Hmmm..s Opelem to jde z kopce.Německé auto co je francouz lidi nechtějí , a bez 4*4 jde jen o crossover.SUV má mít diesel a 4*4.Do města bude hybrid dobrý , uvidíme zda se vyhrabe i z nějakého terénu..
máš aj neaké konkrétne čísla, či to je zasa len Tvoj blábol?.
od 1927 je opel pod koncernom GM, cize je americky , napr opel insignia je rebadgovany buick regal takze neviem o com tu hovorime .. suv ma ma 4x4 bez pochyby ale to francuzi vedia dobre spravit len sa im nechce , lacne koncepcie hadzat ako vw group to je to co sa im paci
Insignia může být rebadgovaný Buick Regal, nicméně vyvinutý v Rüsselsheimu. :-D
a potom aj vsetky motory GM su vyvynute v Russelsheime?? :-D ;-)
Jsem zvedavy na cenu
"Podle Opelu to stačí. Nechal si vypracovat průzkum, ze kterého vyplývá, že 80 % běžných denních jízd není delších než 50 km Více na: https://www.autorevue.cz/opel-grandland-x-hybrid4-... ... "Ten průzkum si zaplatil po nebo před vývojem?;-)
Jistě, že ano. To máš do práce, na pracovní schůzku, z pracovní schůzky, na benzínku, do samošky, domů před garáž, do garáže. Už máš 7 jízd a teprve pondělí. Takže,jestli následující den jedeš přes půl republiky, tak anketa skoro vychází. :-D
Cely trik je ve spojeni bezna denni jizda ;-)
Hezký průzkum, ale kolik procent uživatelů na všechny či 95% všech cest do toho limitu? A že to není relevantní! Kolik lidí si kupuje tažný, combi či SUV, protože jednou možná budou potřebovat vozit, odvést pračku či v zimě do hor
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.