TEST Opel Grandland 1.5 CDTI 8AT: Starý známý s novou tváří a skvělou výbavou

Názory k článku

Jan Taraba  |  31. 10. 2021 14:48

No já nevím, asi taky pozdravím koncern VW, ale proč bych jako pořád vergloval nějakými knoflíky? Osvětlení přístrojovky u nového auta nastavím jednou provždy a už nikdy ten ovladač nepotřebuji. Teplotu v prostoru řidiče si u nového auta nastavím jednou provždy na 21,5°C a už nikdy ten ovladač nepotřebuji (pokud by k tomu z důvodů, které neznám mělo dojít, použiji hlasovou volbu). Takže potřebuji: ovladač hlasitosti, ten mám na volantu, tlačítko vyhřívání volantu, to mám na dolním displeji, ale stejně používám jen hlasovou volbu a párkrát za zimu vnitřní spínač nezávislého topení, který je také na dolním displeji.

 |   |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Znalec  |  31. 10. 2021 21:08

Okrem primitívneho infotaimentu z pezotu je dobre si všimnúť uzraty a lenivý motor.

Spotreba pri opatrnom jazdení okolo 6 litrov je reálna, na diaľnici však už okolo 7,5 litra.

Pozor na nosnosť ťažného - na guľu ma nízke zaťaženie. Aj taká fabia unesie na fuli viac ako toto.

Hluk je výrazný, motor počuť neustále, hlavne v meste.

Vyskúšajte Karoq alebo Atecu alebo si počkajte na nový Sportage.

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor