Opel Flextreme: další hybrid, co nemusí k pumpě

11 komentářů

dotaz
10. září • 16:18

ak to ma vlastny dieslovy motor a ma to urcite aj nejake emisie a spotrebu, dojazd uz vieme a co takto zverejnit aj ostatne udaje (tie ktore hovoria o tom ako velmi je auto ekologicke)? alebo tu ide o to ze je plugin?

Koba
10. září • 9:33

to PLUG-IN znamena, ze sa baterie daju doma dobijat zo zastrcky? :-) asi ano, ale nie som si isty... kazdopadne je to dobry napad, ktory by sa mohol podstatne viac vyuzivat... na cestu do prace, alebo na nakupy dojazd 100km je dostacujuci pre vacsinu ludi. Akurat nechapem ten 120kW elektromotor... na taketo jazdenie po meste by uplne stacil 30-50kW a mozno by sa zvysil aj dojazd :-D ale je mozne, ze je to len kvoli reklame... :-)

zdenek
11. září • 10:03

To ze to ma 120kW motor neznamena ze to porad bere 120kW, odber samozrejme zavisi na zatizeni.

Koba
11. září • 10:59

to je sice pravda, ale vykonnejsi motor je aj o dost tazsi... navyse je to aj dost nepomer, dat k 1.3 dieslu 120kW elektromotor... ci to uz je naopak myslene? :-D
na druhej strane, ked niekto chce 120kW elektromotor, tak preco mu ho nedat, ze?

zdenek
11. září • 15:12

Myslim ze ten rozdil vahy nebude pri ruzne vykonnych motorech v celkovy hmotnosti nijak markantni. Ten diesel na dobijeni staci s prehledem, protoze pro ustalenou jizdu staci mnohem nizsi vykon nez tech 120kW a kdyz je vykon potreba, tak je tam. Lepsi nez aby to melo tech 40kW a pak vytvarelo kolonu do kopce za nakladakem protoze neni schopny na pulkilometru bezpecne predjet.

Mickey
10. září • 16:26

Naco vyuzivat smradlavy diesel vo vysokych otackach, ked tam mas silny elektromotor ??? Diesel len dobija. Super myslienka. Ty reklama. :-P

koba
10. září • 17:04

toto som celkom nepochopil... ked po meste, tak ako debil by som mal jazdit, ci ako? po meste mozes aj tak len 50 (aj u nas coskoro)... a na pohodlnu cestu do prace (dajme tomu ze 20 km) by to uplne postacovalo a isto by si nebol brzdou...

Mickey
10. září • 18:28

Kde mas napisane, ze po meste ... jednoducho to stale taha len elektromotor a ked su baterky prazdne, tak sa zopne diesel a dobija ich. Aspon ja si takto predstavujem ekologicku karu 21. storocia. Elektromotor v kolese = male straty energie.

koba
10. září • 20:09

asi mi nieco unika... zjavne pointa tvojich prispevkov ;-) ale v pohode... ani neviem kde sa v clanku pise o EM v kolese... hmm... asi nevidim dobre, no... :-Da inak, ja som hovoril o tom, ze do mesta a do prace je taketo vozitko skoro idealne... 100km to prejde na elektrinu, potom doma cez noc dobijes a mozes zase jazdit a ani diesel startovat nemusis... :-D samozrejme, mimo mesta je to o inom a da sa to uz porovnat s normalnymi hybridmi... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mickey
11. září • 14:07

asi takto:
- tych 120kW vyuzijes pri predbiehani na dialnici, aby sa nemusel startovat diesel.
- firma michelin testovala EM v kolese - co uplne optimalne vzhladom na straty energie
(co som pisal na margo idelneho auta 21. storocia), proste by spalovaci motor bol len a len na dobijanie baterii a nie na priamy pohon. Takto som to myslel.

Koba
11. září • 15:19

sorry, ze zase rypem, ale myslis, ze s 50kW em by sa nedalo na dialnici alebo kdekolvek inde dostatocne v pohode predbiehat? taky EM ma sily na rozdavanie, zvlast v kombinacii s bezstupnovou prevodoukou... a k tomu "dieselelektrickemu" pohonu... to sa predsa uz davno pouziva, akurat nie v autach, ale v lokomotivach, tankoch a pod., lebo tam to ma opodstatnenie. keby to dali do auta, neviem ake efektivne by to bolo, vzhladom na vyssiu hmotnost... EM v kolese je skvela vec, ma to snad len jednu nevyhodu a tou je vyssia hmotnost kolesa...

Doporučujeme

Články odjinud