Opel Insignia - další nástupce Omegy? (Frankfurt)

Jeden z dalších konceptů čtyřdveřového kupé představuje Opel Insignia. Oproti Mercedesu CSL Vision, který je rovněž vystavován ve Frankfurtu, přináší daleko víc futurismu a lépe tak snáší nálepku studie. Zajímavý design s protáhlými prvky a zakulacenou siluetou působí velmi luxusně. Limuzína je 4800 mm dlouhá a 1410 mm vysoká, rozvor o délce 2915 mm je příslibem solidního vnitřního prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Naopak interiér je vytvořen spíše funkčně, tmavě hnědá barevné kombinace je elegantní, zajímavým prvkem je středový tunel, který se táhne až k zadním sedadlům. Anatomická kožená sedadla a tříramenný volant jsou spíše sportovního stylu. Zavazadlový prostor pojme průměrných 410 litrů, po sklopení sedadel se hodnota zvětší na 970 litrů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Nejdůležitějším a nejzajímavějším prvkem je samozřejmě motor, který pochází z Corvetty. Jedná se o hliníkový osmiválec s výkonem 253 kW/344 koní, z nuly na stovku zvládne za šest vteřin. Studie je posazena na 21palcových kolech, což je úctyhodný rozměr. Vzhledem k tomu, že Omega končí, máme zde vedle Signumu dalšího nápadníka na titul vlajkové lodi Opelu.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků