TEST Opel Grandland 1.5 CDTI 8AT: Starý známý s novou tváří a skvělou výbavou

12 komentářů

Znalec
31. října • 21:08

Okrem primitívneho infotaimentu z pezotu je dobre si všimnúť uzraty a lenivý motor.Spotreba pri opatrnom jazdení okolo 6 litrov je reálna, na diaľnici však už okolo 7,5 litra.Pozor na nosnosť ťažného - na guľu ma nízke zaťaženie. Aj taká fabia unesie na fuli viac ako toto.Hluk je výrazný, motor počuť neustále, hlavne v meste.Vyskúšajte Karoq alebo Atecu alebo si počkajte na nový Sportage.

Kujon
1. listopadu • 1:16

Pán zrejme v tom aute nikdy nesedel...

Znalec
2. listopadu • 11:23

Nejake argumenty by sa nenasli?
Kde som napisal nepravdu?

mr.number
26. prosince • 21:50

třeba to, proč by měl být motor hlučný? Protože jste to napsal, tak je to prostě pravda? Nějaký reálný důvod ne jen Váš názor? To auto není rozhodně horší jak karoq nebo Ateca. Ty jsou obě také pěkné, uznávám, třeba budou mít o něco lepší infotaiment, třeba budou mít o něco hezčí rozlišení zobrazení, na druhou stranu bych chtěl vidět třeba srovnávací test jízdních vlastností, losího testu, brzd, té hlučnosti, zpřevodování - sice to vždycky bude do jisté míry subjektivní pocit a každému může sedět něco jiného, nicméně oproti karoqu i atece to auto vypadá skvěle. Má hezký a příjemný vnitřek. A ty motory také nebudou nejhorší, i když uznávám, pořádný turbo diesel nebo samostatný benzínový motor by Grandlandu slušel určitě víc jak tří válec, to souhlasím

Jan Taraba
31. října • 14:48

No já nevím, asi taky pozdravím koncern VW, ale proč bych jako pořád vergloval nějakými knoflíky? Osvětlení přístrojovky u nového auta nastavím jednou provždy a už nikdy ten ovladač nepotřebuji. Teplotu v prostoru řidiče si u nového auta nastavím jednou provždy na 21,5°C a už nikdy ten ovladač nepotřebuji (pokud by k tomu z důvodů, které neznám mělo dojít, použiji hlasovou volbu). Takže potřebuji: ovladač hlasitosti, ten mám na volantu, tlačítko vyhřívání volantu, to mám na dolním displeji, ale stejně používám jen hlasovou volbu a párkrát za zimu vnitřní spínač nezávislého topení, který je také na dolním displeji.

Alda
31. října • 15:04

Osvětlení přístrojovky- když se mění řidiči, nezbytné to asi není
Klima- nastavuji dle venkovní teploty a podle oblečení. Knoflíky na klima považuji za důležitý prvek, který výrazně zvyšuje komfort a i bezpečnost. A mluvit s autem mi připadne nepohodlné a trapné. Interiér tohoto Opelu pro mě představuje naprostý ideál.

Jan Taraba
31. října • 15:13

Podle venkovní teploty nenastavuji nic, automat to dělá sám a dobře. V kožichu a beranici nejezdím.
Ostatní:
"zapni vyhřívání volantu" píp "vyhřívání volantu zapnuto.....
"zapni vyhřívání sedadla stupeň 2" píp "vyhřívání sedadla nastaveno na stupeň 2"....
"volej Petra Tarabová" píp "volám Petra Tarabová"
"doveď mě Letiště Praha, terminál 2" píp "naviguji letiště Praha, terminál 2"
atd

Zelí
31. října • 17:31

Lidé nepochopili, že když zapnou svůj mobil nebo sednou do auta a objeví se nápis android, tak to není označení něčeho v tom hardwaru, to je oslovení toho, který na to čumí. Ty jsi ten android. To je smysl díla. Pak lze teprve chápat nadšení z výše uvedené komunikace tohoto androida.

jogurt
31. října • 17:40

no... a dál?

Alda
31. října • 15:42

Ty máš svoji ženu pod jménem a přiíjmemím? Zvláštní :-)

Jan Taraba
31. října • 15:51

A co je na tom špatně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alda
31. října • 17:29

Nic.

Doporučujeme

Články odjinud