Opel Grandland X vstupuje na český trh. Vyzkoušeli jsme obě motorizace

Jumbo  |  01. 11. 2017 11:06

Ten moderní plastovej interiér z 90. let dává šmrnc :) to se nepovedlo....

Odpovědět  |   | 
kaa  |  01. 11. 2017 12:49

Tříválcové motory - největší slabina všech aut.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 11. 2017 19:10

Najvacsia slabina nie je R3 ako technicke riesenie. Najvacsiu slabinu (ostatne ako vzdy), hladajte u marketingu a sejlsu. Pretoze to su v dnesnej dobe najpovolanejsi tzv. odbornici.

Je zname ze objem rastie s tretou mocninou. Motor o objeme 1ooo-15oo kubikov bude tazit z moznosti kontrolovanej expanzie a preplnania vo vacsom objeme pracovneho zdvihu, ktora zasa rastie s tretou mocninou. Kym zmes vyexpanduje, ma dostatok casu a OBJEMU a PLOCHY, na ktoru tlaci, aby odviedla svoju pracu.

To, ze sa zasa -ako vzdy- toho chytilo paraziticke oddelenie (rozumej sejls a marketing) tej ci onej spolocnosti, to je druha vec. Je jasne ze motor R4(6) bude pracovat UPLNE INAK ako motor R3, ale ak sa R3 navrhne tak ako ma (trebars Ecoboost), potom ten motor bude dobry. Bude INY, ano., ale ak sa do toho nezamontuje motorarsky odbornik s diploma ekonomicke, manazmentu alebo nebodaj (asi najvacsia sracka) filozofickej, potom je to uplne obycajna fyzika. Inak pozdravujem tychto, verim ze to su tzv. buduca kaviarenska najproduktivnejsia elita naroda....

A ak sa tato luza do toho nenamontuje, potom mozu vzniknut trebars trojvalce Triumph. Pridajte par kubikov. Odvazil sa VOBEC NIEKTO tvrdit ze tieto trojvalce su zle?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 11. 2017 20:42

Minusovy odbornik s ekonomiou, rozumej expert na motory minusuje. Dajme mu vymenit rozvody debilovi kktnemu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 11. 2017 23:01

A proč dostal Amarok V6 2.5, když takový výkon dávají běžně R4 2.0? Já se na R3 1.0 dívám s nedůvěrou.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 07:44

Pretoze amarok je predsa len ine auto ako tento maly opel. No a dalej, mal som na mysli benzinaka a nie naftu, mohol som upresnit, uznavam. Co sa tyka auta typu amarok, pokial by dostal R4 o objeme dajme tomu dva a pol, bol by uplne v pohode. Problem je, ze koncern taky vhodny motor nema, ale co nie je, moze este prist a mam za to, ze sa dockame niecoho podobneho - velky hrniec ma svoje vyhody. Ako priklad moze posluzit Ducato, ktore ma tiez velky R4 a kto zazil prazdny maxi s R4 trojlitrom, asi vie co ten motor dokaze.

No a co sa tyka jednolitroveho R3 (ked to trebars porovname s tradicnym dvojlitrom), je to klasika: ten motor je skratka iny, ma ine vlastnosti, jazdi inak, znie inak, je vhodny do ineho auta. Skratka pretoze takym byt musi. Ale to neznamena ze je zly (teda ak sa nevyskytnu vyrobne vady), je len iny. Na druhej strane, pod jeden liter to uz (chvalabohu) nepojde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2017 09:16

Tři válce samy o sobě problémem nejsou. Problém je malý zdvihový objem, ale to by byl problém i se čtyřválcem.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 18:53

...prave preto sa maloobjemove motory riesia ako trojvalce. V6 o jednom litri...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2017 08:00

Jenže tříválec může mít třeba i 1,5 litru a z toho 85 kW, jak to dělá BMW. Je to mnohem lepší, než litrová hračka, vhodná tak do motorky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 11. 2017 18:51

ale to je neschopnost automobilky, resp. snaha predat nieco, co mame uz davno zabehnute.
Inymi slovami, oj.bat zakaznika.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  01. 11. 2017 14:32

A šetřili i na pneumatikám (mají nižší rychlostní index, než je uveden v techničáku).

Odpovědět  |   | 
Automan  |  01. 11. 2017 17:41

Designove pekny, trivalec s nutnosti tankovat N98 uz mene :/

Odpovědět  |   | 
tříválec  |  01. 11. 2017 18:41

Kam ten svět spěje za půl míče jen 3 hrnky nikdy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 19:01

Hm, tak potom si zajazdite Laverdu Jotu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A