Opel Flextreme: další hybrid, co nemusí k pumpě

Koba  |  10. 09. 2007 09:33

to PLUG-IN znamena, ze sa baterie daju doma dobijat zo zastrcky? asi ano, ale nie som si isty... kazdopadne je to dobry napad, ktory by sa mohol podstatne viac vyuzivat... na cestu do prace, alebo na nakupy dojazd 100km je dostacujuci pre vacsinu ludi. Akurat nechapem ten 120kW elektromotor... na taketo jazdenie po meste by uplne stacil 30-50kW a mozno by sa zvysil aj dojazd ale je mozne, ze je to len kvoli reklame...

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  10. 09. 2007 16:26

Naco vyuzivat smradlavy diesel vo vysokych otackach, ked tam mas silny elektromotor ??? Diesel len dobija. Super myslienka. Ty reklama.

Odpovědět  |   | 
koba  |  10. 09. 2007 17:04

toto som celkom nepochopil... ked po meste, tak ako debil by som mal jazdit, ci ako? po meste mozes aj tak len 50 (aj u nas coskoro)... a na pohodlnu cestu do prace (dajme tomu ze 20 km) by to uplne postacovalo a isto by si nebol brzdou...

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  10. 09. 2007 18:28

Kde mas napisane, ze po meste ... jednoducho to stale taha len elektromotor a ked su baterky prazdne, tak sa zopne diesel a dobija ich. Aspon ja si takto predstavujem ekologicku karu 21. storocia. Elektromotor v kolese = male straty energie.

Odpovědět  |   | 
koba  |  10. 09. 2007 20:09

asi mi nieco unika... zjavne pointa tvojich prispevkov ale v pohode... ani neviem kde sa v clanku pise o EM v kolese... hmm... asi nevidim dobre, no...

a inak, ja som hovoril o tom, ze do mesta a do prace je taketo vozitko skoro idealne... 100km to prejde na elektrinu, potom doma cez noc dobijes a mozes zase jazdit a ani diesel startovat nemusis... samozrejme, mimo mesta je to o inom a da sa to uz porovnat s normalnymi hybridmi...

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  11. 09. 2007 14:07

asi takto:
- tych 120kW vyuzijes pri predbiehani na dialnici, aby sa nemusel startovat diesel.
- firma michelin testovala EM v kolese - co uplne optimalne vzhladom na straty energie
(co som pisal na margo idelneho auta 21. storocia), proste by spalovaci motor bol len a len na dobijanie baterii a nie na priamy pohon. Takto som to myslel.

Odpovědět  |   | 
Koba  |  11. 09. 2007 15:19

sorry, ze zase rypem, ale myslis, ze s 50kW em by sa nedalo na dialnici alebo kdekolvek inde dostatocne v pohode predbiehat? taky EM ma sily na rozdavanie, zvlast v kombinacii s bezstupnovou prevodoukou...

a k tomu "dieselelektrickemu" pohonu... to sa predsa uz davno pouziva, akurat nie v autach, ale v lokomotivach, tankoch a pod., lebo tam to ma opodstatnenie. keby to dali do auta, neviem ake efektivne by to bolo, vzhladom na vyssiu hmotnost...

EM v kolese je skvela vec, ma to snad len jednu nevyhodu a tou je vyssia hmotnost kolesa...

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  11. 09. 2007 10:03

To ze to ma 120kW motor neznamena ze to porad bere 120kW, odber samozrejme zavisi na zatizeni.

Odpovědět  |   | 
Koba  |  11. 09. 2007 10:59

to je sice pravda, ale vykonnejsi motor je aj o dost tazsi... navyse je to aj dost nepomer, dat k 1.3 dieslu 120kW elektromotor... ci to uz je naopak myslene?
na druhej strane, ked niekto chce 120kW elektromotor, tak preco mu ho nedat, ze?

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  11. 09. 2007 15:12

Myslim ze ten rozdil vahy nebude pri ruzne vykonnych motorech v celkovy hmotnosti nijak markantni. Ten diesel na dobijeni staci s prehledem, protoze pro ustalenou jizdu staci mnohem nizsi vykon nez tech 120kW a kdyz je vykon potreba, tak je tam. Lepsi nez aby to melo tech 40kW a pak vytvarelo kolonu do kopce za nakladakem protoze neni schopny na pulkilometru bezpecne predjet.

Odpovědět  |   | 
dotaz  |  10. 09. 2007 16:18

ak to ma vlastny dieslovy motor a ma to urcite aj nejake emisie a spotrebu, dojazd uz vieme a co takto zverejnit aj ostatne udaje (tie ktore hovoria o tom ako velmi je auto ekologicke)? alebo tu ide o to ze je plugin?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A