Opel i přes vyšší DPH snižuje ceny

Ačkoli se na počátku letošního roku u nás zvyšuje DPH z 19 % na 20 %, Opel má pro tuzemské zákazníky dobrou zprávu: nejenom, že vyšší sazba DPH nezvýší cenu nových vozů, ale většina modelových řad značky Opel díky přecenění zřetelně zlevňuje. Například ceníková cena populární pětidvéřové Astry Classic III s motorem 1,4/66 kW (v základní výbavě má třeba ABS, čelní a boční airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken, variabilní posilovač řízení, atd.) se snižuje o téměř 24 %, takže při započtení dlouhodobé akční slevy lze tento vůz pořídit již za 274 900 Kč vč. DPH.

Podobně výrazně se snižují ceny modelů Zafira (Zafiru Essentia poháněnou turbodieselem 1,9 CDTI/74 kW lze pořídit za 448 700 Kč), Corsa (dlouhodobá akční cena od 228 800 Kč) či Combo. O více než dvacet tisíc korun klesla dokonce i „startovní“ cena velmi úspěšného modelu Insignia - základní sedan Insignia 1,6/85 kW lze mít za 528 200 Kč. Cena Opelu Insignia s dieselem 2,0 CDTI/81 kW pak začíná na 590 200 Kč, což představuje zvýhodnění o téměř 40 tisíc korun.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků