Opel Grandland X vstupuje na český trh. Vyzkoušeli jsme obě motorizace

14 komentářů

tříválec
1. listopadu • 18:41

Kam ten svět spěje za půl míče jen 3 hrnky nikdy.

Antiautomat
2. listopadu • 19:01

Hm, tak potom si zajazdite Laverdu Jotu.

Automan
1. listopadu • 17:41

Designove pekny, trivalec s nutnosti tankovat N98 uz mene :/

DaewooMaster
1. listopadu • 14:32

A šetřili i na pneumatikám (mají nižší rychlostní index, než je uveden v techničáku).

kaa
1. listopadu • 12:49

Tříválcové motory - největší slabina všech aut.

mpolan
2. listopadu • 9:16

Tři válce samy o sobě problémem nejsou. Problém je malý zdvihový objem, ale to by byl problém i se čtyřválcem.

Antiautomat
2. listopadu • 18:53

...prave preto sa maloobjemove motory riesia ako trojvalce. V6 o jednom litri...

mpolan
3. listopadu • 8:00

Jenže tříválec může mít třeba i 1,5 litru a z toho 85 kW, jak to dělá BMW. Je to mnohem lepší, než litrová hračka, vhodná tak do motorky.

Antiautomat
3. listopadu • 18:51

ale to je neschopnost automobilky, resp. snaha predat nieco, co mame uz davno zabehnute.
Inymi slovami, oj.bat zakaznika.

Antiautomat
1. listopadu • 19:10

Najvacsia slabina nie je R3 ako technicke riesenie. Najvacsiu slabinu (ostatne ako vzdy), hladajte u marketingu a sejlsu. Pretoze to su v dnesnej dobe najpovolanejsi tzv. odbornici.Je zname ze objem rastie s tretou mocninou. Motor o objeme 1ooo-15oo kubikov bude tazit z moznosti kontrolovanej expanzie a preplnania vo vacsom objeme pracovneho zdvihu, ktora zasa rastie s tretou mocninou. Kym zmes vyexpanduje, ma dostatok casu a OBJEMU a PLOCHY, na ktoru tlaci, aby odviedla svoju pracu.To, ze sa zasa -ako vzdy- toho chytilo paraziticke oddelenie (rozumej sejls a marketing) tej ci onej spolocnosti, to je druha vec. Je jasne ze motor R4(6) bude pracovat UPLNE INAK ako motor R3, ale ak sa R3 navrhne tak ako ma (trebars Ecoboost), potom ten motor bude dobry. Bude INY, ano., ale ak sa do toho nezamontuje motorarsky odbornik s diploma ekonomicke, manazmentu alebo nebodaj (asi najvacsia sracka) filozofickej, potom je to uplne obycajna fyzika. Inak pozdravujem tychto, verim ze to su tzv. buduca kaviarenska najproduktivnejsia elita naroda....A ak sa tato luza do toho nenamontuje, potom mozu vzniknut trebars trojvalce Triumph. Pridajte par kubikov. Odvazil sa VOBEC NIEKTO tvrdit ze tieto trojvalce su zle?

Aladin
1. listopadu • 23:01

A proč dostal Amarok V6 2.5, když takový výkon dávají běžně R4 2.0? Já se na R3 1.0 dívám s nedůvěrou.

Antiautomat
2. listopadu • 7:44

Pretoze amarok je predsa len ine auto ako tento maly opel. No a dalej, mal som na mysli benzinaka a nie naftu, mohol som upresnit, uznavam. Co sa tyka auta typu amarok, pokial by dostal R4 o objeme dajme tomu dva a pol, bol by uplne v pohode. Problem je, ze koncern taky vhodny motor nema, ale co nie je, moze este prist a mam za to, ze sa dockame niecoho podobneho - velky hrniec ma svoje vyhody. Ako priklad moze posluzit Ducato, ktore ma tiez velky R4 a kto zazil prazdny maxi s R4 trojlitrom, asi vie co ten motor dokaze.No a co sa tyka jednolitroveho R3 (ked to trebars porovname s tradicnym dvojlitrom), je to klasika: ten motor je skratka iny, ma ine vlastnosti, jazdi inak, znie inak, je vhodny do ineho auta. Skratka pretoze takym byt musi. Ale to neznamena ze je zly (teda ak sa nevyskytnu vyrobne vady), je len iny. Na druhej strane, pod jeden liter to uz (chvalabohu) nepojde.

Antiautomat
1. listopadu • 20:42

Minusovy odbornik s ekonomiou, rozumej expert na motory minusuje. Dajme mu vymenit rozvody debilovi kktnemu.

Jumbo
1. listopadu • 11:06

Ten moderní plastovej interiér z 90. let dává šmrnc :) to se nepovedlo....

Doporučujeme

Články odjinud