Opel C&S se mění na GM Southeast Europe

Koncern General Motors se snaží neustále zkvalitňovat své služby ve všech zemích, kde jeho značky působí. Jedním z kroků k tomuto cíli, který by se měl odrazit v ještě intenzivnějším kontaktu se zákazníky, je nová organizační struktura pro střední a východní Evropu.

V rámci této reorganizace se importérská společnost Opel C&S od 1. dubna 2005 změní na organizační složku GM Southeast Europe Praha, která přebere všechny úkoly národní kanceláře zastupující v ČR značky Opel a Chevrolet. A podle stejného principu vznikne na Slovensku kancelář GM Southeast Europe Bratislava.

Centralizace některých lokálních aktivit do ústředí celé skupiny GM Southeast Europe, které sídlí v Budapešti, přinese zjednodušení a zefektivnění obchodních ve střední a východní Evropě. Centrální sklad nových vozů bude umístěn v maďarském Györu, takže čeští a slovenští dealeři a dealeři z dalších šestnácti středoevropských zemí budou moci přímo vybírat z mnohem většího počtu skladových vozů. „Díky modernímu způsobu řízení logistiky skladu v Györu se rozšíří nabídka skladových vozů pro naše zákazníky a zároveň se zrychlí jejich dodací lhůty,“ říká Ivan Růžička, který se stává ředitelem organizačních složek GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Změna organizační struktury se naprosto nijak nedotkne práv zákazníků, národní kanceláře samozřejmě v plné šíři přebírají všechny závazky k prodaným vozům.“

„Jsme přesvědčeni, že nová organizační struktura GM Europe přispěje k ještě operativnějšímu řízení aktivit značek Opel a Chevrolet na českém a slovenském trhu,“ říká Roman, Šubert, který je marketingovým ředitelem pro složky GM Southeast Europe Praha a GM Southeast Europe Bratislava. „Proces centralizace některých aktivit na sjednocujícím se trhu Evropské unie je logickým vyústěním vstupu ČR a SR do EU a my si slibujeme, že náš náskok díky rychlému přechodu na nové organizační schéma bude v blízké budoucnosti naší výhodou.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků