SUV se dočkalo zásadních změn na exteriéru i v interiéru. Pod kapotou se hlásí o slovo především známý plug-in hybrid.
Opel pokračuje v omlazování svých modelů a po Crosslandu přichází na řadu i větší sourozenec Grandland. Německá značka opět zahazuje v rámci modernizace dodatek X u jména modelu. Největší změnou je ale nástup posledního designového jazyku, který již zavedl nový Opel Mokka a postupně se rozšiřuje na další modely.
I Grandland tedy přijíždí s novou maskou Vizor, kterou doplňují ve výbavě SUV i nové adaptivní matrix přední světlomety IntelliLux LED. Objevuje se přitom i systém nočního vidění schopný detekovat osoby a zvířata na vzdálenost až 100 metrů. Na zádi Grandlandu se po modernizaci žádné zásadní změny nekonají.
Po vzoru nové Mokky se SUV proměnilo i v kabině. Novinkou je tedy palubní deska se spojenou dvojicí velkých displejů ve funkci přístrojové štítu a infotainmentu (jeho velikost závisí na stupni výbavy). Přepracovány byly i výdechy klimatizace, volič automatické převodovky a celkově teď působí interiér jednodušším a modernějším dojmem.
Možnou výbavu Grandlandu rozšiřuje Opel po modernizaci také o kamerový systém s rozsahem 360 stupňů, adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go (u automatické převodovky), dále nechybí ani aktivní udržování jízdy v pruhu a automatický parkovací asistent schopný zaparkovat auto bez zásahu do řízení.
O motorizacích vylepšeného Grandlandu se Opel v tiskové zprávě nezmiňuje příliš detailně. Lze tedy očekávat, že pod kapotou na zásadní změny nedošlo. Hlavní pozornost si bere plug-in hybrid využívající přeplňovanou šestnáctistovku a jeden či dva elektromotory s ohledem na volbu pohonu předních či všech kol – systémový výkon 165 kW (224 koní), respektive 221 kW (300 koní).
Zda se změní nabídka klasických motorizací, tedy benzinových 1.2 Turbo, 1.6 Turbo a naftového 1.5 CDTI, to uvidíme po uvedení modernizace na trh. Na zveřejnění cenovek a spuštění objednávek teprve dojde. Dodávky prvních vozů plánuje Opel na podzim.