Opel Grandland X má nově 300 koní a čtyřkolku! O hot-SUV ale nejde

WP  |  13. 05. 2019 12:04

"Podle Opelu to stačí. Nechal si vypracovat průzkum, ze kterého vyplývá, že 80 % běžných denních jízd není delších než 50 km Více na: https://www.autorevue.cz/opel-grandland-x-hybrid4-... ... "

Ten průzkum si zaplatil po nebo před vývojem?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 05. 2019 13:17

Jistě, že ano. To máš do práce, na pracovní schůzku, z pracovní schůzky, na benzínku, do samošky, domů před garáž, do garáže. Už máš 7 jízd a teprve pondělí. Takže,jestli následující den jedeš přes půl republiky, tak anketa skoro vychází.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 05. 2019 14:41

Cely trik je ve spojeni bezna denni jizda

Odpovědět  |   | 
Norník  |  13. 05. 2019 22:22

Hezký průzkum, ale kolik procent uživatelů na všechny či 95% všech cest do toho limitu? A že to není relevantní! Kolik lidí si kupuje tažný, combi či SUV, protože jednou možná budou potřebovat vozit, odvést pračku či v zimě do hor

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 05. 2019 15:10

Jsem zvedavy na cenu

Odpovědět  |   | 
sumi  |  13. 05. 2019 22:45

Hmmm..s Opelem to jde z kopce.
Německé auto co je francouz lidi nechtějí , a bez 4*4 jde jen o crossover.
SUV má mít diesel a 4*4.
Do města bude hybrid dobrý , uvidíme zda se vyhrabe i z nějakého terénu..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 05. 2019 14:21

od 1927 je opel pod koncernom GM, cize je americky , napr opel insignia je rebadgovany buick regal takze neviem o com tu hovorime .. suv ma ma 4x4 bez pochyby ale to francuzi vedia dobre spravit len sa im nechce , lacne koncepcie hadzat ako vw group to je to co sa im paci

Odpovědět  |   | 
shr3k  |  14. 05. 2019 14:59

Insignia může být rebadgovaný Buick Regal, nicméně vyvinutý v Rüsselsheimu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 05. 2019 13:44

a potom aj vsetky motory GM su vyvynute v Russelsheime??

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 05. 2019 15:42

máš aj neaké konkrétne čísla, či to je zasa len Tvoj blábol?.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A