Opel Grandland X vstupuje na český trh. Vyzkoušeli jsme obě motorizace

Jumbo  |  01. 11. 2017 11:06

Ten moderní plastovej interiér z 90. let dává šmrnc :) to se nepovedlo....

Odpovědět  |   | 
kaa  |  01. 11. 2017 12:49

Tříválcové motory - největší slabina všech aut.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 11. 2017 19:10

Najvacsia slabina nie je R3 ako technicke riesenie. Najvacsiu slabinu (ostatne ako vzdy), hladajte u marketingu a sejlsu. Pretoze to su v dnesnej dobe najpovolanejsi tzv. odbornici.

Je zname ze objem rastie s tretou mocninou. Motor o objeme 1ooo-15oo kubikov bude tazit z moznosti kontrolovanej expanzie a preplnania vo vacsom objeme pracovneho zdvihu, ktora zasa rastie s tretou mocninou. Kym zmes vyexpanduje, ma dostatok casu a OBJEMU a PLOCHY, na ktoru tlaci, aby odviedla svoju pracu.

To, ze sa zasa -ako vzdy- toho chytilo paraziticke oddelenie (rozumej sejls a marketing) tej ci onej spolocnosti, to je druha vec. Je jasne ze motor R4(6) bude pracovat UPLNE INAK ako motor R3, ale ak sa R3 navrhne tak ako ma (trebars Ecoboost), potom ten motor bude dobry. Bude INY, ano., ale ak sa do toho nezamontuje motorarsky odbornik s diploma ekonomicke, manazmentu alebo nebodaj (asi najvacsia sracka) filozofickej, potom je to uplne obycajna fyzika. Inak pozdravujem tychto, verim ze to su tzv. buduca kaviarenska najproduktivnejsia elita naroda....

A ak sa tato luza do toho nenamontuje, potom mozu vzniknut trebars trojvalce Triumph. Pridajte par kubikov. Odvazil sa VOBEC NIEKTO tvrdit ze tieto trojvalce su zle?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 11. 2017 20:42

Minusovy odbornik s ekonomiou, rozumej expert na motory minusuje. Dajme mu vymenit rozvody debilovi kktnemu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 11. 2017 23:01

A proč dostal Amarok V6 2.5, když takový výkon dávají běžně R4 2.0? Já se na R3 1.0 dívám s nedůvěrou.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 07:44

Pretoze amarok je predsa len ine auto ako tento maly opel. No a dalej, mal som na mysli benzinaka a nie naftu, mohol som upresnit, uznavam. Co sa tyka auta typu amarok, pokial by dostal R4 o objeme dajme tomu dva a pol, bol by uplne v pohode. Problem je, ze koncern taky vhodny motor nema, ale co nie je, moze este prist a mam za to, ze sa dockame niecoho podobneho - velky hrniec ma svoje vyhody. Ako priklad moze posluzit Ducato, ktore ma tiez velky R4 a kto zazil prazdny maxi s R4 trojlitrom, asi vie co ten motor dokaze.

No a co sa tyka jednolitroveho R3 (ked to trebars porovname s tradicnym dvojlitrom), je to klasika: ten motor je skratka iny, ma ine vlastnosti, jazdi inak, znie inak, je vhodny do ineho auta. Skratka pretoze takym byt musi. Ale to neznamena ze je zly (teda ak sa nevyskytnu vyrobne vady), je len iny. Na druhej strane, pod jeden liter to uz (chvalabohu) nepojde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2017 09:16

Tři válce samy o sobě problémem nejsou. Problém je malý zdvihový objem, ale to by byl problém i se čtyřválcem.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 18:53

...prave preto sa maloobjemove motory riesia ako trojvalce. V6 o jednom litri...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2017 08:00

Jenže tříválec může mít třeba i 1,5 litru a z toho 85 kW, jak to dělá BMW. Je to mnohem lepší, než litrová hračka, vhodná tak do motorky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 11. 2017 18:51

ale to je neschopnost automobilky, resp. snaha predat nieco, co mame uz davno zabehnute.
Inymi slovami, oj.bat zakaznika.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  01. 11. 2017 14:32

A šetřili i na pneumatikám (mají nižší rychlostní index, než je uveden v techničáku).

Odpovědět  |   | 
Automan  |  01. 11. 2017 17:41

Designove pekny, trivalec s nutnosti tankovat N98 uz mene :/

Odpovědět  |   | 
tříválec  |  01. 11. 2017 18:41

Kam ten svět spěje za půl míče jen 3 hrnky nikdy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 19:01

Hm, tak potom si zajazdite Laverdu Jotu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 47 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A