TEST Opel Crossland 1.2 Turbo Ultimate: Změny drobné, ale to dobré zůstalo

8 komentářů

k22
9. února • 9:24

PureTech je asi nejlepší tříválec, jen je potřeba měnit olej nejpozději po 15tkm, olej degradovaný benzínem může narušit pevnost rozvodového řemene, ten s začne drolit a ucpe olejové kanálky...častá výměna oleje je ale nutnost u všech GDI motorů, pokud mají něco vydržet..

Gouda
7. února • 20:11

Proč má takové auto zvýšený podvozek? Aby vezlo 50-100 kg zbytečného balastu?

k22
9. února • 9:20

Aby si neodřelo bříško až pojede po lesní cestě, např. Hmotnost je úplně normální v porovnání se stejně velkými auty..

xtomasr
7. února • 21:47

Nemá zvýšený podvozok. Svetlá výška Crosslandu je 152 mm, len o pár mm viac ako Scala a oveľa menej ako Kamiq. 50-100 kg zbytečného balastu je nezmysel.

Jan.A.K.
7. února • 16:15

Hezké auto .
PSA kupodivu zvládlo vrátit Opel do hry velice brzy. Nečekal jsem to ani náhodou.
A navíc se vrací opravdu Opel designové prvky.
Interiér je bohužel ala Frantík, ale total grc to není.
Mokka je ještě pohlednější.

tryska
7. února • 15:21

Vypada to na dobry pomer cena/vykon.

Pikus
7. února • 17:10

Za ty peníze je i slušně vybavena Kona.

Jan A.K.
7. února • 17:19

Tady je rec o autech, peknych autech a ne o nejakych plechovkach ohyzdnych
Pomatenec ubohy , dostali ho

Doporučujeme

Články odjinud