Opel Inisgnia v péči společnosti Irmscher: Nový vzhled a více koní

Irmscher coby tradiční úpravce automobilů značky Opel se vytasil s novinkou, která nese označení IS3 Bandit. Auto dostalo nový design i vyšší výkon motoru. V prodeji se tato úprava objeví ještě koncem letošního roku.

Opel Insignia také dostal nový motor 1.6 CDTI. Má jezdit za 3,9 l/100 km

Opel Insignia také dostal nový motor 1.6 CDTI. Má jezdit za 3,9 l/100 km

Insignia dostala klasické věci typu předního spoileru, prahových nástavců, zadního difuzoru a dvacetipalcových disků kol. To nejpodstatnější ovšem najdeme pod kapotou, kde se zvýšil výkon šestiválcového motoru (bavíme se o upraveném OPC) z původních 239 kW (325 k) na konečných 272 kW (370 k), respektive vzrostl točivý moment z původních 435 Nm na 600 Nm.

Nový Opel Insignia dorazí za rok. Bude prostornější než Škoda Superb

Nový Opel Insignia dorazí za rok. Bude prostornější než Škoda Superb

Díky tomu zvládá upravená Insignia sprint na stovku za 5,9 s, což je o 0,4 s lepší čas než v sérii. Přesnou cenu zatím ještě Irmscher nezveřejnil, ale dozvědět bychom se jí měli brzy. Start prodeje je totiž naplánován na konec letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků