Opel Frontera: SUV pro budoucnost (spy photos)

Na příští rok chystá Opel novou Fronteru, která bude vycházet ze studie Chevrolet S3X. Premiéra novinky se pravděpodobně odehraje už na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Podle starších informací bude Frontera kratší než studie a pouze pětimístná. Dostane samozřejmě stálý pohon všech kol a do začátku dva benzínové motory: silnější 2.8 twinturbo V6 (měl premiéru v Saabu 9-3 a Cadillacu BLS) a slabší čtyřválec s objemem 2.2 l. Dieselová varianta bude pouze jedna: čtyřválec 2.0 l. Nová Frontera se bude prodávat v Koreji pod značkou Daewoo a pod značkou Chevrolet na americkém trhu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto: © Automedia

Starší špionážní fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto: © Automedia

Studie Chevrolet S3X

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků