Opel ukázal Corsu GSi. Nezapomněl ale na něco?

Zvěsti o příchodu nové sportovní Corsy se mediálním prostorem nesou už dlouho. Nyní je konečně tady, něco nám ale chybí.

Corsa GSi vzpomíná na minulosti a zároveň navazuje na současnost. Už její první generace nesla tento přídomek, přičemž v současnosti jej oprášila už vlajková loď Insignia. Corsa je tedy druhým novým modelem GSi v portfoliu automobilky s bleskem ve znaku, a osobně musím říci, že vypadá parádně.

Opel chystá Corsu GSi. Ukázat by se měla už na podzim!

Opel chystá Corsu GSi. Ukázat by se měla už na podzim!

Přepracován byl přední nárazník, maska chladiče i kapota, naopak vzadu se toho zase moc neudálo. Žádný obrovský difuzor, žádné koncovky výfuku, do nichž dospělý člověk narve pěst. Hlavním nové prvky zde zastupuje křídlo na víku kufru a nápis GSi. Skoro jako by Opel pouze přikořenil verzi OPC Line.

Stejně jako v případě Insignie GSi došlo k úpravám na podvozku, podle Opelu dokonce v souladu se zvyky ostré Corsy OPC. Ladilo se na Severní smyčce Nürburgringu a … to je vlastně všechno, do automobilka zatím uvedla. Prý přichází opravdový sportovec, který bude stejně impozantní i při denním používání.

Opel Insignia může mít lak za 165.000 Kč. V čem je tak výjimečný?

Opel Insignia může mít lak za 165.000 Kč. V čem je tak výjimečný?

Nejvice mě ale mrzí, že chybí nejdůležitější informace, a sice ty o motoru. Pokud půjde Corsa ve šlépějích Insignie GSi i v této oblasti, očekávejme v jádru standardní čtrnáctistovku Turbo, která dává 110 kilowattů, 220 newtonmetrů, a je schopna vůz rozhýbat z 0-100 km/h za 8,9 sekundy.

Všem by se jistě líbila šestnáctistovka Turbo z vrcholného OPC (152 kW a 245 kW), to bychom se ale moc divili. Je škoda, že Opel zatím věnoval více prostoru konektivitě než motoru. Bez informace o volitelném infotainmentu IntelliLink s funkcemi Apple CarPlay a Android Auto klidně obešel...

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků