Opel Flextreme: další hybrid, co nemusí k pumpě

Koba  |  10. 09. 2007 09:33

to PLUG-IN znamena, ze sa baterie daju doma dobijat zo zastrcky? asi ano, ale nie som si isty... kazdopadne je to dobry napad, ktory by sa mohol podstatne viac vyuzivat... na cestu do prace, alebo na nakupy dojazd 100km je dostacujuci pre vacsinu ludi. Akurat nechapem ten 120kW elektromotor... na taketo jazdenie po meste by uplne stacil 30-50kW a mozno by sa zvysil aj dojazd ale je mozne, ze je to len kvoli reklame...

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  10. 09. 2007 16:26

Naco vyuzivat smradlavy diesel vo vysokych otackach, ked tam mas silny elektromotor ??? Diesel len dobija. Super myslienka. Ty reklama.

Odpovědět  |   | 
koba  |  10. 09. 2007 17:04

toto som celkom nepochopil... ked po meste, tak ako debil by som mal jazdit, ci ako? po meste mozes aj tak len 50 (aj u nas coskoro)... a na pohodlnu cestu do prace (dajme tomu ze 20 km) by to uplne postacovalo a isto by si nebol brzdou...

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  10. 09. 2007 18:28

Kde mas napisane, ze po meste ... jednoducho to stale taha len elektromotor a ked su baterky prazdne, tak sa zopne diesel a dobija ich. Aspon ja si takto predstavujem ekologicku karu 21. storocia. Elektromotor v kolese = male straty energie.

Odpovědět  |   | 
koba  |  10. 09. 2007 20:09

asi mi nieco unika... zjavne pointa tvojich prispevkov ale v pohode... ani neviem kde sa v clanku pise o EM v kolese... hmm... asi nevidim dobre, no...

a inak, ja som hovoril o tom, ze do mesta a do prace je taketo vozitko skoro idealne... 100km to prejde na elektrinu, potom doma cez noc dobijes a mozes zase jazdit a ani diesel startovat nemusis... samozrejme, mimo mesta je to o inom a da sa to uz porovnat s normalnymi hybridmi...

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  11. 09. 2007 14:07

asi takto:
- tych 120kW vyuzijes pri predbiehani na dialnici, aby sa nemusel startovat diesel.
- firma michelin testovala EM v kolese - co uplne optimalne vzhladom na straty energie
(co som pisal na margo idelneho auta 21. storocia), proste by spalovaci motor bol len a len na dobijanie baterii a nie na priamy pohon. Takto som to myslel.

Odpovědět  |   | 
Koba  |  11. 09. 2007 15:19

sorry, ze zase rypem, ale myslis, ze s 50kW em by sa nedalo na dialnici alebo kdekolvek inde dostatocne v pohode predbiehat? taky EM ma sily na rozdavanie, zvlast v kombinacii s bezstupnovou prevodoukou...

a k tomu "dieselelektrickemu" pohonu... to sa predsa uz davno pouziva, akurat nie v autach, ale v lokomotivach, tankoch a pod., lebo tam to ma opodstatnenie. keby to dali do auta, neviem ake efektivne by to bolo, vzhladom na vyssiu hmotnost...

EM v kolese je skvela vec, ma to snad len jednu nevyhodu a tou je vyssia hmotnost kolesa...

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  11. 09. 2007 10:03

To ze to ma 120kW motor neznamena ze to porad bere 120kW, odber samozrejme zavisi na zatizeni.

Odpovědět  |   | 
Koba  |  11. 09. 2007 10:59

to je sice pravda, ale vykonnejsi motor je aj o dost tazsi... navyse je to aj dost nepomer, dat k 1.3 dieslu 120kW elektromotor... ci to uz je naopak myslene?
na druhej strane, ked niekto chce 120kW elektromotor, tak preco mu ho nedat, ze?

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  11. 09. 2007 15:12

Myslim ze ten rozdil vahy nebude pri ruzne vykonnych motorech v celkovy hmotnosti nijak markantni. Ten diesel na dobijeni staci s prehledem, protoze pro ustalenou jizdu staci mnohem nizsi vykon nez tech 120kW a kdyz je vykon potreba, tak je tam. Lepsi nez aby to melo tech 40kW a pak vytvarelo kolonu do kopce za nakladakem protoze neni schopny na pulkilometru bezpecne predjet.

Odpovědět  |   | 
dotaz  |  10. 09. 2007 16:18

ak to ma vlastny dieslovy motor a ma to urcite aj nejake emisie a spotrebu, dojazd uz vieme a co takto zverejnit aj ostatne udaje (tie ktore hovoria o tom ako velmi je auto ekologicke)? alebo tu ide o to ze je plugin?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A