Opel Grandland X vstupuje na český trh. Vyzkoušeli jsme obě motorizace

Jumbo  |  01. 11. 2017 11:06

Ten moderní plastovej interiér z 90. let dává šmrnc :) to se nepovedlo....

Odpovědět  |   | 
kaa  |  01. 11. 2017 12:49

Tříválcové motory - největší slabina všech aut.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 11. 2017 19:10

Najvacsia slabina nie je R3 ako technicke riesenie. Najvacsiu slabinu (ostatne ako vzdy), hladajte u marketingu a sejlsu. Pretoze to su v dnesnej dobe najpovolanejsi tzv. odbornici.

Je zname ze objem rastie s tretou mocninou. Motor o objeme 1ooo-15oo kubikov bude tazit z moznosti kontrolovanej expanzie a preplnania vo vacsom objeme pracovneho zdvihu, ktora zasa rastie s tretou mocninou. Kym zmes vyexpanduje, ma dostatok casu a OBJEMU a PLOCHY, na ktoru tlaci, aby odviedla svoju pracu.

To, ze sa zasa -ako vzdy- toho chytilo paraziticke oddelenie (rozumej sejls a marketing) tej ci onej spolocnosti, to je druha vec. Je jasne ze motor R4(6) bude pracovat UPLNE INAK ako motor R3, ale ak sa R3 navrhne tak ako ma (trebars Ecoboost), potom ten motor bude dobry. Bude INY, ano., ale ak sa do toho nezamontuje motorarsky odbornik s diploma ekonomicke, manazmentu alebo nebodaj (asi najvacsia sracka) filozofickej, potom je to uplne obycajna fyzika. Inak pozdravujem tychto, verim ze to su tzv. buduca kaviarenska najproduktivnejsia elita naroda....

A ak sa tato luza do toho nenamontuje, potom mozu vzniknut trebars trojvalce Triumph. Pridajte par kubikov. Odvazil sa VOBEC NIEKTO tvrdit ze tieto trojvalce su zle?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 11. 2017 20:42

Minusovy odbornik s ekonomiou, rozumej expert na motory minusuje. Dajme mu vymenit rozvody debilovi kktnemu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 11. 2017 23:01

A proč dostal Amarok V6 2.5, když takový výkon dávají běžně R4 2.0? Já se na R3 1.0 dívám s nedůvěrou.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 07:44

Pretoze amarok je predsa len ine auto ako tento maly opel. No a dalej, mal som na mysli benzinaka a nie naftu, mohol som upresnit, uznavam. Co sa tyka auta typu amarok, pokial by dostal R4 o objeme dajme tomu dva a pol, bol by uplne v pohode. Problem je, ze koncern taky vhodny motor nema, ale co nie je, moze este prist a mam za to, ze sa dockame niecoho podobneho - velky hrniec ma svoje vyhody. Ako priklad moze posluzit Ducato, ktore ma tiez velky R4 a kto zazil prazdny maxi s R4 trojlitrom, asi vie co ten motor dokaze.

No a co sa tyka jednolitroveho R3 (ked to trebars porovname s tradicnym dvojlitrom), je to klasika: ten motor je skratka iny, ma ine vlastnosti, jazdi inak, znie inak, je vhodny do ineho auta. Skratka pretoze takym byt musi. Ale to neznamena ze je zly (teda ak sa nevyskytnu vyrobne vady), je len iny. Na druhej strane, pod jeden liter to uz (chvalabohu) nepojde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2017 09:16

Tři válce samy o sobě problémem nejsou. Problém je malý zdvihový objem, ale to by byl problém i se čtyřválcem.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 18:53

...prave preto sa maloobjemove motory riesia ako trojvalce. V6 o jednom litri...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2017 08:00

Jenže tříválec může mít třeba i 1,5 litru a z toho 85 kW, jak to dělá BMW. Je to mnohem lepší, než litrová hračka, vhodná tak do motorky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 11. 2017 18:51

ale to je neschopnost automobilky, resp. snaha predat nieco, co mame uz davno zabehnute.
Inymi slovami, oj.bat zakaznika.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  01. 11. 2017 14:32

A šetřili i na pneumatikám (mají nižší rychlostní index, než je uveden v techničáku).

Odpovědět  |   | 
Automan  |  01. 11. 2017 17:41

Designove pekny, trivalec s nutnosti tankovat N98 uz mene :/

Odpovědět  |   | 
tříválec  |  01. 11. 2017 18:41

Kam ten svět spěje za půl míče jen 3 hrnky nikdy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2017 19:01

Hm, tak potom si zajazdite Laverdu Jotu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

dnes | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A