Menší zájem o turbodiesely Opel neřeší. Grandland X dostal hned dva nové!

Nepřihlášený  |  07. 02. 2018 10:47

Opadá zájem o diesel?Proto jsem s kolegou ráno vzložil v BMW Steyr 1400ks 2.0l Diesel.Patrně zásilka na Mars jako každý týden.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 02. 2018 11:38

dle statistik v Eu klesaji prodeje dieselu celkem hodne, blizi se to k poklesu 10% mezirocne, to ze ty nekde neco slozis neznamena ze celoplosne se tomu dari

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 02. 2018 17:45

Deset procent je hodně ? Je to jenom postupný návrat k tomu co bylo před patnácti-dvaceti lety, žádný konec dieslů. První Octávka v tédéíčku byla o nějakých šedesát tisíc dražší a nikdo se tomu nedivil. Jenom tak zasněné snění, pragmatická realita pro malé nefiremní nájezdy byl benzín, žádný fňuk fňuk nárokování si nafty.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  07. 02. 2018 16:51

Četl jsem to třikrát a asi jsem blbej😊. Než něco napíšu, tak si to po sobě přečtu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 02. 2018 19:02

To bych chtěl vidět, jak se ti na autotransportér vejde 1400 ks aut. Ani kdybys byl strojvedoucí a tahal vlak o 40 vagónech.👏

Odpovědět  |   | 
sc1971  |  07. 02. 2018 22:01

myslí motory proc by vozil 2000 aut zpátky do fabriky ?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 02. 2018 12:17

prodej dieslů klesá jen a pouze v segmentu malých vozidel, a to určitě ne o 10% ročně. U vozů střední a vyšší třídy stále dieslový motor nemá a nebude mít lepší alternativu. A uplně nejvíc se směju těm poznámkách o nižších cenových nákladech na servis benzionvého motoru..., už vidim jak 1.2 benzin turbo s 96kW je takový držák, že se vyplatí víc než nafta. Ani náhodou. Má turbo, má vstřikovače, má všechno co má diesl, a ještě navíc je to dvanáctistovka s výkonem který dřív měli dvoulitry, takže mi o spolehlivosti a nižších cenových nákladech můžete vyprávět....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 02. 2018 12:28

V nasich podminkach je ale spousta dieselu v malych sekackach slouzicich k popojizdeni po meste a malokdy udelaji vice nez par desitek km na jeden zatah. Tam samozrejme nafta nepatri. Ze na stejne ucely 'potrebuje' tentyz ridic v pripade vymeny oturbeny papinak je smutna vypoved dnesni doby ;-(

Odpovědět  |   | 
Q  |  07. 02. 2018 18:23

Pojďme se podívat na skutečnost.
Prodeje Opel Grandland X v lednu 2018 v ČR: 20 benzínů, 9 dieselů.
Prodeje Opel Grandland X v prosinci 2017 v Německu: 614 benzínů, 227 dieselů.
Diesely se drží už jen v kategorii velkých a/nebo luxusních aut. Ve všech ostatních segmentech to jde dolů.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  09. 02. 2018 10:41

Navíc ná Grandland obrovský handicap , protože nabízí benzín jenom tříhrnek.

Odpovědět  |   | 
Idiot  |  07. 02. 2018 20:18

Ty kanale jeden vylizanej, benzin je servisne mene narocny. Komponenty nejsou tak haklive, cenove jsou zrhuba na polovine toho co diesel a vydrzi vice. Schvalne - kolik lidi znate a resilo u benzinu dvouhmotu nebo vstriky? A ted u dieselu?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 02. 2018 12:43

Málokdo je v nicku tak sebekritický.

Odpovědět  |   | 
Mánas  |  07. 02. 2018 16:48

V té tabulce nebude někde chyba ? 2,0 CDTi 170kw/177k ? nebude tam spíš 125kw nebo kolik to má být ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A