Opel ukázal Corsu GSi. Nezapomněl ale na něco?

Zvěsti o příchodu nové sportovní Corsy se mediálním prostorem nesou už dlouho. Nyní je konečně tady, něco nám ale chybí.

Corsa GSi vzpomíná na minulosti a zároveň navazuje na současnost. Už její první generace nesla tento přídomek, přičemž v současnosti jej oprášila už vlajková loď Insignia. Corsa je tedy druhým novým modelem GSi v portfoliu automobilky s bleskem ve znaku, a osobně musím říci, že vypadá parádně.

Opel chystá Corsu GSi. Ukázat by se měla už na podzim!

Opel chystá Corsu GSi. Ukázat by se měla už na podzim!

Přepracován byl přední nárazník, maska chladiče i kapota, naopak vzadu se toho zase moc neudálo. Žádný obrovský difuzor, žádné koncovky výfuku, do nichž dospělý člověk narve pěst. Hlavním nové prvky zde zastupuje křídlo na víku kufru a nápis GSi. Skoro jako by Opel pouze přikořenil verzi OPC Line.

Stejně jako v případě Insignie GSi došlo k úpravám na podvozku, podle Opelu dokonce v souladu se zvyky ostré Corsy OPC. Ladilo se na Severní smyčce Nürburgringu a … to je vlastně všechno, do automobilka zatím uvedla. Prý přichází opravdový sportovec, který bude stejně impozantní i při denním používání.

Opel Insignia může mít lak za 165.000 Kč. V čem je tak výjimečný?

Opel Insignia může mít lak za 165.000 Kč. V čem je tak výjimečný?

Nejvice mě ale mrzí, že chybí nejdůležitější informace, a sice ty o motoru. Pokud půjde Corsa ve šlépějích Insignie GSi i v této oblasti, očekávejme v jádru standardní čtrnáctistovku Turbo, která dává 110 kilowattů, 220 newtonmetrů, a je schopna vůz rozhýbat z 0-100 km/h za 8,9 sekundy.

Všem by se jistě líbila šestnáctistovka Turbo z vrcholného OPC (152 kW a 245 kW), to bychom se ale moc divili. Je škoda, že Opel zatím věnoval více prostoru konektivitě než motoru. Bez informace o volitelném infotainmentu IntelliLink s funkcemi Apple CarPlay a Android Auto klidně obešel...

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků