V té tabulce nebude někde chyba ? 2,0 CDTi 170kw/177k ? nebude tam spíš 125kw nebo kolik to má být ?
prodej dieslů klesá jen a pouze v segmentu malých vozidel, a to určitě ne o 10% ročně. U vozů střední a vyšší třídy stále dieslový motor nemá a nebude mít lepší alternativu. A uplně nejvíc se směju těm poznámkách o nižších cenových nákladech na servis benzionvého motoru..., už vidim jak 1.2 benzin turbo s 96kW je takový držák, že se vyplatí víc než nafta. Ani náhodou. Má turbo, má vstřikovače, má všechno co má diesl, a ještě navíc je to dvanáctistovka s výkonem který dřív měli dvoulitry, takže mi o spolehlivosti a nižších cenových nákladech můžete vyprávět....
Ty kanale jeden vylizanej, benzin je servisne mene narocny. Komponenty nejsou tak haklive, cenove jsou zrhuba na polovine toho co diesel a vydrzi vice. Schvalne - kolik lidi znate a resilo u benzinu dvouhmotu nebo vstriky? A ted u dieselu? B-]
Málokdo je v nicku tak sebekritický.
Pojďme se podívat na skutečnost.Prodeje Opel Grandland X v lednu 2018 v ČR: 20 benzínů, 9 dieselů.Prodeje Opel Grandland X v prosinci 2017 v Německu: 614 benzínů, 227 dieselů.Diesely se drží už jen v kategorii velkých a/nebo luxusních aut. Ve všech ostatních segmentech to jde dolů.
Navíc ná Grandland obrovský handicap , protože nabízí benzín jenom tříhrnek.
V nasich podminkach je ale spousta dieselu v malych sekackach slouzicich k popojizdeni po meste a malokdy udelaji vice nez par desitek km na jeden zatah. Tam samozrejme nafta nepatri. Ze na stejne ucely 'potrebuje' tentyz ridic v pripade vymeny oturbeny papinak je smutna vypoved dnesni doby ;-(
Opadá zájem o diesel?Proto jsem s kolegou ráno vzložil v BMW Steyr 1400ks 2.0l Diesel.Patrně zásilka na Mars jako každý týden.
To bych chtěl vidět, jak se ti na autotransportér vejde 1400 ks aut. Ani kdybys byl strojvedoucí a tahal vlak o 40 vagónech.👏
myslí motory proc by vozil 2000 aut zpátky do fabriky ? :-D
Četl jsem to třikrát a asi jsem blbej😊. Než něco napíšu, tak si to po sobě přečtu.
dle statistik v Eu klesaji prodeje dieselu celkem hodne, blizi se to k poklesu 10% mezirocne, to ze ty nekde neco slozis neznamena ze celoplosne se tomu dari ;-)
Deset procent je hodně ? Je to jenom postupný návrat k tomu co bylo před patnácti-dvaceti lety, žádný konec dieslů. První Octávka v tédéíčku byla o nějakých šedesát tisíc dražší a nikdo se tomu nedivil. Jenom tak zasněné snění, pragmatická realita pro malé nefiremní nájezdy byl benzín, žádný fňuk fňuk nárokování si nafty.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.