Opel C&S se mění na GM Southeast Europe

Koncern General Motors se snaží neustále zkvalitňovat své služby ve všech zemích, kde jeho značky působí. Jedním z kroků k tomuto cíli, který by se měl odrazit v ještě intenzivnějším kontaktu se zákazníky, je nová organizační struktura pro střední a východní Evropu.

V rámci této reorganizace se importérská společnost Opel C&S od 1. dubna 2005 změní na organizační složku GM Southeast Europe Praha, která přebere všechny úkoly národní kanceláře zastupující v ČR značky Opel a Chevrolet. A podle stejného principu vznikne na Slovensku kancelář GM Southeast Europe Bratislava.

Centralizace některých lokálních aktivit do ústředí celé skupiny GM Southeast Europe, které sídlí v Budapešti, přinese zjednodušení a zefektivnění obchodních ve střední a východní Evropě. Centrální sklad nových vozů bude umístěn v maďarském Györu, takže čeští a slovenští dealeři a dealeři z dalších šestnácti středoevropských zemí budou moci přímo vybírat z mnohem většího počtu skladových vozů. „Díky modernímu způsobu řízení logistiky skladu v Györu se rozšíří nabídka skladových vozů pro naše zákazníky a zároveň se zrychlí jejich dodací lhůty,“ říká Ivan Růžička, který se stává ředitelem organizačních složek GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Změna organizační struktury se naprosto nijak nedotkne práv zákazníků, národní kanceláře samozřejmě v plné šíři přebírají všechny závazky k prodaným vozům.“

„Jsme přesvědčeni, že nová organizační struktura GM Europe přispěje k ještě operativnějšímu řízení aktivit značek Opel a Chevrolet na českém a slovenském trhu,“ říká Roman, Šubert, který je marketingovým ředitelem pro složky GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Proces centralizace některých aktivit na sjednocujícím se trhu Evropské unie je logickým vyústěním vstupu ČR a SR do EU a my si slibujeme, že náš náskok díky rychlému přechodu na nové organizační schéma bude v blízké budoucnosti naší výhodou.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků