Opel C&S oslavuje

V těchto dnech slaví Opel C & S deset let své existence na českém a slovenském trhu. Společnost je oficiálním zástupcem jedné z nejstarších a nejvýznamnějších evropských automobilek, která psala motoristické...
Opel C&S oslavuje
V těchto dnech slaví Opel C & S deset let své existence na českém a slovenském trhu. Společnost je oficiálním zástupcem jedné z nejstarších a nejvýznamnějších evropských automobilek, která psala motoristické dějiny kontinentu. Opel C & S se může pochlubit několika významnými úspěchy, které bez nadsázky proměnily motoristický trh u nás.

Společnost Opel C & S vstoupila na český trh pod názvem General Motors Czechoslovakia 31.1.1991. Začínala jako první oficiální importér s 11 koncesionáři. Dnes má Opel v České republice a na Slovensku 52 servisních a prodejních míst (41 v ČR a 11 v SR).

V letech 1991 a 1992 byly Opely nejprodávanějšími dováženými automobily na našem trhu. V listopadu 1994 se společnost General Motors Czechoslovakia přejmenovala na Opel C & S. I pod novým názvem se firmě velmi dařilo a z výsluní svých prodejních úspěchů již nikdy neodešla. V letech 1995, 1996, 1997, 1999 a 2000 byl Opel C & S opakovaně nejúspěšnějším dovozcem osobních automobilů v České republice!

Kromě kvality prodeje i služeb byly vždy hlavním důvodem dosažených úspěchů automobily, které "šly s dobou", splňovaly ta nejpřísnější kritéria technického vývoje, bezpečnosti, hospodárnosti a komfortu. Od roku 1992 uvedl Opel na náš trh každoročně alespoň jeden nový model. Dnes má Opel C & S v nabídce 19 modelových řad osobních a užitkových vozů.

Zřejmě nejvíce se slovo Opel skloňovalo na konci léta 1995. Představení Corsy Eco, cenově mnohem přístupnější možnostem našich zákazníků, znamenalo skutečnou rozbušku na našem automobilovém trhu. Tento model následovala o něco později i cenově přístupná Astra Dream. Prodejní výsledky potvrdily, že tato politika společnosti Opel C & S byla správná: svůj vytoužený sen si i v tuzemských podmínkách splnily tisíce nových zákazníků.

V politice "value for money" (neboli maximum hodnoty za odevzdané peníze) pokračuje Opel i nadále. Při vývoji nových automobilů nadále rozhoduje důsledná péče o kvalitu, široká modelová nabídka a také strategické rozhodnutí vycházet vstříc nejrůznějším požadavkům zákazníků. Prodejní úspěchy společnosti Opel C & S vyvrcholily vyhlášením jednoho z nových modelů - Opelu Zafiry - "Autem roku 2000 v České republice" a "Nejoblíbenějším vozem roku 2000 v České republice". V obdobné letošní soutěži se pak nová generace Corsy umístila mezi pěti finalisty.

Aktivity Opelu C & S však zdaleka nepatří pouze prodeji. Nákupní sekce společnosti s úspěchem vyhledává české a slovenské dodavatele pro výrobu vozů koncernu General Motors a automobilky Opel v celosvětovém měřítku. Tyto dodávky pocházejí z různých odvětví českého a slovenského automobilového průmyslu a jejich celkový roční obrat dnes již překročil hodnotu 7 miliard českých korun! Je to téměř dvojnásobek hodnoty, kterou tvoří dovezené automobily (necelé 4 miliardy českých korun). Společnost Opel C & S se tak významně podílí na podpoře a rozvoji českého a slovenského průmyslu.

Obchodní úspěchy umožnily společnosti Opel C & S podílet se i na neobchodních aktivitách. Sport - a především fotbal - je tradičním polem působnosti automobilky Opel v Evropě. Pozadu nezůstal ani Opel C & S: V letech 1990 - 1998 byl generálním sponzorem fotbalového klubu AC Sparta Praha. Od roku 2000 je oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace.

Společnost Opel C & S se stala rovněž sponzorem výjimečných kulturních událostí minulých let: koncertů skupiny Genesis a José Carrerase nebo exkluzívního vystoupení světoznámého tanečníka I. Baryšnikova v Praze. Podílela se na obnově rodného domu Gustava Mahlera v Kalištích u Humpolce. Pravidelně pomáhala našim handicapovaným spoluobčanům - po několik let Opel C & S podporoval Český tenisový svaz vozíčkářů. V loňském roce se podařilo Opelu C & S a jeho dealerům shromáždit milion korun pro charitativní akce pořádané Nadací Terezy Maxové.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků