,1 l/100 km, tedy opět o tři desetinky. Motor CDTi s výkonem 160 koní se může pochlubit poklesem emisí o 5,5 % na 144 g/km a verze 130 koní sníží zatížení životního prostředí dokonce o 11,5 %. Podle výrobce jdou tyto změny ruku v roce s omezováním hlučnosti a vibrací.

Tip: Přečtěte si náš test Opelu insignia 2,0 CDTI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia 2,0 CDTI v našem loňském testu
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků