Opel C&S se mění na GM Southeast Europe

Opel C&S se mění na GM Southeast Europe

Koncern General Motors se snaží neustále zkvalitňovat své služby ve všech zemích, kde jeho značky působí. Jedním z kroků k tomuto cíli, který by se měl odrazit v ještě intenzivnějším kontaktu se zákazníky, je nová organizační struktura pro střední a východní Evropu.

V rámci této reorganizace se importérská společnost Opel C&S od 1. dubna 2005 změní na organizační složku GM Southeast Europe Praha, která přebere všechny úkoly národní kanceláře zastupující v ČR značky Opel a Chevrolet. A podle stejného principu vznikne na Slovensku kancelář GM Southeast Europe Bratislava.

Centralizace některých lokálních aktivit do ústředí celé skupiny GM Southeast Europe, které sídlí v Budapešti, přinese zjednodušení a zefektivnění obchodních ve střední a východní Evropě. Centrální sklad nových vozů bude umístěn v maďarském Györu, takže čeští a slovenští dealeři a dealeři z dalších šestnácti středoevropských zemí budou moci přímo vybírat z mnohem většího počtu skladových vozů. „Díky modernímu způsobu řízení logistiky skladu v Györu se rozšíří nabídka skladových vozů pro naše zákazníky a zároveň se zrychlí jejich dodací lhůty,“ říká Ivan Růžička, který se stává ředitelem organizačních složek GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Změna organizační struktury se naprosto nijak nedotkne práv zákazníků, národní kanceláře samozřejmě v plné šíři přebírají všechny závazky k prodaným vozům.“

„Jsme přesvědčeni, že nová organizační struktura GM Europe přispěje k ještě operativnějšímu řízení aktivit značek Opel a Chevrolet na českém a slovenském trhu,“ říká Roman, Šubert, který je marketingovým ředitelem pro složky GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Proces centralizace některých aktivit na sjednocujícím se trhu Evropské unie je logickým vyústěním vstupu ČR a SR do EU a my si slibujeme, že náš náskok díky rychlému přechodu na nové organizační schéma bude v blízké budoucnosti naší výhodou.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 428 km
Cena: 94 000 Kč
Opel Astra 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 129 003 km
Cena: 36 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2011
Stav: 168 569 km
Cena: 191 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 146 961 km
Cena: 191 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 508 km
Cena: 191 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 165 318 km
Cena: 191 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků