Opel Insignia 2011: v novém roce s vylepšenými motory

Insignia je zatím stále ještě poměrně „čerstvé zboží“, ale vývoj nezastavíte. V modelovém roce 2011 se tento všemožné vavříny sbírající matador dočká především modernizovaných motorů se sníženou spotřebou paliva i hladinou emisí CO2.

Zážehový přeplňovaný dvoulitr se nyní spokojí s o 5 % nižším přídělem pohonných látek, ale většinu našich čtenářů budou spíše zajímat jednotky vznětové, včetně verze ecoFLEX. U základního motoru 2,0 CDTi v pětidveřové karoserii klesly emise CO2 ze 136 na 129 g/km a průměrná spotřeba se snížila z 5,2 na 4,9 l/100 km, což ocení například zákazníci v Anglii, neboť budou vystaveni nižšímu zdanění. V kombíku Sports Tourer klesly emise na 134 g/km a spotřeba na 5,1 l/100 km, tedy opět o tři desetinky. Motor CDTi s výkonem 160 koní se může pochlubit poklesem emisí o 5,5 % na 144 g/km a verze 130 koní sníží zatížení životního prostředí dokonce o 11,5 %. Podle výrobce jdou tyto změny ruku v roce s omezováním hlučnosti a vibrací.

Tip: Přečtěte si náš test Opelu insignia 2,0 CDTI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia 2,0 CDTI v našem loňském testu
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků