Opel C&S se mění na GM Southeast Europe

Koncern General Motors se snaží neustále zkvalitňovat své služby ve všech zemích, kde jeho značky působí. Jedním z kroků k tomuto cíli, který by se měl odrazit v ještě intenzivnějším kontaktu se zákazníky, je nová organizační struktura pro střední a východní Evropu.

V rámci této reorganizace se importérská společnost Opel C&S od 1. dubna 2005 změní na organizační složku GM Southeast Europe Praha, která přebere všechny úkoly národní kanceláře zastupující v ČR značky Opel a Chevrolet. A podle stejného principu vznikne na Slovensku kancelář GM Southeast Europe Bratislava.

Centralizace některých lokálních aktivit do ústředí celé skupiny GM Southeast Europe, které sídlí v Budapešti, přinese zjednodušení a zefektivnění obchodních ve střední a východní Evropě. Centrální sklad nových vozů bude umístěn v maďarském Györu, takže čeští a slovenští dealeři a dealeři z dalších šestnácti středoevropských zemí budou moci přímo vybírat z mnohem většího počtu skladových vozů. „Díky modernímu způsobu řízení logistiky skladu v Györu se rozšíří nabídka skladových vozů pro naše zákazníky a zároveň se zrychlí jejich dodací lhůty,“ říká Ivan Růžička, který se stává ředitelem organizačních složek GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Změna organizační struktury se naprosto nijak nedotkne práv zákazníků, národní kanceláře samozřejmě v plné šíři přebírají všechny závazky k prodaným vozům.“

„Jsme přesvědčeni, že nová organizační struktura GM Europe přispěje k ještě operativnějšímu řízení aktivit značek Opel a Chevrolet na českém a slovenském trhu,“ říká Roman, Šubert, který je marketingovým ředitelem pro složky GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Proces centralizace některých aktivit na sjednocujícím se trhu Evropské unie je logickým vyústěním vstupu ČR a SR do EU a my si slibujeme, že náš náskok díky rychlému přechodu na nové organizační schéma bude v blízké budoucnosti naší výhodou.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků