Menší zájem o turbodiesely Opel neřeší. Grandland X dostal hned dva nové!

13 komentářů

Mánas
7. února • 16:48

V té tabulce nebude někde chyba ? 2,0 CDTi 170kw/177k ? nebude tam spíš 125kw nebo kolik to má být ?

Jirka
7. února • 12:17

prodej dieslů klesá jen a pouze v segmentu malých vozidel, a to určitě ne o 10% ročně. U vozů střední a vyšší třídy stále dieslový motor nemá a nebude mít lepší alternativu. A uplně nejvíc se směju těm poznámkách o nižších cenových nákladech na servis benzionvého motoru..., už vidim jak 1.2 benzin turbo s 96kW je takový držák, že se vyplatí víc než nafta. Ani náhodou. Má turbo, má vstřikovače, má všechno co má diesl, a ještě navíc je to dvanáctistovka s výkonem který dřív měli dvoulitry, takže mi o spolehlivosti a nižších cenových nákladech můžete vyprávět....

Idiot
7. února • 20:18

Ty kanale jeden vylizanej, benzin je servisne mene narocny. Komponenty nejsou tak haklive, cenove jsou zrhuba na polovine toho co diesel a vydrzi vice. Schvalne - kolik lidi znate a resilo u benzinu dvouhmotu nebo vstriky? A ted u dieselu? B-]

JirkaX
8. února • 12:43

Málokdo je v nicku tak sebekritický.

Q
7. února • 18:23

Pojďme se podívat na skutečnost.
Prodeje Opel Grandland X v lednu 2018 v ČR: 20 benzínů, 9 dieselů.
Prodeje Opel Grandland X v prosinci 2017 v Německu: 614 benzínů, 227 dieselů.
Diesely se drží už jen v kategorii velkých a/nebo luxusních aut. Ve všech ostatních segmentech to jde dolů.

Kaa
9. února • 10:41

Navíc ná Grandland obrovský handicap , protože nabízí benzín jenom tříhrnek.

bzzz
7. února • 12:28

V nasich podminkach je ale spousta dieselu v malych sekackach slouzicich k popojizdeni po meste a malokdy udelaji vice nez par desitek km na jeden zatah. Tam samozrejme nafta nepatri. Ze na stejne ucely 'potrebuje' tentyz ridic v pripade vymeny oturbeny papinak je smutna vypoved dnesni doby ;-(

Nepřihlášený
7. února • 10:47

Opadá zájem o diesel?Proto jsem s kolegou ráno vzložil v BMW Steyr 1400ks 2.0l Diesel.Patrně zásilka na Mars jako každý týden.

Peter
7. února • 19:02

To bych chtěl vidět, jak se ti na autotransportér vejde 1400 ks aut. Ani kdybys byl strojvedoucí a tahal vlak o 40 vagónech.👏

sc1971
7. února • 22:01

myslí motory proc by vozil 2000 aut zpátky do fabriky ? :-D

Jerry
7. února • 16:51

Četl jsem to třikrát a asi jsem blbej😊. Než něco napíšu, tak si to po sobě přečtu.

Saman
7. února • 11:38

dle statistik v Eu klesaji prodeje dieselu celkem hodne, blizi se to k poklesu 10% mezirocne, to ze ty nekde neco slozis neznamena ze celoplosne se tomu dari ;-)

neodborník
7. února • 17:45

Deset procent je hodně ? Je to jenom postupný návrat k tomu co bylo před patnácti-dvaceti lety, žádný konec dieslů. První Octávka v tédéíčku byla o nějakých šedesát tisíc dražší a nikdo se tomu nedivil. Jenom tak zasněné snění, pragmatická realita pro malé nefiremní nájezdy byl benzín, žádný fňuk fňuk nárokování si nafty.

Doporučujeme

Články odjinud